בייבילנד2012 -מוצרי תינוקות,הריון ולידה חדשים

בתערוכת בייבילנד2012 שמתקיימת השבוע בגני התערוכה בתל אביב מוצעים מספר מוצרי תינוקות ומוצרים חדשים להריון ולידה: מארזי לידה חדשים, דלי שחופפים איתו את הראש בלי דמעות, ערכה ליצירת מזכרת עם טביעת כף היד או הרגל של התינוק, עגלת תינוק שמחליפה צבעים, כסאות תינוק חדשים לרכב ועוד:

בייבי אספן – מתנות לידה
Baby Aspenהינו מותג בינלאומי מוביל המייצר מתנות ייעודיות ומקוריות לרך הנולד. מארזי המתנה שלBaby Aspenעשו מהפכה בשוק מתנות הלידה בארה"ב בפרט ובעולם בכלל והם כוללים ליין מוצרים רחב ומגוון מאד, שכולו חשיבה ייחודית ליצירת מתנות לידה.

דוגמא קלאסית של מוצריBaby Aspen – "אדנית פרחים",שלושה מכנסונים נעימים ואיכותיים המשמשים ככיסויי חיתול, כשעל כל אחד מהם פרח צבעוני המוצמד לישבן התינוק והופך אותו לפרח שמזדחל לו בבית. כשהמכנסונים נארזים בתוך אדנית והקישוטים הופכים לפרחים המלבלבים מתוכה.
ל-Baby Aspen מגוון מוצרים עשיר, במגוון מחירים, הכולל פריטי לבוש משגעים, בובות יפהפיות, שמיכות נעימות, מוצרי אמבטיה מפנקים ועוד, הכול תוך שימת דגש על איכות הבדים והחומרים.

ניתן להתרשם משלל המוצרים באתר www.babyaspen.co.il
מחיר:69-249 ש"ח


KIDכד – פטנט חדש לשטיפת הראש של תינוקות וילדים באמבטיה
ידוע שרוב התינוקות לא אוהבים ששוטפים להם את הראש אחרי החפיפה – פטנט אמריקאי שמגיע בימים אלו לארץ יכול להקל על הבעיה. זהו דלי/כד המעוצב במיוחד ע"מ לשטוף את השמפו מראשם של תינוקות וילדים, בצורה הכי מהירה, נוחה ונעימה שאפשר, והכי חשוב מעניק שטיפה אשר מונעת באופן מושלם חדירה של מים או שמפו לעינהם של הילדים.
המוצר, המיועד לילדים מגיל0-6, בנוי משילוב יחודי של פלסטיק וסיליקון, כאשר הסילקון הגמיש שבחזית מתאים את צורתו בצורה מושלמת למצחם של הילדים ובכך מונע חדירה של מים או שמפו.
כיום בארה"ב הKIDכד הוא כמעט המוצר היחיד בתחומו, לאחר שבעקבות כניסתו לשוק – המתחרים כמעט נעלמו. הKIDכד מעניק שקט ורוגע לילדים ולעיתים אף משחק לאמבטיה… והשימוש בו אורך שניה אחת בלבד.
מחיר לצרכן-65 ₪

טפיטו – מזכרת מרגשת של כפות רגלי התינוק
כפות הרגליים הקטנטנות של מי שאתם הכי אוהבים מטביעות חותם ראשון. טפיטו הינה מזכרת מרגשת של כפות רגלי התינוק בנגיעה אחת. הטבעת כפות הרגליים קצרה ופשוטה, אורכת מספר שניות ונשארת לעד

אופן השימוש:
1. פותחים את הקופסא וחושפים את הספוגים
2. שהתינוק ישן אוחזים בכף רגלו השמאלית ומצמידים את הספוג השמאלי ביטיות ועדינות תוך הפעלת לחץ קל להטבעה
3. חוזרים על התהליך עם רגל ימין

מזכרת אמיתית ומוחשית לילד,כך כשיגדל, יכול להסתכל בטיפיטו ולראות עד כמה קטנות וחמודות היו כפות רגליו. מחיר לצרכן-  69 ₪

