בגדי תינוקות:סתיו-חורף2011-2012בשילב

7.8.2011סופר מאמי

 בגדי ילדים חורף2011
קרדיגן פרחוני139.99 ש"ח* חולצת סריג89.99 ש"ח* 
חצאית מיני שכבות139.99 ש"ח|| צילומים: ג’ני לוי
קולקצית חורף2012 בשילב

קרדיגן

קרדיגן בנות - חורף2011 , מבצעים בשילב, בגדי ילדים במבצע, בגדי חורף לבנות במבצע

רשת שילב מציגה קולקצית חורף2012 קרדיגן מחיר 149.99 שקל סקיני תיפורים אדומים 139.99 שקל חולצת סריג 89.99 שקל צלם גני לוי.jpg

צילומים: ג’ני לוי

קולקציית בגדי התינוקות של שילב לסתיו חורף2011-2012 הושקה השבוע לקראת תחילת השנה החדשה.

• קולקציית ג’ינסי לחורף- הג’ינס היחיד איתו ניתן להוציא את התינוק מבית החולים

• קולקציה ייחודית של בגדי תינוקות בעיצוב חיות–גרפיקה של חיות– "Fun animals"עם נגיעה של הומור

• שילב ממשיכה להוביל את קטגוריית הנסיכות ומשיקה קולקציית שמלות מרהיבה לילדות עד גיל5

רשת שילב המתמחה בבגדי תינוקות ופעוטות, משיקה לסתיו חורף2011-2012, קולקציה אופנתית לבנים ובנות החל ממידה NBועד מידה5. הרשת מתמחה בפיתוח ועיצוב קולקציות לתינוקות תוך שהיא נותנת מענה לצרכי הורים ותינוקות כבר מיום הלידה.
הקולקציה מציעה מגוון סגנונות המתאימים ללבוש יום יום, לשעות הפנאי וכן עיצובים חגיגים לארועים וחג.
קולקציית התינוקות של שילב נשענת על3 אבני ייסוד: נוחות לתינוק, פרקטיקה להורה ועיצוב עבור סגנון וצרכי התינוק.
מותג גינסי  Jeansy אשר הושק בקיץ2011 מציע דגמים ועיצובים חדשים לעונת החורף,בגדי ג’ינס רכים במיוחד, הניתנים ללבישה, כבר מרגע היציאה מבית היולדות. הודות לפיתוח יחודי של בדים מותאמים לרך הנולד ובזכות התאמה מושלמת של גזרות ומוצרים אופנתיים לגוף התינוק.
ביגוד ראשוני–שילב מובילה את קטגוריית הביגוד ראשוני לתינוקות בסטנדרט איכות מהגבוהים בעולם, הלבישה יותר ממליון תינוקות בשנים האחרונות, מציעה מגוון רחב של עיצובים וגזרות המגיעים במארזים נוחים עם עיצובים רכים וחמודים המתאימים כבר מרגע הלידה.
רק ב"שילב"התפרים הפנימיים של הביגוד הראשוני שטוחים לחלוטין ע"י טיפול מיוחד בבגד, כך שניתן להלביש את הבגד ללא חשש לגירוי או שיפשוף על עורו הרך של התינוק. עוד חשוב לציין כי הלחצניות של הבגד עומדות בסטנדרט בינלאומי גבוה אשר מאפשר שימוש חוזר לאורך זמן ללא חשש (גם לאחר כביסות רבות). תוויות הבגד תפורות בצידו החיצוני של המוצר גם כאן על מנת למנוע גירוי לעור התינוק.
מגוון רחב של שמלות – עוד משיקה הרשת קטגורייה רחבה של שמלות חגיגיות לעונת הסתיו ולעונת החורף. עם השנים התרחבה הקטגוריה של"ילדות רוצות שמלות" –בקרב ילדות עד גיל5 ולכן שילב עיצבה במיוחד עבורן שמלות המתאימות גם לימי החורף.

חדש בשילב קולקציית"Fun animals" " –המציעה מארזים הומוריסטים מושלמים לתינוק הכוללים–בגד גוף,רגלית וכובע–בדמויות שונות–דינוזאור,נמר,ארנב ודובי.
מחיר:119.99 ₪

לדברי איריס פרלמן צרבין ,סמנכ"לית אופנה, בהשראת טרנדים כלל עולמיים אשר בהן הכחול נייבי מוביל בחדשנותו, עיצבה הרשת קולקציות לבנים ולבנות. הקולקציות משלבות סגנון קלאסי המעניק לתינוק מראה קולי.
ניתן למצוא בקולקציות אוברול סריג,אפודות,בגדי גוף ועוד.חשוב לציין כי העיצובים מושתתים ומתחשבים בנוחות התינוק.

על הפיתוחים החדשים בקולקציה:
אוברול רוכסן בצד- לראשונה משיקה שילב אוברול עם רוכסן צד, רוכסן גמיש במיוחד,המעניק לתינוק נוחות מירבית לשכב על הבטן.כמו כן קל ונוח יותר להלבשת התינוק.

חרמונית בד ההופכת למעיל ומכנסיים מחממים- בימי החורף, יש להלביש את התינוק בשכבה מגנה ומחממת,אשר תיהיה נוחה ל"תפעול"ההורים–פחות מסורבל. שילב משיקה חרמונית לתינוק המתפרקת לשניים: למעיל ומכנסים(שניתן להלביש את התינוק בכל חלק בנפרד) המחוברים על-ידי לחצניות.ה מוצר רך ומרופד ומאפשר לתינוק לנוע ללא הפרעה.

מחירים לדוגמא:
שמלות החל מ– 99.99 ₪ -מחיר עבור חברי מועדון
בגדי גוף– 3בגדי גוף ב99.99 ₪
מכנסיים–החל מ59.99 ₪
חולצות מכופתרות–החל מ– 89.99 ₪לחברי מועדון
ג’ינס–מותג גינסי– 89.99 ₪
 

אין תגובות

השאר תגובה