בונים את מוזיאון תל אביב לאמנות במשחק המיינקראפט וזוכים בפרסים
יש לכם חובבי מיינקראפט בבית? במוזיאון תל אביב לאמנות – מציג פרויקט ייחודי מסוגו בעולם, גרסה וירטואלית של מתחם המוזיאון במשחק המחשב מיינקראפט ותחרות שבועית נושאת פרסים.
אחרי שמוזיאונים גדולים בעולם יצרו פרויקטים וירטואליים שמחברים הין העולם הממשי למרחבי המטא, מוזיאון תל אביב לאמנות משיק פרויקט מסקרן, העתק דיגיטלי מלא של מתחם המוזיאון במשחק המחשב הפופולרי מיינקראפט.
בונים מחדש את מוזיאון תל אביב לאמנות במשחק המיינקראפט
הפרויקט, עבודה משותפת של מעצבים ישראליים ואוסטרליים, מזמן לקהל הצעיר חוויה וירטואלית במתחם מיוחד במוזיאון תל אביב לאמנות, שנבנה במשחק המחשב מיינקראפט.
במסגרת הביקור יכולים השחקנים לשוטט בגרסה הדיגיטלית של המוזיאון, בשני הבניינים המרכיבים אותו, לצפות ביותר ממאה יצירות אמנות נבחרות, ואף לגלות מסדרונות ומקומות פחות מוכרים במוזיאון.
הפרויקט משלב בין הממד הדיגיטלי לפיזי, במסגרת אתגר שבועי של שחזור יצירות המוזיאון במשחק, יוצגו מדי שבוע במתחם מיוחד במוזיאון היצירות עצמן.
כל משתתף במשחק יקבל 4 כרטיסים ומוזמן להגיע עם בני משפחה או חברים לצפות בעבודה שלו מוצגת במוזיאון.
פרסים למשתתפי הפעילות במיינקראפט
במטרה לעודד את ההשתתפות, כל שבוע עבודה נבחרת אחת תזכה את היוצרים שלה בערכת נינטנדו סוויץ’ Nintendo Switch מתנת יבואני נינטנדו בישראל.
הפעילות תימשך 8 שבועות בשיתוף עם ערוץ ישראל בידור גיימינג ועם הגיימרים המובילים בארץ: שי “מר שיבולת” SHIB, אלברט “TopStrix”, דוד “2BOF”, אריאל “סטינגר” ודניאל “דסטיני”.
טל גור נוז’יק, מנהלת השיווק של מוזיאון תל אביב לאמנות, יוזמת הפרויקט: “הגרסה הווירטואלית של המוזיאון במיינקראפט היא הדרך האידיאלית לחשוף ולהנגיש את המוזיאון לקהל הצעיר, שמהווה את אחד מקהלי היעד האסטרטגיים שלנו.
“מיינקראפט” הוא המשחק הפופולרי והמצליח ביותר בעולם והוא גם משחק חינוכי, אוכלוסיית השחקנים בארץ מונה כחצי מיליון שחקנים ושחקניות בטווח הגילאים 10-24.
מדובר בפרויקט חדשני וייחודי, שמאפשר לנו חשיפה עצומה לקהל חדש בארץ ובעולם. פרויקט המיינקראפט מצטרף למהלכים פורצי דרך שמוזיאון תל אביב לאמנות מבצע בשנים האחרונות בדגש חדשנות דיגיטלית והובלת התפיסה שהאונליין מהווה חוויה משלימה לביקור הפיזי במוזיאון.”
מה זה בכלל מיינקראפט?
מיינקראפט הוא משחק מחשב הפופולרי בעולם במהלכו המשתתפים בונים עולמות וירטואליים. עשר שנים לאחר שהושק רשמית ומכר למעלה מ-200 מיליון עותקים, מיינקראפט נחשב למשחק הפופולרי ביותר בעולם. בשבועות האחרונים ציין המשחק אבן דרך נוספת: יותר מטריליון צפיות ביוטיוב! מה שהפך את מיינקראפט, מבית המפתחת השוודית מוג’אנג (Mojang), למשחק הנצפה ביותר ביוטיוב.
לאתר המשחק מוזיאון תל אביב לאמנות גרסת המיינקראפט www.tamagaming.art
איך משתתפים?