מדריך אירועי סוכות 2021: הפסטיבלים, האטרקציות והפעילויות לילדים בחג סוכות

פסטיבל המסיק השומר החדש
פסטיבל המסיק השומר החדש. צילום: ישי כהן

מדריך אירועי סוכות 2021: כל הפסטיבלים, אטרקציות לילדים, מופעי סוכות, טיולים לכל המשפחה, הצגות ילדים מומלצות, פעילויות לסוכות בחינם ועוד המון פעילויות לילדים בחול המועד סוכות תשפ”ב ברחבי הארץ:

 

כל אירועי סוכות 2021 תשפ”ב

סוכות מאז ומתמיד היה חג הפסטיבלים והאירועים הגדולים שנחגג ברחבי הארץ בחגיגה של טיולים, פעילויות לילדים והשנה תוכלו לצאת בחול המועד עם הילדים להנות מפסטיבלים רבים כמו פסטיבל יפו להצגות ילדים, פסטיבל הפיסול בחול בחוף פלמחים, סוכות היוצר בנאות קדומים, פסטיבל התמר בים המלח, פסטיבל עכו לתיאטרון האחר עם מופעי רחוב ללא תשלום, מרתון צפרות באגמון החולה, משקים פתוחים בצפון הנגב, פסטיבל הנוקדים ליד ערד ועוד:

פסטיבל פיסול בחול חוף פלמחים

בחג סוכות פסטיבל הפיסול בחול של רשות הטבע והגנים חוזר – אירוע סוכות לכל המשפחה שמוזמנת להגיע, ליצור, לפסל להנות ולדמיין בחול ואולי גם לזכות בפרסים שווים, והשנה בנושא שיגרה. בנוסף יתקיימו בפסטיבל הדרכות חוף והכרות עם חוות הקינון של צבי הים, פעילויות לילדים, משחקי חוף, דוכן לרכישת והפרחת עפיפונים ומוסיקה שתלווה את התחרות. חוף הרחצה מוסדר ושירותי ההצלה. ההגעה לחוף מונגשת.

פסטיבל פיסול בחול סוכות חוף פלמחים
פסטיבל פיסול בחול סוכות חוף פלמחים. צילום: אדר סטולרו

איפה? גן לאומי חוף פלמחים
מתי? יום שלישי 28.9 שמחת תורה בין השעות 9:00 ל-14:00

כל הפרטים על פסטיבל הפיסול בחול בחוף פלמחים..

 

פסטיבל המסיק של השומר החדש

ביער אליקים שבמורדות הכרמל יתקיים בחול המועד סוכות פסטיבל המשפחות של ארגון השומר החדש שמזמין ליום שלם של פעילויות לילדים – מסיק משפחתי, סיורים חקלאיים, עמדות צילום ותחפושות, הצגת ילדים ועוד והכל במחיר סמלי …

איפה? יער אליקים קרן הכרמל
מתי? חול מהמועד סוכות 22-23 בספטמבר 2021
למידע נוסף: 053-2258580
כל הפרטים על פסטיבל המסיק של השומר החדש…

 

פסטיבל המסיק השומר החדש
פסטיבל המסיק השומר החדש. צילום: ישי כהן

פתיחת עונת קטיף התירס

במתחם קלחים ומבוכים מתחילה בחג השני של סוכות עונת הקטיף של התירס המתוק וייפתח מבוך התירס וקטיף עצמי של עגבניות שרי צבעוניות. בנוסף יחכו למבקרים במקום עוד המון פעילויות לילדים כמו עמדת צילום, מתחם ארכיאולוגיה לילדים ועוד.

איפה? שדות התירס בהוד השרון
מתי? החל מה-25 בספטמבר 2021 למשך 3 חדשים
לפרטים: 053-9382101

כל הפרטים על קטיף התירס המתוק במבוך התירס בהוד השרון…

 

קטיף תירס מתוק בהוד השרון, פעילות לילדים בסוכות
קטיף תירס מתוק בהוד השרון

פסטיבל סוכות היוצר

תערוכת הסוכות הגדולה, מפגש עם בעלי מלאכה קדמונים, הצגה ומופע לכל המשפחה, מסלולי טיול, סיורי עששיות ופעילות לילדים במרחבי פארק נאות קדומים, קפיצה בזמן עם הילדים לימי התנ”ך…

איפה? פארק נאות קדומים
מתי? חול המועד סוכות 22-26 בספטמבר 2021
לפרטים: סוכות היוצר…
למידע נוסף: 053-9382049

פעילות לילדים בסוכות תשפב בנאות קדומים
פעילות לילדים בסוכות תשפב בנאות קדומים. צילומים: איתי בלסון

