הילדים לובשים לבן-בגדי ילדים לחג שבועות2014

לכבוד חג שבועות מציעות רשתות בגדי הילדים קולקציות חגיגיות ולבנות: שמלות לבנות, חצאיות, חולצות, מכנסיים, גופיות ועוד

הילדים לובשים לבן ברשת קסטרו
לקראת חג השבועות רשת קסטרו מציגה עיצובים לתינוקות וילדים, החל מ-NB  ועד לגדולים במידה14, לבנים ולבנות, והכל לבן כצבע חג השבועות. הצבע הלבן בילדים של קסטרו מופיע בכל קבוצות הקולקציה, גם בקו הפאנק והרוק בשילוב של איורי פאנק ואיורי גולגלות, כוכבים וכיתובים גותיים, כך גם בקו חופשת הקיץ הפריזאית עם שמלות לבנות, חצאיות, מכנסיים קצרים וחולצות לבנות, במראה ריזורט ומלחים, וגם בקו הנסיכה האורבנית עם מראה רומנטי נאיבי עם טאץ אורבני, עם שפע של שמלות לבנות עטורות תחרות, חצאיות וחולצות לבנות וגופיות לבנות עם תחרה.
בגדי חג לילדים בקסטרו, בגדים לחג שבועות2014, קולקציה חדשה לילדים
שמלות חגיגיות לילדות ברשת קסטרו. צילום: גורן ליובונציץ.
 


קולקציית חג לילדים של שילב
בשילב חוגגים את חג השבועות עם מגוון שמלות לבנות במראה רומנטי, שמלות רכות עם טול וקרושה, שמלות תחרה בגזרות בהשראת שנות ה-50, שמלות כותנה אווריריות מסתובבות ושמלות לבנות עם ציורי יד צבעוניים זרחניים. בנוסף, ניתן להשיג העונה טוניקות לבנות חגיגיות עם תחרה שניתן לשלב עם ג’ינס לבן או טייץ. לכל שמלות התינוקות ישנם תחתונים נלווים תואמים. מחירים לדוגמה: אוברול,119.90 ₪, חליפת טוניקה וטייץ, 119.90 ₪, שמלות הכוללת תחתונים 99.90 ₪. 
בגדי ילדים בשילב, בגדים לילדים בשילב, בגדים לשבועות ברשת שילב, בגדי תינוקות לשבועות
שמלה לבנה לבנות ברשת שילב. צילום: תמר קרוואן.

 

 

כתם הפרי: איך מסירים את הכתמים מבגדי חג השבועות הלבנים של הילדים? 
חג השבועות מזוהה יותר מכל עם הצבע הלבן המסמל חגיגיות וניקיון. אירועי החג, שבהם אוכלים כמיטב המסורת גבינות לרוב ופירות, עשויים להותיר את הבגדים הלבנים מוכתמים–ובמיוחד את בגדי הילדים. ללא טיפול מתאים, הכתמים עשויים להישאר ולהרוס את הבגד. עדי סוירי, מנהלת מותג וניש, מספקת מספר טיפים שיעזרו לכם להשיג תוצאות טובות יותר בהסרת הכתמים:

1.עדיף מוקדם. מומלץ לטפל בכתמים כמה שיותר קרוב להיווצרותם ולהשתדל למנוע מהם להתייבש על הבגד. אם לא ניתן לכבס מיד, כדאי לשטוף במעט מים פושרים.

2.הטיפול הכפול – להשגת התוצאות הטובות ביותר. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר בהסרת כתמים מומלץ לטפל בכתם ישירות בעזרת מסיר הכתמים, ולאחר מכן להוסיף מסיר כתמים גם למכונת הכביסה. לאחרונה הושק וניש קליה ג’ל עם הנוסחה החדשה בבקבוק הכולל פקק רב-שימושי. הפקק החדש של וניש קליה ג’ל מאפשר טיפול ישיר על הכתם, השרייה והוספה למכונה עם מסיר הכתמים.

3.להפריד את הלבן. לפני שמכניסים למכונת הכביסה, מומלץ להפריד בין הבגדים הלבנים והבגדים הצבעוניים. בגדים לבנים יכובסו עם בגדים לבנים בלבד, וחשוב להקפיד לא לערבב צבעים בהירים כגון ורוד או בז’, שעלולים להרוס את הלובן הבוהק של הבגד ולשנות את הגוון.

4.לשים לב לסוגי הבד ולהוראות הכביסה שעל תווית הבגד. אופן הטיפול בבגד משתנה בהתאם לסוג הבד -לא כל הבדים מתאימים לטיפול במסיר כתמים, דוגמת בדים עם הדפסים או משי. לכן, יש לשים לב לסוג הבד ולקרוא היטב את הוראות הכביסה על תווית הבגד לפני השימוש. אם יש ספק, כדאי לנסות את מסיר הכתמים בפינה נסתרת של הבגד.

5.השרייה. כדי לשפר את תוצאות הסרת הכתמים, מומלץ להשרות מפות ובגדים לבנים עם מסיר כתמים ומים פושרים לפני הטיפול במכונת הכביסה. ההשריה מאפשרת למסיר הכתמים לחדור לעומק סיבי הבגד ולפרק את הכתם ביעילות מרבית.

6.הימנעו מהמייבש. לא תמיד הסרת הכתמים מצליחה בפעם הראשונה. לכן בגדים עם שאריות כתם, מומלץ שלא לייבש במייבש הכביסה אלא באוויר הפתוח כדי לשפר את הסיכויים להסרת הכתם בכביסות הבאות. המייבש מקבע את הכתם ועלול למנוע את הסרתו.

 

7.לחזור לשורשים הלבנים. אם בגד לבן שינה את צבעו במשך הזמן (האפיר או הצהיב), אל ייאוש.  ניתן לכבס את הבגד בתוספת וניש קליה לכביסה לבנה, המלבין את הצבע הלבן ב-3 דרגות. הרכיב הקריסטלי הייחודי של וניש קליה ג’ל חודר לסיב הבד ומחזיר לו את הלובן.

בתמונה הראשית: הילדים של קסטרו לובשים לבן. צילום: גורן ליובונציץ.

אין תגובות

השאר תגובה