אמא שלי הכי בעולם

אמא שלי הכי בעולם – גורי הספארי מדברים, ספר ילדים חדש מאת שגית הורוביץ עם צילמויו של טיבור יגר צלם הבית של הספארי ברמת גן.

הספר אמא שלי הכי בעולם מנסה לגעת, לחבק, לנשק ולומר ליקרים לנו מכל, שכל אמא אוהבת את הילדים שלה הכי בעולם באמצעות סיפור משעשע ובליווי תמונות של בעלי החיים וגוריהם מהספארי ברמת גן, המקנים ערך מוסף על ידי הכרת בעלי החיים לסוגיהם.

תוך כדי הסיפור, עורכים הקוראים הצעירים היכרות עם בעלי חיים כגון: יעלה, היפופוטם, אריות, פילים, גורילה, קנגורו וזאב ולצידם מוכרים פחות כמו: מארה ולמור. בשפה סיפורית המתאימה לילדים קטנים וכל המידע שבו מדויק מבחינה זואולוגית. בעמוד האחרון של הספר מוזמנים הילדים והוריהם להדביק תמונה של הילד עם אמו.

 "אמא שלי הכי בעולם"הוא ספרה הראשון של שגית הורוביץ, דוברת הספארי, בעלת ניסיון של עשר שנים בהדרכה בספארי ואוהבת מושבעת של בעלי חיים. שגית כתבה עשרות מאמרים לילדים ולמבוגרים על בעלי החיים בספארי ומופיעה דרך קבע בתוכניות רדיו וטלויזיה.

 הספר מלווה בצילומי טבע של הגורים עם אמותיהם שצילם טיבור יגר. טיבור הפך את הספארי ל"שגעון אישי"וצבר אלפי שעות של מעקב אחר בעלי החיים. 

במשך שנים הוא מקפיד להגיע לספארי פעמיים בשבוע ועוסק בסבלנות אין קץ בצילומים של דרי הספארי וכל זאת כתחביב ללא כל תמורה. 

טיבור זכה בפרסים בתחרויות בינלאומיות ותמונותיו התפרסמו בעיתוני טבע וצילום בארץ ובחו"ל. כהוקרה על פעילותו קראה הנהלת הספארי על שמו את הקרנף הראשון שנולד לאחר15 שנה בספארי…

2,000הרוכשים הראשונים של הספר יקבלו בנוסף כרטיס כניסה חינם לספארי.

מחיר הספר– 48 ₪.ניתן להשיגו בכל חנויות ורשתות הספרים, הצעצועים והתינוקות.

אין תגובות

השאר תגובה