פסטיבל הרימונים

חגיגת קטיף של רימונים עסיסיים, קטיף פטל אדום, סחיטת מיץ רימונים ועוד בפסטיבל הרימונים במטעים שמול המושבה גדרה…

איפה? אגרונן גדרה
מתי? סוכות יום שני-שלישי 20-21 בספטמבר בין השעות 10:00-16:00
לפרטים: 

פסטיבל הרימונים אגרונן, קטיף רימונים אגרונן גדרה
שיא עונת קטיף הרימונים


פסטיבל יפו להצגות ילדים

3 ימים של הצגות ילדים באוויר הפתוח בפסטיבל יפו להצגות ילדים שחוגג 15 שנה להיווסדו. בפסטיבל תוכלו לראות עם הילדים הצגות ומופעי חוצות לכל המשפחה, הצגות בשפת הג’יבריש, הצגות דו לשוניות והצגות בעברית ובערבית, 4 מהן בבכורה, סדנאות ועוד. כניסה חופשית למופעי חוצות ברחבת התיאטרון.

הפסטיבל כולו מתקיים ברחבת התיאטרון תחת כיפת השמיים

איפה: תיאטרון יפו
מתי: חוה”מ סוכות, 26-28 בספטמבר 2021
כרטיסים:  03-5185563

פסטיבל יפו להצגות ילדים…

פסטיבל יפו להצגות ילדים סוכות 2021
פסטיבל יפו להצגות ילדים. צילום: ניב סמיטליין

סוכות במוזיאון אגם

מוזיאון אגם מזמין אתכם לחגוג את סוכות בחוויה צבעונית במיוחד סביב יצירותיו של האמן הישראלי אבי התנועה הקינטית ומגדולי האמנות המודרניתיעקב אגם. לכבוד סוכות המוזיאון מציע פעילויות ומגוון סיורים והדרכות לכל המשפחה, קישקושולוגיה – מופע מחול אינטראקטיבי להורים וילדים, סדנאות יצירה ועוד

איפה: מוזיאון אגם, ראשון לציון
מתי: 22-29.9  – סיורי משפחות בשעה 13:30

26.9 | ראשון | 12:00, 10:00 –קישקושולוגיה מופע לילדים של תנועה וצבע

טלפון: 053-9382681

אירועי סוכות 2021 במוזיאון יעקב אגם
קישקישולוגיה במוזיאון אגם

מרתון צפרות באגמון החולה

באגמון החולה יתקיים בסוכות כחלק מאירועי הצפרתון שמקיימת קרן קימת לישראל בשלושה מרכזים ברחבי הארץ פעילות מיוחדת נושאת פרסים למשפחות, סיורי צפרות חינמיים בליווי צפרים, הכרות עם עולם הציפורים ומסלולי הנדידה, הדרכות טיבוע ושחרור ציפורים לטבע, שעת סיפור לילדים עם מספר הציפּוּרים הראל חן שיקריא אגדות על ציפורים בליווי כלי נגינה, פעילות המדען הצעיר, ויצירת מצפן נדידה, מסיבת אזניות עם שחקנית למסע בו נזדהה עם עגור צעיר שהלך לאיבוד ועוד…

כל הפעילות למשפחות – עד השעה 12:00 בהרשמה מראש בכניסה לאגמון.
איפה? אגמון החולה
מתי? סוכות יום חמישי ה-23 בספטמבר בין השעות 10:00-16:00

 

צפרתון, ארועי סוכות באגמון החולה, סוכות בקקל
סוכות באגמון החולה קקל, צילום: ישראל פרץ, ארכיון קק”ל

פסטיבל עכו לתיאטרון אחר 

פסטיבל עכו לתיאטרון אחר 2021, חוגג בחול המועד סוכות את שנתו ה-42. הקהל מוזמן ליהנות מחוויות בילוי המתאימות לכל המשפחה, לצד האירועים המרכזיים בפסטיבל, הפחות מתאימים לילדים..

בימי הפסטיבל יתקיימו בעכו אירועי חוצות הכוללים מיצגים, מופעי מוזיקה ומחול, תיאטרון רחוב, מופעי קרקס ולהטוטנות, ומופעים לכל המשפחה שיתקיימו בשני מוקדים עיקריים בהתאם לתו הירוק, על מנת לשמור על בריאות הציבור.

בכניסה למתחם הפסטיבל יוקם מתחם בדיקות מד”א בהתאם להוראות משרד הבריאות. האירועים הססגוניים לכל המשפחה, יתקיימו בשני המתחמים בהתאם לתו הירוק:בחניון התיירות ובגני הפסטיבל 22.9-23.9.

