בייבי לליני-מוצרי תינוקות חדשים ברשת ללין

רשתLalineמשיקה סדרת מוצרים מפנקת לתינוקות, בעלת נוסחה ייחודית המתאימה במיוחד לעורו הרגיש והעדין של התינוק, עם ניחוח קליל ונעים. 5%אחוזים מרווחי מכירות מוצרי הסדרה יועברו לעמותת חיבוק ראשון.

מירב כהן, מייסדת ומבעלי רשתLaline,אמרה כי הטריגר להרחבת סדרת התינוקות היה הרגע בו הפכה להיות אמא. האהבה, הרגישות והחום הבלתי מתפשרים הביאו איתם את הצורך לפיתוח סדרה מחודשת ורעננה שתמלא את צרכי התינוק וההורה, עם מוצרים איכותיים ועיצוב יפהפה.

הסדרה החדשה כוללת מוצרי טיפוח ומוצרים משלימים לתינוקות. מוצרי הסדרה נבחרו בקפידה תוך חשיבה על התמהיל הרלוונטי ביותר לתינוקות, באיכות גבוהה ועל פי תווי התקן המחמירים ביותר. מוצרי הטיפוח שמציעה הסדרה פותחו במיוחד לעורם העדין והרגיש של התינוקות, בניחוח העדין של פריחת כותנה עם תווים של ורדים וסיגליות. הסדרה הינה היפו אלרגנית, ומועשרת בתמצית קמומיל אורגנית. 

עיצוב הסדרה מלווה בדמות תינוק מאוירת ומתוקהBaby Lalini,ובאיורים עדינים בצבעים רכים ותינוקיים. העיצוב משדר רכות, שובבות וטוהר.

מוצרי גוף: 
קרם גוף – קרם גוף עדין המותאם לעורו הרגיש ל התינוק, מועשר בוויטמינים, בעלPH5.5התואם את חומציות העור הטבעית. היפו אלרגני, ללא פרבנים, ללאSLS.
מחיר:49.99 ₪ (250 מ"ל).

שמן גוף -שמן תינוקות בעל פורמולה ייחודית המועשרת קמומיל אורגנית ובויטמיןEלמניעת יובש ולשמירה על הגנת העור הטבעית. ללא פראבנים וללאSLS.
מחיר:59.99ש"ח, ל250 מ"ל.

שמפו וג’ל רחצה אל דמע- שמפו וג’ל רחצה בעל נוסחה ייחודית לקרקפת ולעורו העדין של התינוק. מכיל רכיבי לחות ותמצית קמומיל אורגני לשמירה על שיער ועור רכים ונקיים. ללא פראבנים.
מחיר:39.99 ₪ ל 250 מ"ל.

שמן נבט חיטה- שמן נבט חיטה לנשים בהריון ולאחר לידה, תורם לריכוך ולגמישות העור ומסייע למנוע ולהפחית סימני מתיחה.
ללא פראבנים וללאSLS 
מחיר:99.99 ₪ ל 250 מ"ל.

בושם לתינוק- מי בושם בניחוח עדין ורענן, המכילים מרכיבי לחות ומותרים ניחוח מפנק שנשאר לאורך זמן. ללא פראבנים וללאSLS
מחיר:59.99 ₪ ל100 מ"ל.

קרם החתלה- קרם ייחודי לעורו העדין של התינוק. מכיל ויטמינים ותמצית קמומיל אורגנית לשמירת הלחות ולהרגעת עור מגורה. ללא פראבנים וללאSLS
מחיר:59.99 ש"ח, ל150 מ"ל.

קיט בייבי- ערכת מוצרי בייבי הכוללת: קרם גוף(60 מ"ל),שמפו וג’ל רחצה אל דמע(60 מ"ל),קרם החתלה(30 מ"ל)וספוג, ארוזים בתיק ייחודי בעיצוב הסדרה.
מחיר:109.99 ₪.

מוצרים משלימים לתינוק:
אקססוריז לתינוקות בעיצוב הסדרהBaby Lalini.

תיק החתלה- תיק החתלה מעוצב, נוח ופרקטי בעיצוב הסדרה.
מחיר:59.99 ₪. (30 ס"מX24.5ס"מ).

חלוק מגבת לתינוק- חלוק מגבת מעוצב עם כובע, עוטף את התינוק מכף רגל ועד ראש, עשוי100% כותנה. 
מחיר:149.99 ₪.

ספוג לתינוק- ספוג רחצה בגודל מיוחד לתינוק, לניקוי עדין ומושלם. 
מחיר:9.99 ₪.

בובתBaby Lalini  לאמבט- בובות גומי בדמות התינוקLalini,לחוויה נעימה באמבט.
מחיר:29.99 ש"ח

שטיח לליני- שטיח לחדר התינוק, בדמות המאוירת Baby Lalini. עשוי100% כותנה. 
מחיר:119.99 ₪ 

נעליים לתינוק-נעליים נעימות ועוטפות לתינוק. מידות1-4. 
מחיר:49.99 ₪.

קופסאות- קופסאות מקסימות בעיצובBaby Lalini-מהוות אריזה מהודרת למתנה או מקום לאחסון.
מחיר לקופסה קטנה:39.99 ₪
מחיר לקופסה גדולה:42.99 ₪ 

חדש על המדף, סדרת ללין לתינוקות, קניות, שופינג, מוצרי טיפוח

על עמותת חיבוק ראשון
חיבוק ראשון היא עמותה המטפלת בכ-300 תינוקות שננטשים וכאלה שהוריהם אינם מסוגלים לסעוד אותם במהלך אשפוז ממושך במערכת הרפואית. זה קורה כמעט בכל יום וכמעט בכל המוסדות הרפואיים בארץ. ידיהן האוהבות של מתנדבי העמותה, פוגשות את ידיהם הקטנטנות של התינוקות הכמהים למגע אנושי, חם ואוהב וכשהן מושטות, נוצר לו החיבוק הראשון הנחוץ להם כמו אויר לנשימה וחיוני להתפתחותו התקינה של כל תינוק.

על רשתLaline
רשתLaline,הרשת המובילה למוצרי טיפוח לגוף ולנפש בישראל(הרשת מפעילה חנויות בארץ ובחו"ל).ב- LALINE  מאמינים שטיפוח הוא דרך חיים. ברשת ניתן להשיג מוצרי טיפוח המיועדים לנשים, לגברים, לתינוקות ולבית. מגוון המוצרים המיועדים לגוף, לפנים, לאמבט, יופי, לצד מוצרי טקסטיל, אווירה ואביזרים לבית. החנויות החדשות מעוצבות על פני כ-40-70 מ"ר כל אחת על פי קונספט השאבי-שיק הלליני בצבע לבן וממוקמות במיקומי פריים, כחלק מאסטרטגיית הרשת להיות בשדרות המרכזיות בקניונים ובמתחמי קניות מובילים. 

 

צילום: יונתן בלום.

אין תגובות

השאר תגובה