הזמנת צימרים באינטרנט-באתר דירות הנופשtellavista.com‏

אתר דירות הנופשtellavista.comמציג – מהפכה בתחום הצימרים בישראל.

אתר דירות הנופשtellavista.com  שם לעצמו למטרה לארגן את תחום השכרת הצימרים בישראל. לראשונה בישראל האתר מציע ממשק נוח ונגיש לכולם להזמנת צימר און ליין ללא הצורך להתקשר לבעלי צימרים וכל זאת ללא תוספת תשלום של עמלות מצד הנופשים. 

מלבד הזמנה נוחה יותר ומיון הצימרים על פי מחיר ומיקום בארץ, ניתן לראות באתר באיזה תאריך הצימר המבוקש פנוי וכן את כל הפרטים הרלוונטיים, החל מתמונות הצימר, אלו דברים מציע הצימר ועד לפרטיו של בעל הצימר. על מנת לדבר עם הבעלים של הצימר ניתן לדבר איתו בצ’אט און ליין בעברית ובכך להימנע מעשרות השיחות המוכרות לכולנו עד למציאת הצימר המתאים ביותר לנופש המבוקש. כמו כן, יכולים הגולשים לקרוא ביקורות וחוות דעת של נופשים ששהו בצימר. 
 

אודותtellavista.com 
Tellavista.com  הוא אתר אינטרנט המאפשר להזמין דירת נופש און-ליין בארץ ובעולם, ללא הצורך ביצירת קשר ישיר עם עשרות בעלי דירות ומתווכים. האתר הוקם לפני שלוש שנים על ידי היזמים רועי ונדב זיו, שני אחים שעזבו את מקצוע ההנדסה הביו-רפואית והחליטו להתמקד בחלום – אתר המאפשר להשכיר דירה בנוחות, בהתאם לאופי הנסיעה, משך הזמן המבוקש ומסגרת התקציב. 
 
חווית ההשכרה והתצוגה הנוחה של הדירות והפרטים עליהן, מאפשרים לשוכרים לקבל את המידע אותו הם צריכים בזמן קצר ובביטחון מרבי. מאחר והתשלום נעשה דרך האתר יכולים הן המשכירים והן השוכרים לדעת כי העסקה בטוחה ולדעת כי הצד השני ימלא את חלקו בעסקה. כמו כן יכולים הצדדים לנהל צ’אט באתר על מנת לדון בפרטי העסקה. 
 

אין תגובות

השאר תגובה