איפה? עכו העתיקה
מתי? חול המועד סוכות, 22-23 בספטמבר

פסטיבל עכו לתיאטרון אחר, סוכות תשפב, אירועי סוכות 2021
תראו אותו בחוצות – פסטיבל עכו לתיאטרון אחר. צילום:שרון ברקת

חגיגת סוכות בגינת אוכל משק הלברכט

גינת אוכל מציעים פעילויות מיוחדות לכבוד חג הסוכות לכל המשפחה – מוזמנים להגיע לפרדס ההדרים ולגינה האורגנית עם מתחם סדנאות כייפי, פינת חי, סיורים בגינה, יצירה של קישוטים לסוכה מחומרים ממוחזרים, אפיית פיתות בטאבון, סיור לכוורת הדבורים וטעימת דבש, מתנפח מים ומתחם בועות סבון, סדנאות בישול לילדים ולמבוגרים ועוד.
איפה: משק הלברכט, ביתן אהרון
מתי: 15.9, 22-24.9
טלפון: 053-9382203
למידע נוסף על סוכות בגינת אוכל…
גינת אוכל
גינת אוכל

סוכות בעיירה

פעילויות לכל המשפחה בסוכות בעיירה המתעוררת עם סיורי ספארי בעקבות חיות הלילה במדבר, תצפיות כוכבים, קטיף פמפסים, סדנאות יצירה, אמנות ומיחדוש, פעילויות צפרות וטיבוע ציפורים, סיור היסטורי ותרבותי בעיירה, סדנאות בישול, בתים פתוחים של המבשלות הביתיות ועוד. כל הפעילויות מחכות לכם באירועי סוכות בעיירה שיתקיימו בירוחם, עיירה שעלתה בשנתיים האחרונות על מפת התיירות של ישראל עם עשרות אטרקציות, פעילויות, מסלולי טיול ומקומות לינה חדשים.
איפה? אגם ירוחם, במכתש וברחבי העיר
מתי? חול המועד סוכות 22-24 בספטמבר 2021

סוכות בעיירה …

 

משחק בריחה ואתגרים עם אופניים משפחתיים צילום ויטמין שיא

 

טיולים ופעילויות לילדים באתרי רשות הטבע והגנים

חוגגים את סוכות 2021 עם כל המשפחה בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע – מטיילים עם אבירי המבצר האחרון בכוכב הירדן, בעקבות הנבטים המסתוריים בנגב, אל הקרקס של הורדוס בקיסריה, אל פסגת הר גריזים או אל הנהר הקדוש בארץ המנזרים, מפסלים בחול בחוף פלמחים או צוללים באילת, רואים זריחה במצדה ושקיעה בממשית, משתכשכים בעין פרת או במעיינות צוקים ועוד המון רעיונות לטיולים ומקומות מעניינים וחוויית לינת שטח ברשת חניוני הלילה של הרשות ועוד מגוון פעילויות ברחבי הארץ בסוכות.
איפה: אתרי רשות הטבע והגנים ברחבי הארץ
מתי: חופשת סוכות 2021

טיולי סוכות באתרי רשות הטבע והגנים…

האימפריה חוזרת לבית שאן. צילום: מנו גרינשפן

 

פסטיבל המדע ותערוכת הממותה האחרונה בפארק קרסו למדע

פסטיבל המדע השמיני בפארק קרסו למדע  מזמין לניסויים מדעיים, פעילות הקוד בקצה המנהרה שתיקח אתכם לתערוכות המוזיאון השונות, תערוכת הממותה למסע מעידן הקרח ועד היום ופעילויות נוספות לכל המשפחה….

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע
מתי: חול המועד סוכות
טלפון: 053-7106968

תערוכת הממותה האחרונה בפארק קרסו למדע…

 

תערוכת הממותה האחרונה- פארק קרסו למדע
תערוכת הממותה האחרונה- פארק קרסו למדע

פסטיבל ירון להצגות ילדים: תיאטרון אורנה פורת

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער יקיים בסוכות את פסטיבל ירון במוזיאון תל אביב לאמנות. הפסטיבל יתקיים במשך 3 ימים בין התאריכים 26-28 בספטמבר. בפסטיבל יוצגו 17 הצגות לילדים, הצגות ילדים חדשות וותיקות, המתאימות לגילאי שנה עד 12. בין ההצגות שיעלו בפסטיבל:  בגן של ביאליקעכבר העיר ועכבר השדההודיני,  רובין הודהאוצר שאינו נגמרשועלון מחפש חבריםשרלוק הולמסטרופותיהנעליים של אדון סימוןשקשוקה ושוד הלימונים הגדול, והצגות נוספות שהכרטיסים אליהם אוזלים- מומלץ להזמין מקומות.

