בקבוקים לא נופלים בפח – רבקה מיכאלי בקמפיין לעידוד מחזור בקבוקים

קמפיין תאגיד המחזור אלה - צילום: יוני רייף

קמפיין דיגיטלי חדש של תאגיד מחזור הבקבוקים אל”ה יוצא לדרך עם רבקה מיכאלי שלא משאירה לנו ברירה ומסבירה את חשיבות המחזור בדרך המיוחדת שלה- אי אפשר להישאר אדישים לזה.

תאגיד המחזור אל”ה גייס את רבקה מיכאלי לקמפיין לעידוד המחזור עם מונולוג הספד עצמי של השחקנית רבקה מיכאלי אשר משוחחת בחופשיות למול המצלמה מה יקרה כאן יום לאחר מותה. כיצד יספידו אותה ואיזה עולם יישאר אחרינו, במידה ולא נדאג קצת יותר, לסביבה נקייה ולכדור שאנו חיים עליו.

בהרבה הומור עצמי ובחן בלתי רגיל, פונה אלינו רבקה עם האמת הכול כך לא פשוטה לעיכול: דקה אחרי שנלך, יש עוד מי שיישאר… אלו היקרים לנו – הילדים והנכדים. מכאן יוצא המסר הברור- בעבורם כדאי שנתאמץ טיפה יותר על השארת סביבה נקייה מפסולת ובקבוקי פלסטיק שניתן למחזר.


בקבוקים לא נופלים בפח
תובנה בסיסית שכל מה שצריך זה להשליך את הבקבוק למיחזורית , פעילות שגרתית בחיי היום יום. בתאגיד המחזור הצליחו בשנים האחרונות להעלות את אחוזי המחזור ב-55%. שיעור מחזור בהן מתהדרות מדינות אירופיות שכבר שנים רבות משקיעות בחינוך שוק באופן עקבי ואינטנסיבי.

השנה שמו בתאגיד יעד לגרום לכולנו למחזר יותר בקבוקי פלסטיק משפחתיים (ליטר וחצי),תחת הסיסמא בקבוקים לא נופלים בפח, רק במיחזוריות ומקווים לשמור על הרמה הגבוהה של ממחזרים לשנת 2016 ואפילו יותר מ-55%…

 

 

 

אין תגובות

השאר תגובה