החופשה שאחרי הקורונה: רוכשים עכשיו חופשה ובילויים בהטבה משמעותית ותומכים בתיירות הישראלית

יזמה יפה של המועצה האזורית חוף הכרמל ועמותת התייירות כרמלים שמזמינות את כולם בימים מאתגרים אלה, לחשוב על היום שאחרי ולהזמין עכשיו את הבילויים והאטרקציות שיש לאזור להציע בהטבות משמעותיות ולקחת חלק אמיתי בתמיכה וחיזוק האנשים הגדולים שמאחורי העסקים הקטנים שמחכים לארח אותנו שוב בחלוף המשבר.

חבל כרמלים הנמצא בין הכרמל והים מציע שילוב מיוחד של חופים ונופים ירוקים, המון מסלולי טיול ואטרקציות לכל המשפחה, מלונות, מסעדות וצימרים.

דמיינו שאתם אוכלים ארוחת בוקר במסעדה או מבלים עם הילדים באיזה אטרקציה כשאתם יודעים שהיא שרדה את המשבר בזכותכם – בזמנים כאלה זה זמן הקהילה וערבות הדדית.

יש אטרקציה או מקום שרציתם להגיע אליהם ולא הספקתם? מסעדה שנהנתם בה ותשמחו לפרגן לה בזמנים הקשים ולחזור אליה בעתיד? זה הזמן שבו כולנו תומכים בתיירות המקומית, רוכשים במחירים מעולים ומתכוננים לחזור כשיתאפשר עם הזמנות הניתנות למימוש מתאריך פתיחת העסקים לאחר סיום המשבר.

החופשה שאחרי הקורונה: ההטבות:

כרטיס לפעילות לילדים במעבדאדא עין הוד

כרטיס למעבדאדא במזויאון ינקו דאדא בכפר האמנים עין הוד בעלות של 15 ש”ח במקום 30 ש”ח. פעילות מקסימה ומודרכת במעבדאדא במוזיאון ינקו דאדא שבכפר האמנים עין הוד. בחלל המעוצב מחפצים מסתתרות משימות יצירתיות שובבות ומפתיעות המסבירות את עקרונות האמנות המודרנית. ברישום מראש. הגבלה עד 10 כרטיסים מוזלים ללקוח.
מעבדאדה ינקו דאדא
מיצינו את הסגר?… אחרי הקורונה הולכים להוציא קצת אנרגיות במעבדאדה בעין הוד… צילום: רענן טל

סוויטה בטבע: לינה ואטרקציות לזוג + 2 בבית אורן

חבילת לינה משפחתית + אטרקציות באוהלי נוחות בבית אורן לזוג + 2 בעלות של 1,050 ש”ח במקום 1,550 ש”ח. החבילה כוללת לינה באוהלי נוחות מפנקים, 3 ארוחות ושפע אטרקציות: רכיבה על סוסים ביערות הכרמל, נסיעה בטום קאר ועוד
מסעדת היאם דלית אל כרמל
מסעדת היאם דלית אל כרמל. צילום: שלגית אשטמקר

 

מלון חוף נחשולים השכרת קייקים
קייקים ועוד אטרקציות ימיות לילדים ולמשפחות

טיול עששיות למשפחות

עמותת התיירות כרמלים תוציא מיד כשיתאפשר טיולי עששיות וטיולים לטבע בשלל מקומות מקסימים באזור: כפר האמנים עין הוד, בחופי הים הקסומים וביערות הכרמל. הטיולים מתאימים למשפחות.  טיול עששיות מודרך לאדם / ילד- 24 ש”ח במקום 40 ש”ח.
טיול עששיות ברמת הנדיב
טיול עששיות ברמת הנדיב
מלון קדם: לילה לזוג בחצי פנסיון
לילה במלון קדם החדש והיוקרתי ב- 850 ש”ח לזוג במקום 1,150 ש”ח. כולל ארוחת בוקר וארוחת ערב.

טיול סוסים בחווית הרוכבים בבית אורן

חווית הרוכבים מציעה טיול רכיבה על סוסים ל-60 דקות בעלות של 70 ש”ח לאדם במקום 130 ש”ח בלב שוויצריה הקטנה שבבית אורן. הרכיבה מיועדת לגילאי 11 ומעלה הרכיבה יוצאת מחוות בית אורן.
מלון חוף נחשולים
מלון חוף נחשולים. חדרי הבוטיק. צילום: אסף פינצ’וק

מלון חוף נחשולים: לילה לזוג ב-580 ש”ח

 חדר ים בוטיק בימים א-ד לזוג על בסיס לינה בלבד ללילה בעלות של 580 ש”ח במקום ב- 1,100 ש”ח
ועוד אטרקציות והטבות נוספות…

המועצה אזורית חוף הכרמל ועמותת התיירות כרמלים הם כנראה הראשונים שיוצאים ביוזמה לתמיכה בעסקים באזור כדי לדאוג שיהיה לנו לאן לחזור ולחזק את מקומות הבילוי. יש להניח שבקרוב נראה עוד הרבה יזמות דומות ברחבי הארץ וגם ברחבי העולם.

מזמינים עכשיו את הבילוי המשפחתי הבא שלכם בהטבה משמעותית ותומכים בעסקים הקטנים כדי שישרדו את התקופה הקרובה. רכשו היום ובואו להתאוורר ולטייל עם הילדים בכרמלים, מיד כשכל זה ייגמר. ונקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר.

להזמנות ופירוט ההטבות לחצו כאן…

 

 

2 תגובות

  1. פוסט משובח יופי של מחשבה ויציאה מהקופסה לעזור לעסקים.
    אוהבת מאוד את האתר.

השאר תגובה