וויטמינים – סופהרב
חברת הוויטמינים סופהרב תשיק בתערוכת בייבילנד מוצרי פרוביוטיקה-  ‘ביו בליס’ (BLIS K12)ו’ביו בליס קיד’ – פרוביוטיקה ייעודית פטנטית לשמירה על בריאות חלל הפה, הגרון והאוזניים, למניעה טיפולית של חיידקים שליליים ובמיוחד אלו ממשפחת הסטרפטוקוקים הגורמים לדלקות גרון ושקדים, דלקות אוזניים, ריח רע מהפה ועששת.

פרוביוטיקה הינה שם מוכר בעולם הרפואה של היום. חיידקים פרוביוטיים"ידידותיים"משמשים מזה שנים רבות לטיפול במערכת העיכול, לחיזוק מערכת החיסון ולשמירה על בריאות הגוף הכללית. מחקרים חדשים מראים כי ספציפיות בזני החיידקים הפרוביוטיים, לפי סוג התחלואה, היא העתיד.

לקראת החורף הקרב, חברת הוויטמינים סופהרב תחשוף לראשונה ותשיק בתערוכת בייבילנד, שני מוצרים מוצרי פרוביוטיקה חדשים: ביו בליס(BLIS K12) -טבליות למציצה בטעם תות וביו בליס קיד – אבקה, פרוביוטיקה ייעודית פטנטית לשמירה על בריאות חלל הפה, הגרון והאוזניים. בליס(BLIS K12)הינו שם הכינוי המקוצר של החיידקStreptococcus Salivarius K12 .מדובר בחיידק בעל פעילות אנטי זיהומית ופרו- חיסונית מובהקת המעכבת גדילה והתרבות של חיידקים שליליים ובמיוחד את אלו ממשפחת הסטרפטוקוקים הגורמים לדלקות גרון ושקדים, דלקות אוזניים, ריח רע מהפה ועששת.

ממצאים מראים כי בליס(BLIS K12)קיים באופן טבעי בחלל הפה רק בכ-5% מהאנשים באוכלוסייה. המשמעות הינה כי ל-95% מהבוגרים והילדים חסרה פעילות BLISטבעית בחלל הפה ולכן שימוש יום יומי בביו בליס(BLIS K12)תפחית מנוכחות החיידקים השליליים בריריות הפה, הגרון והאוזניים ותמנע זיהומים.

המוצרים מתאימים לשימוש בפעוטות, ילדים ומבוגרים החל מגיל3 שנים ומעלה
הנחיות שימוש: לכסניות למציצה:1-2 לכסניות ביום
אבקה מדודה:1-2 כפיות ביום. ליעילות מוגברת רצוי לגרגר את האבקה כ-10 שניות לפני הבליעה.
מחיר מומלץ לצרכן: ביו בליס -60.42 ₪ ל- 30 טבליות למציצה בטעם תות
ביו בליס קידס– 80.59 ₪ל-50 גרם אבקה

להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע. המוצרים כשרים וחלביים.
אתר סופהרב: www.supherb.co.il,ייעוץ והדרכה:1-800-350-333

יש להתייעץ עם רופא משפחה לפני נטילת תוספי מזון ומוצרים פרוביוטיים כלשהם.

עגלת זיקית מחליפה צבעים – אוייסטר-ווג של בייביסטאר
מותג העגלותOYSTERיציג מגוון דגמים במהדורה מיוחדת שתושק בתערוכת הבייבילנד בארץ, במקביל להשקתה בעולם. העגלה, הידועה בעולם ובישראל כעגלת"זיקית"המאפשרת החלפת ריפודים וצבעים באופן מהיר ופשוט – מאפשרת להורים ליהנות גם מסט אביזרים ייחודי בעיצובים לא שגרתיים שיוצגו בתערוכה לראשונה תחת שם הדגם אוייסטר ווג- OYSTER VOGUE.
השנה תציג העגלה גם פיתוחים ושכלולים שימושיים נוספים כמו הרכבת סלקל, אמבטיה או מושב תינוק נוסף על גבי המרכב בכיוונים ומקומות שונים, לגמישות ונוחות מקסימאלית עבור הילד הנוסף המוסע עליה.
מחיר לצרכן:  5000 ₪

