האם הטיילת של תל אביב תגיע עד אשקלון?

באשקלון מקדמים בימים אלה את פיתוח והפיכת רצועת החוף של העיר לאטרקציה תיירותית, באמצעות פנייה ליזמים לפיתוח תשתית לכל אורך רצועת החוף להקמת בתי מלון חדשים, מוקדי בילוי, נופש ואטרקציות.

איתמר שמעוני, ראש העיר החדש של אשקלון, מביא איתו ניסיון רב בתחום מתפקידו האחרון כמנכ"ל חברת אתרים בתל אביב, שבמהלך8 שנות עבודתו בחברה עסק בין השאר בפיתוח הטיילת ורצועת החוף של תל-אביב.
 
בישיבת המועצה שהתקיימה בשני האחרון אישרה מועצת העיר את הסמכת החברה הכלכלית לאשקלון לטפל ולקדם את נושא פיתוח רצועת החוף בעיר לטובת התושבים וכלל המבקרים בה. הפיתוח של הטיילת באשקלון יתבצע על ידי השקעה וטיפוח של מתחמים מוזנחים לאורך הטיילת, שיש להם פוטנציאל תיירותי ואורבני גבוה לעתיד, כמו גם הקמת מתחמים חדשים ביניהם: חנויות, מסעדות, בית קפה, ירידים, הפעלות, ואטרקציות נוספות אשר יביאו לשיפור איכות החיים של תושבי העיר ויתנו מענה לניצול שעות הפנאי ברחבי העיר, ללא צורך בקבלת שירותים בערים שכנות או במרכז הארץ.  
 
יש רק לקוות שבמסגרת תהליך הפיתוח, ילמדו מהניסיון של תל אביב וערי חוף נוספות בעולם ויימנעו מהקמת ‘חומה’ של בתי מלון שתחסום את האוויר והנוף של הים לעיר, ישאירו גם אזורים פתוחים וטבעיים ללא טיילת ויקיימו את הפיתוח בתיאום ובליווי של גורמים סביבתיים כמו רשות הטבע והגנים והחברה להגנת הטבע.

בתמונה: מטיילים בפארק אשקלון.

אין תגובות

השאר תגובה