בגדי קיץ לילדים-קיץ2014

הקיץ מגיע ואיתו קולקציות חדשות לילדים ברשתות האופנה – אביזרי אופנה, סנדלים, ג’ינסים, ווסטים, חצאיות, טייצים, בגדי ים ופרטי אופנה צבעוניים וקייציים נוספים לבנות ולבנים בגילאים השונים

קולקציית גרנדה לילדות קיץ2014
המותג הברזילאיGRENDHAמשיק את קולקציית הסנדלים והכפכפים לקיץ2014, המבוססת על סנדלים וכפכפים עם לוק אופנתי. הקולקציה עוצבה בהשראת שבטים אתניים ואוריינטאליים ומתוך גישה אופטימית וחייכנית. בקולקציה מגוון רחב של כפכפים וסנדלים אופנתיים: כפכפים, סנדלים סגורים ופתוחים על עקב או שטוחים, נעלי בובה שטוחות ונעלי פלטפורמה אופנתיות, המתאימות ליום ולערב. ההשראה האתנית על הקולקציה באה לידי ביטוי ברצועות הכפכף עם הצמות הנשיות, החרוזים והתכשיטים, המעניקים לכפכף נוכחות דומיננטית כובשת. הדגמים הקטנים תואמים את מגמות האופנה השולטות באופנת המבוגרים, הגוונים הבולטים הם גוונים אופטימיים ופסטליים ממשפחת הוורודים והסגולים, ורצועות הסנדל משובצות אבנים צבעוניות.  
מידות הנעליים לנשים :36-42
מידות הנעליים לילדות:24-35
ניתן להשיג ביהודה מרגוזה38 יפו,  בחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברהwww.ipanema.co.il 

נעליים לילדים, בגדי קיץ לילדים, בגדים לילדים, נעלי גרנדה לילדות
סנדלי גרנדה לילדים – צילום: גון סל.

בגדי שוגר בייבי לאב
סטודיו לבגדי ילדים וילדות המציע קולקציית קיץ בעיצובה של שרון קריב. תוכלו למצוא שמלות קיץ במחירי מבצע החל מ-69 ש”ח, מכנסיים קצרים ומכנסונים מתוקים החל מ-65 ש”ח, אוברולים לקיץ בעיצובים מדליקים ב-60 ש”ח ועוד מגוון פריטים נוחים מבדים איכותיים וצבעוניים.
הסטודיו נמצא בברחוב מבוא גרופית4, קומה 3, תל אביב
טלפון: 052-3496660

בגדי ילדים לקיץ, בגדים לילדים, קולקציית קיץ לילדים, אופנת ילדים
בגדים לילדים בשוגר בייבי לאב.

קולקציית קיץ לילדים ב-H&O
רשת האופנהH&Oמציגה את קולקציית קיץ2014 לילדים, עם הדפסים גאומטריים לצד נסיכות וגיבורי על, צבעוניות ניאונית לצד גווני פסטל רכים, ג’ינסים אורבאניים לצד שמלות מסתובבות, חולצות מכופתרות חגיגיות לצד בגדי יום יום שכייף לשחק איתם. קולקציית אופנת הילדים לקיץ הקרוב מתאפיינת באקלקטיות הרמונית ובמגוון עשיר של פריטים מארבעת מותגי הבית: Tag girls, Tag teen, Lumberjackו- Champion.

Tag Girls: קולקציה לילדות אופנתיות בטווחי מידות10-2 עם בגדי בייסיק בתוספת נגיעות של ניטים או כיתובים מדליקים, חולצות בהדפסים גרפיים של לבבות ופסים, חלקים עליונים ותחתונים בדפוסי פרחים וציפורים המתכתבים עם טרנד הבוטניקה הכללי, טייצים באורכים משתנים בשילובים מדליקים של גווני ניאון משמחים ושמלות מסתובבות במגוון דפוסים, וגם- חליפות גן ממותגות של המותגים הנערצים הלו קיטי, דרדסים ועוד. 

Tag Teen: קולקציה לילדות גדולות ולמתבגרות בטווחי מידות18-12 המתכתבת עם הטרנדים הבין לאומיים ומעניקה להם פרשנות אופנתית ונוחה עם חולצות חלקות בשילובי תחרה או שיפון ליצירת עניין, חולצות מחמיאות בגזרות המתכתבות עם קווי המתאר של הגוף בדפוסים אתניים, גיאומטריים ומנומרים, חולצות ערב בשילובים עדינים של נצנצים, פאייטים או תכשיטים מעניינים, טייצים באורכים משתנים מבדים שאורזים את הגוף, מכנסיים בהדפסים שונים, מכנסונים בגזרות השאובות מעולם הספורט, ושורטים בצבעוניות מגוונת, שמלות סוכריה בהדפסי נקודות ופרחים בשילוב חגורות מותן לטוויסט מעודן ושמלות מסתובבות מבדים אלסטיים בהדפסים משמחים של כוכבים, נקודות, פרחים, מנומר וזברה בצבעוניות קייצית במיוחד. 

LumberJack: קולקציה אופנתית לבנים במידות18-2 המותאמת בגזרות, בצבעוניות ובהדפסים לטווחי הגיל השונים. הפריטים מתכתבים עם הקולקציה הבוגרת יותר של המותג, עם חולצות בדפוסי פסים בצבעוניות עשירה, חולצות מכופתרות בשיבוצים מדליקים, טי שרט בהדפסים  של חיות, גרפיטי וכדומה, ואפילו כאלה עם קריצה שובבית המשלבים הדפס של עניבה- כולן בצבעוניות עשירה של טורקיז, ירוק, כחול נייבי, ליים, קורל, אפור וג’ינס, מכנסים ארוכים בגזרת חמישה כיסים בצבעוניות רגועה של אבן, כחול כהה, כחול רויאל ואפור, ברמודות בגזרת ג’ינס בצבעוניות מפתיעה של אפור וחרדל, דגמ"חים משובצים ועוד. 

Champion: קולקציה ספורטיבית לבנים במידות18-2 המציעה חולצות פולו חלקות ב-15 גוונים כמו כחול, אדום, טורקיז, ירוק ולבן, טי שרט כפולות (באזור הצווארון והגימור התחתון) במפתח וי בתוספת כפתורים אופנתיים, חולצות בהדפסי אופניים ודפוסים ספורטיביים נוספים, חולצות פסים בשילובים רגועים של אפור ולבן לצד שילובים אופנתיים של נייבי, ליים וטורקיז, מכנסיים מפרנץ’ טרי בשילוב אלמנטים ספורטיביים כמו פסי צד ורשתות או אחרים בהדפסים צבאיים למראה אופנתי ונוח במיוחד. 

טווח המחירים: 
חולצות טי בנים/בנות40-70 ₪, שמלות סריג60-80 ₪, שמלות ארוג100-170 ₪, מכנסונים אריג בנות100-130 ₪, מכנס ארוך בנים110-140 ₪, מכנסיים קצרים בנים/בנות40-50 ש"ח.

בגדי קיץ לילדים, בגדים לילדים, אופנת ילדים לקיץ, HOבגדים חדשים לילדים

בגדי קיץ לילדים ברשתH&O.

בגדי ילדים לקיץ – רשת גאפGAP
קולקציה חדשה לילדים ולפעוטות של מותגGAPלקיץ המעוצבת בשטיפות מיוחדותWASH DOWNובגווני הפסטל האביביים בבדים נינוחים ופונקציונליים לבנים ולבנות. הקולקציה מציעה מבחר פריטי קז’ואל ופריטים חגיגיים, הן לשולחן החג ולחופש הגדול, לצד קולקציית אביזרי אופנה ותיקים עשירה ורחבה.

קולקציית הבנות: ג’ינס המשלב פריטי ג’ינס בסיסיים כגון מכנסיים וז’קטים, לצד פריטים אופנתיים ומתוחכמים, חולצות, ווסטים ועוד. צבעוניות פסטלית רכה בשילוב כחול נייבי עמוק וג’ינסים מיוחדים בשטיפותWASH- DOWN. פריטים בצבעים דומיננטיים עזים, גווני כחול וצהוב משולבים עם לבן. היצע רחב של מכנסי ג’ינס חלקים, צבעוניים ומודפסים, שמלות, אוברולים וחצאיות לכל צורך ולכל סגנון. גם העונה מוצג קו ה- ACTIVEהמציע את הפתרון האולטימטיבי לביגוד לקייטנות ולטיולי החופש הגדול. 

קולקציית הבנים: קונספט ימי בהשראת היאכטות בגזרות ובדים אופנתיים בשילוב הצבע כתום, כחול, אדום ולבן, לצד קונספט במראה רטרו-סקייטר בשילוב ג’ינסים בגזרתSKINNYצבעוניים. צבעי הקולקציה בגווני אביב מרעננים ומופיעים בחולצות משובצות, מכנסיים קצרים חלקים או משובצים, מכנסי צ’ינו בשלל צבעים וחולצות עם הדפסים בשלל צבעי הקשת. גם בקולקציית הבנים קו ה- ACTIVEהינו הפתרון האולטימטיבי לביגוד לגן ולבית הספר ומגוון פריטיBASIC  איכותיים בצבעי העונה לכל הגילאים.

טווחי מחירים לדוגמה: מכנסיים 99.90-139.90, בגדי גוף 49.9-129.90, ג’ינסים 129.9-139.9, אוברולים 79.90-119.90, שמלות 89.9-199, טייצים 49.90, חצאיות 69.90-149.90, בגדי ים99.90-119.90.