איפה: מוזיאון תל אביב לאומנות
טלפון: 053-9382066 שלוחה 9

טרופותי. תיאטרון אורנה פורת
טרופותי. תיאטרון אורנה פורת

 

סוכות של קטיף בחג האסיף

נהנים מחגיגה של קטיף ואסיף בקטופותי – חויה טעימה ועשירה מחקלאות ארצינו, משולבת בהסברים מקצועים, וטעימות ללא הגבלה, של פירות וירקות בינהם דלעות, רימונים, מסיק זיתים, ענבים, תירס, תירס-פופקורן, גזר, גוז’י ברי, מלפפונים, עגבניות שרי, חצילים, קישואים, פלפלים, מגוון תבלינים ועוד. בנוסף לקטיף- הכנת פופקורן מקומי הישר מקלחי התירס, קטיף הכנה ושתית מיץ רימונים סחוט טרי, ועוד פעילויות לילדים ואטרקציות שונות.
איפה: בית לחם הגלילית
מתי: 23-30.9 החל מהשעה 9:00
טלפון: 053-9382450
קטיף עצמי ופעילויות לילדים בסוכות בקטופותי…

קטיף עצמי בקטופותי
קטיף עצמי בקטופותי

חגיגת סוכות בהיכל הקרח

בואו להחליק על הקרח במתחם ההחלקה על הקרח של ישראל- Ice Peaks חולון, ותהנו מחגיגת סוכות מיוחדת: מסיבת ריקודים על הקרח עם פלייליסט מגניב במיוחד, תמונת מגנט מעוצבת במתנה למשתתפים בפעילות והופעות של החלקה אומנותית שיתקיימו בחול המועד בשעות 12:30 וב17:00.

איפה: הכל הקרח חולון
מתי: סוכות 2021
טלפון: 053-9382271

החלקה חופשית. צילום: שלומית בושינסקיצילום: שלומית בושינסקי

 

חגיגת סוכות בערד והסביבה
עמותת תיירות ערד ועיריית ערד מזמינים אתכם לחגוג את סוכות ולהנות מפעילויות לכל המשפחה- לאלו שמחפשים אחר ההרפתקה המדברית האתגרית, לאוהבי הטבע והשקט, למשפחות עם ילדים, ולזוגות אוהבים: חוויה מדברית לכל החושים עם טיולי שטח במדבר, סדנאות ופעילות לכל המשפחה, טיולי לילה מדבריים, סוכות בסגנון ימי קדם בכפר הנוקדים ועוד.

איפה: ערד והסביבה
מתי: 24-30.9
פעילויות לכל המשפחה בערד…

כפר הנוקדים. צילום joni gritzner

פסטיבל רמלה עיר עולם 2021

פסטיבל רמלה עיר עולם, חגיגה רב תרבותית של מוסיקה, מחול, תיירות וקולינריה עם  פעילויות לבני נוער, ילדים ולכל המשפחה.

במהלך שלושת ימי הפסטיבל תוכלו לראות ברמלה הצגות ומופעים לילדים ביניהם יובל המבולבל, את המופע האור-קולי החדש בבריכת הקשתות עם זמרת האופרה איילת כהן, סטנד אפ בוכרי עם האחים דוידוב, הצגת התיאטרון ראש המועצה עם נורמן עיסא ויעל לבנטל, מופעי מחול, תערוכת מאכלי עדות, מופע אור-קולי חדש בבריכת הקשתות עם זמרת האופרה איילת כה, אושפיזין בסוכת ראש העיר מיכאל וידל, קונצרט בערבית, שמחת בית השואבה עם היוצרים יניב בן משיח וישי לפידות, קרקס קווקזי, מופע בוכרי והודי, סיורים באתריה ההיסטורים של העיר ועוד. מרבית האירועים יועברו בלייב בדף הפייסבוק של עיריית רמלה.

בין האמנים שיופיעו בפסטיבל: נסרין קדרי, יובל המבולבל, עדן בן זקן, אלה לי להב, טיק טוק שואו, משפחת ספיר, הפרויקט של רביבו, שני שמח ועוד.

מתי? חוה”מ סוכות 22-27.9.2021

איפה: רחבי העיר רמלה

עלות: רוב האירועים חינם חלקם בתשלום סמלי של 10 ₪

גילאים: מגיל 3 ומעלה. הכניסה בהצגת תו ירוק

לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים: באתר http://ramle-festival.co.il

 

אין תגובות

השאר תגובה