בודהה לפני השינה

בודהה לפני השינה, אוסף סיפורים מקסים לקריאה לפני השינה או בכל זמן איכות, הלוקחים את הילדים למסע של תובנות והיכרות עם עולמות מלאי קסם וחוכמה, מסע שיעמיק את הקשר בין הילד להורה ואמור להוביל אותנו לסוג חדש של דיאלוג עם הילדים.

חוכמת הבודהה העתיקה רלוונטית לחיים במערב לא פחות משהיתה רלוונטית לחיים באסיה הרחוקה, לפני יותר מ-2,500 שנה, בדגש שהיא שמה על טיפוח מודעות עצמית, שלווה וחמלה (שכל כך חסרות בימים אלו…), היא מעניקה לילדים בסיס מצוין להתמודדות עם האתגרים הרבים שניצבים בפניהם בעולם המודרני ומעניקה להם מסגרת יציבה כבסיס לחייהם.
 
ההורים ימצאו בעמודים שעוטפים את הסיפורים מידע על איך ליצור תנאים לדיאלוג עם הילדים, מי היה בודהה, מהי תורת הבודהה ומהם רעיונות המפתח של הבודהיזם, הדרכה לתרגול מדיטציה לילדים ועוד.

מחבר הספר, דהרמצ’ארי נגראג’ה הוא מגיש תוכנית רדיו פופולרית ב-BBCעם קהל מאזינים של כ-8 מיליון איש ובודהיסט מאז 1988. זהו ספרו הראשון שנמכר בלמעלה ממאה אלף עותקים. מולי גלזר שכתב והתאים את ההקדמות לספר זה, לומד ומתרגל מדיטציה בודהיסטית משנת2000. מלמד מדיטציה וחבר בהנהלת עמותת תובנה, העוסקת בארגון קורסים ופעילויות לתרגול מדיטציית תשומת לב, ובשילוב החכמה הבודהיסטית ביום יום.

 
הספר מתאים לילדים בגילאי4 ומעלה, אבל גם בת ה-3.5 שזכתה לשמוע ממנו כמה סיפורים, ביקשה עוד ועוד סיפורים עד שנרדמה עם חיוך של שלווה ומודעות עצמית…

בודהה לפני השינה

כתב: דהרמצ’ארי נגראג’ה
איורים: שרון טנקרדי 
מאנגלית: ניר רצ’קובסקי
הקדמות למהדורה העברית: מולי גלזר 
 

אין תגובות

השאר תגובה