סוליקו: פסטיבל הצגות יחיד לילדים פסח 2024

פסטיבל סוליקו פסח 2024
פסח בתל אביב ובשדרות | צילום: רדי רובינשטיין

סוליקו, פסטיבל הצגות היחיד לילדים של תיאטרון השעה הישראלי יתקיים בחול המועד פסח בתל אביב ובשדרות.

פסטיבל סוליקו להצגות יחיד לילדים

תיאטרון השעה הישראלי יקיים בפסח את פסטיבל סוליקו – פסטיבל הצגות יחיד לילדים ונוער שנועד  לקדם יצירה ישראלית מקורית צעירה ולתת במה ליוצרים ויוצרות בתחום התרבות והאמנות לילדים ולנוער.

הצגות הפסטיבל יביאו אל הבמה תכנים העוסקים בנושאים חברתיים שונים הנוגעים בלב ליבן של סוגיות עימן מתמודדים ילדים ונוער בכלל ובמצב מלחמה בפרט.

פתרון טוב לשרב שמחכה לנו בחול המועד פסח, להנות עם הילדים מהצגות יחיד מקוריות, בדגש על ילדים בגילאי 5-10. ההצגות יחשפו לראשונה בפסטיבל סוליקו שיתקיים בחול המועד פסח, בבית ציוני אמריקה ובשדרות.

במסגרת הפסטיבל תתארח בבכורה ארצית ההצגה כובע הקסמים על פי לאה גולדברג שתפתח את אירועי הפסטיבל וכמו כן תתקיים פעילות אומנותית, פתוחה לקהל, במתחם התיאטרון בבית ציוני אמריקה ובשדרות לילדי העיר והעוטף.

פסטיבל סוליקו פסח 2024
צילומים: רדי רובינשטיין

ההצגות המשתתפות בפסטיבל סוליקו 2024

על קוצים

הוד הוא קיפוד עם בטן פרוותית, חוטם ארוך ו-56 קוצים קשים המכניסים אותו לצרות, הוא מחליט לצאת למסע כדי להיפטר מקוציו וכך לטפס חזרה למקומו במערך החברתי של היער.

הצגה לילדי גן – ב’

תעלומת האותיות

המחזה מבוסס על ההתמודדות האישית של הראל מוראד המחזאי עם דיסלקציה כילד

הצגה לילדים בכיתות א-ג

פשוט מיוחד

המחזה מבוסס על סיפור חייו של השחקן עידן שקרוקה. מיכאל הוא נער שיש לו הכול, הוא מוצלח ומצטיין בלימודים, יש לו חברים רבים, והוא הכוכב של נבחרת הכדורגל העירונית. אבל יש לו סוד – גבריאל, אחיו הגדול, הוא אוטיסט.

הצגה לילדים בכיתות ה עד ט

זה רק משחק

המחזה מבוסס על סיפורים אמיתיים מחייו של השחקן חי מאור, חי, גדל בעכו לאבא שוטר בכיר ובסביבת חברה עבריינית המלאה בדמויות צבעוניות. אז איך כנגד כל הסיכויים – למרות דעתו הנחרצת של אביו והנידוי מהחבורה שלו, התיאטרון והמשחק הצילו את חייו, והוכיחו לו שהעבר לא קובע את העתיד?

הצגה לילדים בכיתות ו ומעלה

כמעט מושלמת

מחזה חדש ומציל חיים לנוער על הפרעות אכילה והסכנות הטמונות בהן.

הצגה לילדי כיתות ה-ט

תיאטרון השעה הישראלי לילדים ונוער הוא תיאטרון הילדים מהגדולים בישראל, העוסק בענייני השעה של הילדים והנוער בישראל.

ברפרטואר התיאטרון כ-60 הצגות שונות הנוגעות בנושאים חשובים ועמוקים בחברה הישראלית ובעולמם של הילדים ביניהם קבלת האחר והשונה, מוגבלויות, מגדר, העצמה של ילדים, ביטחון עצמי וערך עצמי.

בנוסף, מציג התיאטרון גם קלאסיקות אהובות לכל המשפחה כמו הקוסם מארץ עוץ , אליס בארץ הפלאות, פיטר פן, הדייג ודג הזהב ועוד.

תיאטרון השעה הישראלי מוכר ונתמך ע”י משרד התרבות והספורט ועיריית תל אביב ומציג מידי שנה למעלה מ-7,000 הצגות ברחבי הארץ. הצוות האומנותי של התיאטרון מורכב מבימאים ומחזאים מוכרים ביניהם: משה קפטן, עירד רובינשטיין, אלדר גוהר-גרויסמן ועוד.

השנה, בעקבות אירועי השבעה באוקטובר יזמה הנהלת הפסטיבל שיתוף פעולה עם עיריית שדרות במסגרתו תגענה הצגות הפסטיבל להתארח בעיר. היוזמה תאפשר לילדי שדרות והעוטף שחזרו לבתיהם, הפוגה קצרה מהמציאות הקשה של השנה האחרונה.

פסטיבל סוליקו להצגות ילדים

איפה? תל אביב ושדרות

מתי? חול המועד פסח 24-26 באפריל | שדרות ב-26 באפריל

כרטיסים לכל ימי הפסטיבל באתר הבית של תאטרון השעה הישראלי:
www.teatron-hashaa.smarticket.co.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



5 ומעלה, כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה