אפקט הפרפר במיני ישראל

7.8.2011מרב גלבוע

סוף יולי, תחילת אוגוסט, רגע אחרי סיום הקייטנות ורגע לפני החודש המאיים, שלושה סרטים כבר ברזומה, ערימות פופקורן, אויר מזגנים צלול ושלושה זבי חוטם שלא תמיד מרוצים.

״אולי לים היום?״ אני שואלת, ״לא בא לנו״ הם עונים במקהלה, ״אולי למוזיאון?״ אני מנסה, ״משעמם״ הם עונים, מעולם לא היו כל כך מגובשים.. הבקשה ״תנו לטלויזיה לנוח קצת״ הפעם נענית, לטובת האייפוד, האייפון והאייפד, איי איי איי…

ואז קיבלתי את ההמלצה למיני ישראל לראות את המופע אפקט הפרפר, אחת. ההצעות היותר טובות החופש…

הגענו לשם, למורת רוחם ולמרות הסקפטיות הכללית בכוח, השעה שש בערב, רוח נעימה, מעט אנשים, האנרגיות התחלפו בריצה בין השבילים וקריאות ״אמא תראי!״ הם התרוצצו בהנאה גדולה, מדהים לגלות שוב שכשהם מרוצים, את. הכי מרוצה.

אחרי שעה וחצי, התמקמנו באמפי למופע, הכל בשקט, ללא תורים, ללא דחיפות, התישבנו, המופע התחיל, חצי שעה מרגשת של אקרובטיקה מדהימה, סאונד ואפקטים של אור כשברקע סיפור מלחמת האור בחושך, אני מודה שבסיפור הלכתי לאיבוד די מהר, אבל הוא נתן מסגרת למופע.
 אחרי חצי שעה מרתקת התחילו גילויי חוסר סבלנות קלים, התחיל בבן החמש ועבר לפי הסדר לבת התשע ואז לבן השתים עשרה, אבל אז התחיל הסיפור לתאר את נצחון האור, אני חושבת, ותוך דקות הסתיים.

המופע מעט ארוך לטעמי אך עדיין מספק את החוויה האחרת במקום המקסים, לבלות קצת בחוץ, ברגל ולחוות איתם ביחד התרגשויות קטנות, בהחלט מרענן ושווה ביקור וצפייה במופע.

עד כאן, מרב גלבוע, מיני ישראל.

 

אין תגובות

השאר תגובה