גורמיטי שליטי הטבע

גורימיטי שליטי הטבע – סדרת הדמויות המבוססת על סדרת הבובות והטלוויזיה האיטלקית גורמיטי הגיעה לישראל ומושקת בימים אלו לחנויות הצעצועים.

סדרת גורמיטי מבוססת על מלחמת הטובים והרעים וכוללת4 דמויות מרכזיות – שליט הים, שליט האדמה, שליטת האוויר ושליט היער.

סיפורו של גורמיטי מתחיל אם תהיתם, באי רחוק לפני שנים רבות. האי GORMנשלט על ידי אנשים טובים אוהבי שלום וטבע , עד שיום אחד מגמיון, אדון המגמה(Magma),הרס את האי, הר הגעש התפוצץ והאי הירוק הפך לאיזור שחור ושרוף. מהאי שרד רק חכם זקן, שומר הסודות והקסמים בכפר, שבאמצעות כוחות הקסם שלו, נתן חיים ליצורים לבנות מחדש את האי שלהם, אבל מגמיון כנראה לא מוותר בקלות והוא גרם לשבטים הטובים למריבה בינהם ועם שבטי המגמה והלבה.

אז מה זה גורמיטי?
גורמיטי (אין קשר כנראה למילה העברית גורמט…) היא חבורת ילדים: ניק, טובי, לוקאס וג’סיקה – ילדים רגילים שיכולים לעבור לעולם מקביל, בו רק הם יכולים להציל את העולם מיצורים רעים לסוגיהם.

בעת צרה, עוברים ארבעת הילדים מיידית למימד הגורם(GORM)והופכים ליצורים בעלי כוחות ויכולות של איתני טבע (בדומה לבן10 שקצת איבד מכוחו בזמן האחרון…) ונלחמים ביחד למען הטוב בקו ההגנה האחרון כנגד כוחות השחור של גורמיטי.

ילדי גורמיטי הופכים להיות שליט הים, שליט האדמה, שליטת האוויר ושליט היער ויש להם כמובן כלי רכב מיוחדים וגאדג’טים מיוחדים ותואמים.

גורמיטי הושקה לראשונה באיטליה ב- 2005על ידי חברת הצעצועים האיטלקית GIOCHI PREZIOSI,גיוצ’י פרציוזי והפכה בשנים האחרונות לסדרת הצעצועים הממותגת מספר1 באירופה.

בשנת2009 הופקה גם סדרת טלוויזיה המבוססת על דמויות הגורמיטי, סדרה בת52 פרקים שעלתה בשבוע שעבר גם בערוץ הילדים וזוכה לרייטניג גבוה כצפוי.
 
ב-4 השנים האחרונות נמכרו באירופה לבדה למעלה מ-110 מיליון דמויות מסדרת גורמיטי בהיקף של למעלה 1 מיליארד דולר. 

בובות הגורמיטי מיועדות לילדים, בעיקר בנים, בגילאי4 עד 9, קהל שמתחבר לעולם הפנטזיה וכוח ההרפתקאות.

הצעצועים יימכרו ב-8 סדרות של מוצרי גורמיטי (שאת אחת מהן בטח תתבקשו להשיג בקרוב אם יש לכם ילדים בגילאי4 עד 9 שמתחברים לעולמות הפנטזיה וההרפתקאות):

שקיות קלפי משחק גורמיטי בעברית
כולל בובת הפתעה של גורמיטי מתוך37 בובות בסדרה.
מחיר9.90 ש"ח

מארז מתנה של2 דמויות גורמיטי
2 דמויות קטנות וקלף משחק בעברית.
מחיר:29.90 ש"ח

מארז מתנה של4 דמויות גורמיטי
2דמויות קטנות, דמות מוסתרת וקלף משחק בעברית. 
מחיר:59.90 ש"ח

מארז דמויות גורמיטי  12ס"מ 
כולל דמות קטנה ואביזר קטן.
המגוון כולל:6 דמויות שונות
מחיר84.90 ש"ח

מארז דמויות גורמיטי 15ס"מ
משנות צורה המגוון כולל:5 דמויות שונות
מחיר:89.90 ש"ח

סט גורמיטי הר געש וולקנו 
בצרוף2 דמויות מוזהבות קטנות
מחיר:219.90 ש"ח

דמות גורמיטי גדולה 
בתוספת חיית שמירה
מחיר:219.90 ש"ח

מקדש הגורמיטי 
כולל גם דמות גורמיטי מוזהבת וציפור
מחיר:319.90 ש"ח

המחירים הינם מחירים מומלצים לצרכן, לפני הנחות ומבצעים.

את מוצרי גורמיטי מיבאת לישראל חברת אילנית המתמחה בייצור ושיווק של צעצועים ומוצרים ממותגים לילדים של מוצרי דיסני באירופה ובארצות נוספות ומשווקת בישראל מותגים רבים כדוגמתLEGO, TOMY , LITTLE TIKES,דיסני, בראץ, המוקסי גירלז ועוד בשיתוף עם חברתPMI המתמחה גם היא במוצרי פנאי ממותגים לילדים ובעיקר בתחום מוצרי האיסוף, ההוצאה לאור, מוצרי חזרה לביה"ס ביניהם ה- WEBKINZ ה-GOGOS ועוד.

צעצועי גורמיטי ישווקו בישראל ברשתות טויס אר אס, כפר השעשועים, הפנינג, הפיראט האדום, רשת מקדונלד’ס ובחנויות הצעצועים הפרטיות.

האתר הרשמי של גורמיטי- www.gormiti.com

 

אין תגובות

השאר תגובה