המלצות ההורים של קינדרלנד – סוף שבוע במלון נוף גינוסר

שייט בסירה על מי הכנרת לכל המשפחה
שייט בסירת עץ על הכנרת | צילום: דנה שץ
כבר שנים שלא ביקרנו בקיבוץ למטרות נופש (יש לנו סבתא בקיבוץ, זה לא נחשב!) והאמת? הופתענו מאד! בקבוץ גינוסר הצליחו מצד אחד לשמר את האווירה הכפרית הצנועה של הקיבוץ של פעם… 
עם המדשאות הגדולות, הקומזיצים והרחצה הלילית בבריכה, ומצד שני – החדרים נראים מיליון דולר אחרי שעברו עיצוב חדשני ומוקפד. אווירה בינלאומית שורה על כל המלון, החל מהלובי ועד למרפסות היפהפיות… או בקיצור, המלון הקיבוצי הראשון קיבל מראה חדש ומרהיב שמזכיר בקלות את מלונות הבוטיק של פרובאנס!

 

פרה ברפת בגינוסר
רפת חצי אוטומטית בקיבוץ גינוסר | צילום: דנה שץ

 

אבל נתחיל מהדבר הכי חשוב – הכנרת!
השמועות נכונות… הכנרת עלתה בחורף האחרון ב2.10 מטר, וכשיש חורף טוב כמו שאמר יעקב מהאוטובוס הצהוב – גם הקיץ טוב! קו המים שוב התקרב ואפשר להיכנס למים בנוחות… ובכלל, לראות את הכנרת מלאה כל כך זה כיף לא נורמלי ועושה טוב בלב…
למי שמחפש עוד משהו לנשמה מומלץ, דבר ראשון על הבוקר, אחרי ארוחת בוקר מפנקת, לצאת לסיור על האוטובוס הצהוב! טוב לילדים. טוב למבוגרים. טוב לכולם. יוצאים עם יעקב הנהג, מוותיקי המשק שעוצר ומסביר באהבה על מטעי הבננות, הרפת החצי אוטומטית ועוד. אפשר ללטף את העגלים ואפילו אם תבקשו יפה יעקב יסביר לכם איך אפשר להפוך לחבר קיבוץ חובק נדל”ן תוך שנה אחת בלבד!

 

פעילויות לילדים במלון נוף גינוסר
סיור ברחבי הקיבוץ עם האוטובוס הצהוב | צילום: דנה שץ

 

המלצת ההורים של קינדלרלנד: חוויה בצפון

אם אתם יותר בקטע של בטן גב – תוכלו לבלות על שפת הבריכה. יש בר מעולה עם אוכל ילדים קליל ופעילויות לקטנים בשפע: יצירה, משחקי חשיבה, סדנאות, פינות ליטוף… כל מה שצריך. על החוף תמצאו תעסוקה גם למתבגרים שלכם כמו סירות פדלים וסאפ, ויש גם חדר כושר ומסאז’ים מפנקים לכל החפץ…

בערב תוכלו להינות ממופעי בידור ומוזיקה.
אם רוצים משהו ביחד – כל המשפחה יכולה לצאת לשייט על אחת מסירות העץ הרומנטיות… ולשמוע סיפורי ראשונים ואגדות מרב החובל המקומי, וגם לרקוד לצלילי מוזיקה, בעלות צנועה של 20 ₪ לאדם.
אבל החלק שהכי ריגש אותנו, ללא ספק, היה הסירה העתיקה שבבית יגאל אלון. היו היו שני אחים, ילדים בני משק שהיו מתהלכים על גדות הכנרת יומם וליל. “יום אחד תמצאו משהו גדול!” אמא שלהם היתה אמרת להם, ואכן בחורף 1986 השחון… ירד מפלס הכנרת לתחתית התחתיות, וזו העניקה להם כפיצוי אוצר בקנה מידה בינלאומי – סירה כבת 2000 שנה מתקופת ישו, ויש אומרים אפילו את הסירה של הצלוב עצמו.
בבית יגאל אלון ראינו סרט קצר על גילוי הסירה ועבודת השימור המדהימה שנעשתה… והמפתיע מכל שבסופו הסתבר לנו
שהמדריך – הוא הנער שמצא את הסירה בעצמו! אל תוותרו על הסיור הזה בשום אופן! יש גם חנות מזכרות ענקית ביציאה.
סיור מודרך בכנרת
סיפורי ימים עם רב החובל בסיור בכנרת | צילום: דנה שץ 

פעילויות לכל המשפחה בצפון

למי שרוצה להמשיך ולטייל בסביבה ממליצה מאד לקפוץ לגן לאומי כפר נחום ולצפות בכנסייה המרהיבה… לשבת קצת בגן המופלא והקריר שבכניסה אליה שמטפחות הנזירות, ואחר כך לרדת למעין הנסתר עין איוב הנמצא בסמוך, שם אפשר לרבוץ בכיף תחת מימיו הקרים של המפל, שיש אומרים שניחן בכוחות ריפוי מסתוריים.

האוכל בחדר האוכל טעים ומגוון – אנחנו נהננו מאד מהדגים המעולים שנראה כאילו הרגע קפצו מהכנרת לצלחת, מהגבינות הקשות המעולות בניחוח צרפתי, ומכמות ענקית של סלטים צבעוניים… מושקעים אחד אחד! ולא לוותר על המאפים והעוגות!
שימו לב מעתה ועד סוף הקיץ – בכל יום שישי בערב יופיעו לסירוגין – סי היימן בשיריה, וורדינה כהן בזמר עברי במיטבו. שתי ההופעות בשיתוף הקהל. יהיה שמייח!

 

רכיבה בטרקטור ופעילויות לילדים במלון נוף גינוסר
הסבר על מטעי הבננות בקיבוץ גינוסר | צילום: דנה שץ

 

אז קחו את המשפחה או חברים ובואו לחגוג בנוף גינוסר… גם נוסטלגיה וגם המון פינוקים… אה… והרבה מהדבר הטוב הזה שנקרא כנרת…
מחירים:
מה: לחדר בוילג’ (חדרי קרקע כפריים עם יציאה לדשא) + ארוחת בוקר:
מתי: יולי – 12.8
כמה: החל מ830 לזוג באמצ”ש ו1,130 לזוג בסופ”ש
ילד עד גיל 16 (!) ישלם רבע מחדר זוגי
תוספת לחדר דה-לקס 200 ₪ (במבנה המלון הקומתי)
ישנם חדרים שמאפשרים גם לינה של זוג הורים + 3 ילדים! משתלם אבל כדאי לבדוק מראש אם יש!
לכל הפרטים באתר האינטרנט של מלון נוף גינוסר: לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה