את מי הייתם לוקחים אתכם לאי בודד?

29.5.12

כשחושבים על חופשה באיי יוון חושבים על חופים קסומים, טברנות, ו…המון ישראלים. מסתבר שאפשר גם אחרת. חברת אופק נסיעות ותיירות תחל להפעיל הקיץ חבילת נופש לאי היווני הקסום קרפאטוס הנמצא בין רודוס לכרתים כשהבונוס הוא כפול: באי ישהו בכל פעם רק70 ישראלים, מתוך כ-2,700 תיירים. בנוסף, הטיסה לאי יוצאת משדה דב וחיפה בשעות הבוקר המאוחרות כך שאין צורך לקום באמצע הלילה, להגיע ארבע שעות לפני הזמן ולהידחק בנתב"ג עם כל עמך בית ישראל.

חלק מהחוויה בחופשה בחו"ל היא לנקות את הראש, להכנס לאווירה ותרבות אחרת ולהתנתק קצת מכל המוכר לנו בארץ. חלקנו ישמחו לבלות את החופשה בחו"ל עם עוד הרבה ישראלים, וחלקנו ישמחו למצוא מקום כמעט בלי ישראלים.

אז איך זה שרק70 ישראלים ישהו באי בו זמנית במהלך החופש הגדול?
אופק נסיעות פתחה קו טיסה ישיר ובלעדי לשדה התעופה בקרפאטוס (ובעקבות כך גם הקצו היוונים אזור סטרילי מיוחד ופתחו עמדות ביקורות דרכונים שלא היו קיימים באי מפני שכל אורחיו הם אירופאים), באמצעות מטוסיATR,של חברת יישראייר בתפוסה של70 מקומות ולפיכך בכל רגע נתון ישהו באי כ-70 ישראלים בלבד, זוהי בערך כמות החדרים המוקצים לחברה במהלך עונת הקיץ ולא יתאפשר פיזית להלין כמות גדולה יותר.
 

על האי קרפאטוס
קרפאטוס הינו אי יווני קטנטן, אותנטי וקסום השוכן בין רודוס לכרתים. האי שגודלו כ-360 קמ"ר בלבד, משלב את כל מה שיש לאי יווני להציע לתיירים: חופי ים קסומים עם ים בצבעי הטורקיז, הרים גבוהים מכוסי עננים הכוללים כפרים ועיירות ציוריות, כשהגבוה בהם הוא הר האולימפוס, טברנות, נמלים ושווקים. בנוסף, האי מציע בתי מלאכה לעבודות מסורתיות, אתרים ארכיאולוגים ואפילו כלבי ים נדירים השוכנים על צוקי האי. באופק נסיעות, משווקת חבילות הנופש לאי, ממליצים בחום ליהנות משייט סביב האי המאפשר ליהנות מצלילה במפרצים הבתוליים של האי.

תיירות
האי עצמו, בו מתגוררים כ-4,000 איש בלבד, יכול לקלוט עד 2,700 תיירים בלבד המתפרסים על חמישה בתי מלון עיקריים בדרגות תיירות שונות המושכים בעיקר תיירים אירופאים ממדינות סקנדינביה כאשר, כאמור, מתוכם 70 ישראלים בלבד.

חבילות נופש לקרפאטוס
מה מציעים:2 חבילות נופש בשבוע: שישי-שני או שני-שישי. מלונות של  4או5 כוכבים וכן מלון דירות המיועד למשפחות.
מתי ממריאים: בשעה9:30 משדה דב או בשעה 10:30 מחיפה.
מחירים: חבילת נופש לשלושה הכוללת טיסות ומלון לאדם בחדר זוגי–החל מ-499 יורו.
לפרטים נוספיםבאתר  אובאתר 

צילום: גיל לופו

אין תגובות

השאר תגובה