מושבי הבטיחות של חברתBRITAX
חברתBRITAXתשיק בתערוכת ביבילנד את מושבי הבטיחות של ברייטקס דור3 ( עד היום נמכר הדור 2), ולצורך כך אף בסטנד יהיה נוכח גם הספק ברייטקס מחו"ל, וכן צוות של ברייטקס יגיע לצורך הדגמות והדרכות על המוצר, ניתן להיכנס לאתר היצרן בחו"לwww.britaxusa.com
בנוסף, תושק גם עגלת התאומים החדשה של ברייטקס וקולקציית העגלות ההולנדיתJOOLZ
מחיר לצרכן החל מ-4399 ₪ – 4999 ₪

מנורת לילה של חברתPROJECTABLES
מנורת לילה שמקרינה עד6 תמונות עשירות בצבע לתקרה ומרגיעות את המתוקים לפני השינה ועושה להם חשק לישון בכיף.

תועלות המוצר:
• מוסיפות כיף אדיר לשינה ועוזרות לילד להרדם ללא כל הבלאגן המקדים. הפחד מהחושך נגמר והילדים יוכלו להירדם ללא עזרת ההורים.
• החברים שמחכים להם: אסטרונאוט חלל,נסיכה, דינוזאורים, סוס חד קרן, כריש חייכן, כוכבים צבעוניים, כדורגל, כדורסל ועוד…
• נורתLEDחסכונית באנרגיה הנכבית אוטומטית לאחר30 דקות ובכך אינו מפריע לילד לאחר שנרדם
• בטיחותית- קרה למגע ידיים ועברה את התקנים והאישורים של המחמירים של ה- האמריקאי ובאישור מכון התקנים הישראלי.
• ניידות מחלטת – המנורה פועלת באמצעת סוללות
• שני דגמים- לבנים ובנות

מחיר לצרכן-89 ₪
מחיר השקה בתערוכת"בייבי לנד"- 79₪


דיגיסנס – סידרה מהפכנית של חיישנים

חברת ההיי-טק דיגיסנס הכריזה אתמול על סידרה מהפכנית של חיישנים לתינוקות, מפיתוח מקורי כחול-לבן. החיישנים המתוחכמים מוצמדים לצידו החיצוני של החיתול, ומספקים להורים מידע חשוב מאד לבריאות ולרווחת התינוק. בשלב זה, ישווקו3 מוצרים: 1. "פי-ספיי יניקה"המגלה להורים כמה ינק התינוק ואם הגיע הזמן להחליף את החיתול.  2. "אי-ספיי נשימה"המגלה להורים אם יש הפסקה בתנועות הנשימה של התינוק.3. "פי-ספיי גמילה"המגלה להורים כשהתינוק עושה את צרכיו, ומאפשר גמילה קלה ומהירה. לחיישן הגמילה יצורף בקרוב גם ספר אינטראקטיבי שיהפוך את השינוי הגדול למהנה ומשעשע במיוחד עבור התינוק והוריו. החיישנים משמיעים התרעה קולית להורים, ובמקביל המידע מועבר גם מיידית לאייפון. בשונה ממוצרים דומים בשוק, כל החיישנים אינם נוגעים בעור התינוק הרגיש ואינם גורמים לפריחה ולאי נוחות. החיישנים אינם משדרים באנרגיית רדיו מזיקה. כל הסדרה תושק לראשונה בתערוכת בייבי לנד.
מחיר לצרכן:
חיישן נשימה:   300ש"ח
חיישן גמילה:  120ש"ח
חיישן יניקה/כמות:200 ש"ח

לפרטים נוספים: תערוכת בייבילנד2012…

 

אין תגובות

השאר תגובה