בגדי קיץ לילדים בגדי קיץ2014 לילדים, קולקציית קיץ לילדים בגאפ
קולקציית בגדי קיץ לילדים – ניתן להשיג ברשת חנויותGAP  ברחבי הארץ. צילום: אודי דגן.

 

קולקציית כפכפי ריידר לילדים – קיץ2014
קולקציית הקיץ של מותג הסנדלים והכפכפים הברזילאיRider,משיקה שלל דגמים וסגנונות אופנתיים וטרנדיים, המתאימים לבית, לשעות הפנאי ולים, לגברים/ בנים ובנות. הקולקציה הקיצית עשויה מחומרים איכותיים ביותר, ומשלבת בין הסגנון הקלאסי והמסורתי לבין הסגנון המודרני טרנדי.

קולקציית לילדים: ריידר מביאה איתה לעונה החמה נעלי אצבע בשלל צבעים זרחניים מגניבים, לצד נעלי אצבע בצבעים פסטליים רכים עם רצועות דקות ועבות, וסנדלים לבנים ולבנות. 

קולקציית הגברים: בדגמים החדשים לגבר, בולט המראה המסורתי של כפכפים עם רצועת פס רחבה וכפכפים במראה השמרני יותר, לצד נעלי אצבע עם רצועות צרות ורחבות בדגמים ספורטיביים ולוק אורבאני, צבעוני ושיקי.

הרעננות והחידוש באים לידי ביטוי בלוק עצמו, נעלי האצבע המדליקות, מתאפיינות בדמויות חביבות מתוך סרטים מצוירים. סנדלי וכפכפי ריידר מעניקים רמת נוחות ייחודית ותחושה קלילה, הודות לרכות החומרים שלהם, המצע הנוח לכף הרגל, והקשת הארגונומית של הרצועות שלהם.

טווח מחירים:  59-159  שקלים.
ניתן להשיג ביהודה מרגוזה38 יפו ובחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ.

קולקציית קיץ לילדים, נעלי ילדים, חדש על המדף, קניות לילדים, נעליים לילדים
סנדלי ריידר לילדים – קיץ2014. צילום: גון סל.

 

מבצעים על סנדלים לילדים – רשת נמרוד
רשת ‘נעלי נימרוד’ משיקה מכירה מיוחדת בחודש יולי לחופש הגדול על כל הסנדלים לילדים מקולקציית אביב קיץ2014: זוג ראשון ב-25% הנחה, זוג שני ב-50% הנחה. בכפוף לתקנון המבצע, על הזול מביניהם. המבצע בתוקף עד19.7. ו/או עד גמר המלאי. ניתן להשיג ברשת חנויות נימרוד ברחבי הארץ.

סנדלים לילדים, בגדי קיץ2014 לילדים, כפכפים לילדים, חדש על המדף
מבצע על סנדלי נמרוד לילדים ולילדות – צילום: עידו לביא.

קולקציית קיץ לתינוקות – תינוקים 
המותג הישראלי תינוקים משיק קולקציית מוצרים חדשה לקראת עונת הקיץ: בגדי גוף, אוברולים, נעליים, שמיכות קיץ, מגבות, בגדים חגיגיים ומארזי שי ליולדת, המתאימים לפעוטות ולתינוקות100% כותנה איכותית ורמת גימור גבוהה עם איורים חמודים רקומים שתינוקות אוהבים. הקולקציה מציעה מוצרי ביגוד ראשוני לרבות: בגדי גוף לתינוקות, חליפות ובגדים חגיגיים, לצד מוצרי החתלה ושינה, בין היתר, שמיכות קיץ עדינות עם בטנה רכה בגודל90*90, מגבות, חלוקי אמבטיה, נעליים וחיתולים, מארזי חליפות ובגדי גוף 3 ו-5 חלקים עם האביזרים הדרושים לתינוק – כובע, כפפות, סינר קטן ועדין וכמובן הבגד עצמו. תוכלו למצוא בגדים מסדרת הדובים החמודים, סדרת האיילים המתוקים וסדרת הארנבונים, קולקציה חגיגית המשלבת טרנדים אופנתיים לצד נוחות לילדים. חליפות לבנים ולבנות, טוניקות, חולצות מכופתרות ושמלות שיקיות הכל מיוצר מכותנה איכותית. אפשר להרכיב חבילות שי חמודות ליולדת.

טווח המידות פונה לפעוטות ולתינוקות. החל מגיל0 ועד לגיל שנתיים.
כמה? החל מ-17 שקלים
ניתן להשיג בחנויות הנבחרות ובאתר המותגhttp://www.tinokim.co.il/

תינוקים, בגדים לתינוקות, בגדי תינוקות לקיץ, בגדים לילדים, בגדי קיץ לילדים
תינוקים – בגדי קיץ לתינוקות ופעוטות.

 

צילום ראשי: עידו לביא. נעלי נמרוד לילדים.
 

אין תגובות

השאר תגובה