רובין הוד: הצגת ילדים של תיאטרון אורנה פורת

רובין הוד. צילום: כפיר בלוטין

רובין הוד: הצגת ילדים חדשה בבימויה של צביה הוברמן ובכיכובו של גל אמיתי בהשראת האגדה על הגיבור העממי מיער שרווד שבאנגליה.

ההצגה רובין הוד, בבימויה של צביה הוברמן שגם כתבה את המחזה, ובכיכובו של גל אמיתי, זוהי הצגה מוזיקלית רבת משתתפים בהשראת האגדה האנגלית הידועה, לגילאי 12-6.

ההצגה תעלה בפסטיבל ירון בפורים 2020 בתל אביב.

לכרטיסים ברכישה מוקדמת צלצלו: 053-9382066 או לחצו כאן…

רובין הוד וחבורתו במסע אמיץ בשם הצדק לתיקון עוולות השלטון ולהענקת זכויות לאזרחים. רובין הוד חוזר מהמלחמה (מסעות הצלב) לאחוזת אביו באנגליה. כשהוא מגיע לנוטינגהם, עיר הולדתו, יחד עם ויל, נושא כליו, הוא מגלה שהמצב השתנה – המלך ג’ון תפס את השלטון בכוח ומשליט שלטון דיכוי, מטיל מיסים רבים ועושק מהאנשים את כל הרכוש והתבואה. מריאן, אהבת נעוריו של רובין, מנסה לשכנע אותו להצטרף למאבק בשלטון הדיכוי אך רובין, שרוצה לחיות חיים שקטים ללא מלחמות, מנסה להימנע מעימותים עם השריף מנוטינגהם, עושה דברו של המלך, בתקווה שזה יניח לו לחיות בשקט.

כשהמצב מחמיר, והטרור של המלך מתגבר, מבין רובין שהוא אינו יכול לחיות בשקט כשמסביבו נפגעים אנשים משלטון הדיכוי. הוא מחליט לפעול, מצטרף לצעירים המסתתרים ביער לאחר שברחו מבתיהם. רובין זוכה באמונם בשל כישוריו בירי בחץ וקשת, והופך למנהיג אנשי היער. הם נלחמים בעוול, ומחזירים לעם את מה ששיך לו. לאחר שמריאן נתפסת על ידי השריף, רובין יוצא אל טירת שרווד על מנת לשחרר אותה ממנו, משתלט על טירת המלך, ומאלץ את המלך להיכנע ולחתום על הסכם שבו הוא מעניק לעם זכויות שלא היו לו מעולם (המגנה כרטא).

מחזה ובימוי: צביה הוברמן
מילות השירים: אורי אוריין
מוזיקה: אמיר לקנר
תפאורה: אדם קלר
כוריאוגרפיה: קים גורדון
תאורה: מאיר אלון
תלבושות: לימור הרשקו
אבזרים: נרקיס אלבה
שפה ודיבור: מרגלית גז
ע’ במאי: יהונתן רון
משתתפים: גל אמיתי, נעה בירון, חיים זנאתי/ אלון פרידמן, ניר שטראוס, יוסי טולדו, גיא גרמן, טליה בן מזי”א, דוריס נמני, יקיר פורטל.

כרטיסים ברכישה מוקדמת בטלפון: 053-9382066 שלוחה 9 או באתר- לחצו כאן…

ההצגה משתתפת בפסטיבל ירון 2020 בתל אביב 
>> לרשימת ההצגות בחנוכה והזמנת כרטיסים…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



6-12 בתשלום

מחירים

מחיר כרטיס 40-90 ₪, מחירים מיוחדים לוועדי עובדים וקבוצות, 1+1 למחזיקי כרטיס אשראי של ישראכרט.

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה