בקרוב?…גלגל ענק בנמל תל אביב-אטרקציה חדשה בתל אביב

לא רק בלונדון… גלגל ענק בגובה80 מטר יוקם בנמל תל אביב.

 
נמל תל אביב, המנוהל על ידיד חברת אוצר מפעלי ים, חשף את תכניות הפיתוח לחמש השנים הקרובות אשר תכלול הקמה של מבנים חדשים, החזרת הנמל הישן לפעילות כולל הקמת מעגנה שתעניק מקום עגינה למאות כלי שיט קטנים,  הקמת מלון ליד חוף מציצים, בית קולנוע, חדר כושר עם נוף לים ועוד.
 
בין האטרקציות החדשות שזכו במכרז לפעילויות בשטחי החוץ של הנמל ומתוכננות לקום בשנה הקרובה – גלגל ענק, הדומה לגלגל הענק שמוצב כיום בבירות שונות בעולם (לונדון, הונג קונג, ניו יורק, מלזיה, פאריז, ליברפול ועוד).
 
מדובר על גלגל בגובה15 קומות  (או80 מטר גובה),לא רחוק מ-London eyeבגודל120 מטר. הגלגל כולל42 קפסולות, כשכל קפסולה מעניקה מקום ל- 6 אנשים. הקפסולות סגורות וממוזגות ובכל אחת מהן ניתן יהיה לצפות בסרטונים, ביניהם גם סרטונים על ההיסטוריה של הנמל העברי הראשון.
 
בנוסף לכך–יכיל הגלגל2 תאי VIPשבהם גם ניתן יהיה לסעוד ארוחת ערב לקבוצה של עד8 אנשים. הסעודות יתקיימו בשיתוף אחת המסעדות הפועלות בנמל וניתן יהיה להזמינם לאירועים חגיגיים . 
 
הגלגל שייך לחברתFreij entertainment –מובילה עולמית באטרקציות שעשועים. 
 
בדומה לאטרקציות זהות בחו"ל הוא יפעל בשעות היום ובשעות הלילה עם תאורה ייחודית. הוא מתוכנן לקום בשטח הנמל, בהתאם לאישורי רשות שדות התעופה וגורמי העירייה.
 
אטרקציות חדשות–החל מגלגל ענק ועד לגן בירה
במהלך השנים הקרובות עתיד הנמל להכניס לשטחו קונספטים הנחשבים לפופולאריים באתרי תיירות בחו"ל כגוןBeer Gardenבברלין, שוק פרחים ססגוני או שוק לילה, מוזיאון היסטורי על המזח שיספר את סיפורו של הנמל העברי הראשון, קרוסלה עברית לצד ירידי סופי שבוע שיתקיימו החל מחודש יולי הקרוב אחת לשבועיים, בכל פעם בקונספט שונה- ספורט ובריאות, יריד קינוחים, יריד חזרה לבית הספר, יריד בישול ואפייה ועוד…
 

אין תגובות

השאר תגובה