הפנינג חינם לכל המשפחה בנמל תל אביב

הפנינג לכל המשפחה לכבוד חגיגת יום הולדת90 לנשיא המדינה שמעון פרס בנמל תל אביב – שותים קפה, תורמים ומצדיעים לנשיא פרס – קפה ג’ייקובס מזמין מבוגרים וילדים להפנינג בנמל תל אביב ב-6-8 ביוני, לכבוד יום הולדתו ה-90 של נשיא המדינה. יוצרים את הדיוקן של כבוד הנשיא שמעון פרס באמצעות מוזאיקת ענק של כוסות קפה באמצעות גווני קפה שונים. 

יצירת מוזאיקת הקפה של מר שמעון פרס, הנה המשכה של מסורת מחווה ייחודית של מותג הקפה ג’ייקובס למנהיגים הגדולים, הדגולים והנערצים בעולם, כאשר המנהיג הקודם שזכה להוקרה היה נלסון מנדלה, נשיא דרום אפריקה ולוחם החופש, בעת הגיעו לגיל92.

לכבודו של הנשיא, קיימת הכוונה, לנפץ את שיא גינס הרשמי של מוזאיקת הקפה, העומד על5,642 כוסות קפה ושנקבע בהוואי, ונשא את דמותו של אלביס פרסלי וזאת באמצעות יצירת תמונתו של מר שמעון פרס על ידי כ-6,000 כוסות. נציגי גינס שיגיעו למקום – צפויים לאשר את השיא. הציבור מוזמן גם לכתוב ברכות אישיות לנשיא שיאוגדו בספר מהודר שימסר לבית הנשיא.
 
לצד מוזאיקת הענק, שתוצב כאמור בנמל, יתקיימו במקום פעילויות מגוונות ללא תשלום.
 
מתחם בית הקפה יהיה פתוח לציבור למשך שלושת ימי הפעילות. בימים חמישי ושישי יתקיימו פעילויות שיותאמו לכל הגילאים- סדנאות ציור עם קפה למבוגרים, לצד הצגות ופעילויות חווייתיות לילדים – ובהן גם האפשרות ליצור ברכת יום הולדת אישית לנשיא המדינה.
 
בנוסף, יפעל במקום בר משקאות קפה, חמים, קרים ואייס, מבוססים קפה ג’יקובס–במחירים מיוחדים- כאשר כל ההכנסות מן המכירה יוקדשו למען עמותת דן אב-שלום שהינה חברה לתועלת הציבור, מתמחה במתן שרותי שיקום במעגל החיים הנורמטיבי לאוכלוסייה צעירה.
 
תחילת בניית המוזאיקה ושבירת שיא גינס ביום ד’05.06.2013 החל מהשעה 10:00 בבוקר
בר הקפה: ימים ד’-ה’בין השעות17:00 -23:00 | יום ו’:10:00-16:00
והפעילויות החווייתיות לילדים:  יום ה’ בין השעות20:00 – 17:00 |יום ו’:12:00-16:00
 
 
 
 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה