ארוחת הבוקר של מקדונלדס

לאחר עיצוב מחדש ושיפוץ מקיף מקדונלד’ס פותחת מחדש את המסעדה בטיילת בתל אביב ומשיקה ארוחת בוקר אג-מקמאפין וקפה הפוך איכותי ב-14.90 ₪ בלבד

רשת מקדונלד’ס ישראל, מוסיפה לתפריט של סניפי המק קפה ארוחות בוקר, אשר תוגשנה בכל סניפי הרשת מידי יום עד השעה13:00. לאחר שיפוצים שארכו כשנה רשת מסעדות מקדונלד’ס שלה180 סניפים, פותחת מחדש את אחד מסניפי הדגל האהובים על התושבים ועל התיירים הרבים בטיילת של תל אביב.
 
הסניף מעוצב בסגנון אירופאי מסוגנן וצעיר, בצבעוניות חמה המשלבת צבעים כמו חום, אדום, חמרה וצהוב. הסניף מכיל125מקומות ישיבה ומשתרע על פני שתי קומות. בקומה הראשונה אליו ניתן להיכנס דרך הטיילת פועל סניף המק קפה בו ניתן למצוא בין היתר קפה איטלקי איכותי הנטחן במקום ומוכן על ידי בריסטה. הקומה השנייה, אליה נכנסים גם דרך רח’ הירקון, צופה לחוף ימה של תל אביב מבעד חלון פנורמי ענק. בעתיד, עם סיום שיפוץ כל הבינין, יוצבו על הרחבה שבחוץ מקומות ישיבה נוספים.
 
ארוחת בוקר של מקדונלדס, ארוחות בוקר לכל המשפחה, חדש בסניפי מקדונלדס, ארוחות בוקר בנמל תל אביב

במק קפה ניתן למצוא את ארוחת הבוקר החדשה עם הלהיט החדש שהוכנס רק לאחרונה לתפריט האג מק–מאפין.  לחמניית מאפין איכותית המיובאת מאנגליה בתוכה עגבנייה טרייה, גבינה צהובה וביצת עין, אותה מכינים במקום ברגע ההזמנה. המנה טעימה, מזינה, טרייה ומשביעה מאוד. ערכה הקלורי של המנה הוא279 קלוריות. האג-מקמאפין בתוספת קפה הפוך מוצע במחיר של 14.90 ₪ בלבד.
 

ארוחות הבוקר אשר מוגשות רק בסניפי מק קפה (כרגע יש22) כל יום עד שעה אחת, כוללות מספר שילובים: 
קפה איטלקי איכותי הנטחן במקום: קפוצ’ינו4.90 ₪, אספרסו 3.90 ₪ 
אג-מקמאפין:10 ₪ 
2אג-מקמאפין עם קפה/שתייה קטנה24.50 ₪ 
אג-מקמאפין וקפה איטלקי/שתייה קטנה:14.90 ₪
ארוחת בוקר הכוללת סלט קצוץ קטן, קפה איטלקי, שתייה קטנה ואג-מקמאפין:29.90 ₪
עוד ניתן למצוא במקום מיני מאפה המיובאים מצרפת ונאפים מידי בוקר בסניף ופשטידות.
 
 

אין תגובות

השאר תגובה