בורגר ראנץ’מציגה-ראנץ’סטייק

24.10.2011עושים שוק

טלפון מפתיע בין החגים הזמין אותנו לארוחת טעימות בבורגראנץ’ בדיזינגוף סנטר- למרות השעה המוקדמת, עלינו מיד על נעלי אולסטאר וצעדנו לסנטר משער3, מרגישים צעירים בכמה שנים טובות תוך כדי העלאת זכרונות מטעמי הספרדי (עם חריף כמובן) מימי התיכון.

בסניף חיכתה לנו הפתעה שנקראת ראנץ’-סטייק אנטריקוט- מנה חדשה של בורגרנץ’, שמספקת עכשיו גם להורים (ולילדים מביני עניין…) סיבה טובה לבקר בסניפי הרשת. 
 

הראנץ’-סטייק אנטריקוט היא מנה של 240גרם נתחי סטייק אנטרקוט עסיסי מיושן, לא מעובד מ-100% בשר בקר, המגיע בלחמניית ג’בטה עם רוטב צ’ימיצ’ורי ומיונז. הראנץ’ סטייק נמכר בנפרד או כחלק מארוחה מלאה הכוללת גם צ’יפס ושתייה.

העם עדיין דורש ספרדי
בורגראנץ’ מרחיבה את היצע מנות הפרימיום במסעדות הרשת ומגדילה את סל המוצרים המתאימים גם לקהל בני ה-25 ומעלה -בשנה האחרונה הושקו מוצרים רבים כגון ראנץ’ בטעמי שום, חריף, פטריות ובצל בגריל, שניצל קריספי100% עוף, כנפי עוף מתובלות, חטיפי תירס ופוטטו- פלחי תפוחי אדמה מתובלים וקריספיים. בנוסף, הרשת מתכננת בעתיד הקרוב להשיק מספר מוצרים נוספים בקטגוריה שמתאימה לטעמים של כל בני המשפחה, מעבר למנות שמתאימות במיוחד לילדים בני ונוער.

למי שדאג – הספרדי המיתולוגי ושאר המנות המוכרות של הרשת ממשיכות להמכר במקביל. משה גבאי, מנכ"ל הרשת מציין כי פיתוח הראנץ’ סטייק ארך חודשים רבים ובסיומם הוא ניצח בכל קבוצות המיקוד ומבחני הטעימה. מדובר במנה עם הצלחה פנומנאלית בסניפים ואנחנו חייבים להסכים- למרות השעה המוקדמת של הטעימות, לא ביזבזנו זמן על ציפס (טעים ומסולסל ככל שיהיה) ונהננו מכל ביס של המנה המפתיעה. פשוט טעים.

וכמה זה יעלה לנו?
מחיר מנת הראנץ’ סטייק אנטריקוט הוא34.90 ש"ח. מחיר ארוחת ראנץ’-סטייק אנטריקוט מלאה, כולל צ’יפס ושתייה – 49.90ש"ח.  ניתן להגדיל את הצ’יפס והשתייה בתוספת5 ש"ח.

בורגראנץ’ היא רשת המסעדות הישראלית הגדולה ביותר, עם למעלה מ-100 מסעדות בפריסה ארצית, מקרית שמונה ועד אילת, ומפעילה שירות משלוחים כלל ארצי בטלפון: 6575*אובאתר…
 

 

אין תגובות

השאר תגובה