המשפחה שלי-מדבקות לרכב

המשפחה שלי – קולקציית מדבקות מדליקה להדבקה על שמשת הרכב עם דמויות שמתאימות לכל משפחה: אבא בחדר כושר, חיות מחמד, ילד עם גלשן, אמא מצלמת ועוד מגוון מדבקות המתאימות כמתנה זולה וייחודית ליום המשפחה

 
הכל התחיל ממדבקה משפחתית קטנה שעיצבה אמא אוסטרלית צעירה-  מוניקה ברעם, גרפיקאית במקצועה. מוניקה איירה את דמויות משפחתה, בעלה וארבעת ילדיה והדביקה על שמשת הרכב האחורית. כל השאר – היסטוריה. השכנים נדלקו, ברמזור צפצפו לה בלי הרף ומוניקה החליטה להפיץ את הבשורה. תוך זמן קצר המדבקות המשפחתיות כבשו את אוסטרליה. תוך שנתיים נמכרו למעלה משני מליון מדבקות, משם התפשט השיגעון לשאר העולם.
 
מדבקות המשפחה שלי מרכיבות קולקצייה עשירה במיוחד של כ-80 דמויות מתוקות בשחור לבן, שמהן כל אחד יכול לבחור את המשפחה שלו, להדביק על שמשת הרכב –ולחייך. המדבקות עכשוויות ורלוונטיות, כך אפשר למצוא מדבקה של אמא שעושה ג’וגינג או אמא שאוהבת לצלם,  אבא בחדר כושר, אבא על אופניים, ילד עם גלשן או ילדה מדברת באייפון, דצויות של חיילים וחיילות, ואפילו חיות המחמד מתלוות כמובן לחגיגה ואפשר למצוא מדבקת כלב עם עצם או אפילו דג. אפשר להרכיב משפחות חד הוריות, חד מיניות וכל גירסה אישית אחרת.

את המדבקות אפשר להדביק על כל שמשה, מראה, כקישוט לאייפון, לאייפד, הלפטופ ועוד כיד הדמיון.

מחירים:9 ₪ – 15 ₪ ניתן להשיג ברשת צומת ספרים, בחנויות מתנות, צעצועים ודרך אתר האינטרנט בקניה און ליין באתר…
טלפון:09-7498555 | 052-3861412/4 

מדבקות לרכב - המשפחה שלי

 
 

אין תגובות

השאר תגובה