הצגות חנוכה לילדים בתיאטרון חולון

תיאטרון חולון מזמין את כל המשפחה בחנוכה2013 לצלול לתוך עולם קסום של אמנויות הבמה ומופעי קרקס – בהשתתפות מיטב אמני ישראל, ביניהם חני נחמיאס, ציפי שביט, נירו לוי ועוד עשרות שחקנים, רקדנים ואקרובטים. וגם: הצגה מיוחד ברוסית, מחזה חדש של שולי רנד וגיבורי האגדות ממיטב האגדות הקלאסיות לילדים

חגיגת חנוכה של מופעי קרקס והצגות ילדים בחולון. במסגרת תכנית החג תוכלו ליהנות ממיטב המופעים לילדים בעברית וברוסית, המשלבים כוריאוגרפיות מרהיבות, שחקנים מבוקשים ושפע יצירה ודמיון. כל המופעים מתקיימים בתיאטרון חולון – לב עיר התרבות בשד’ קוגל11 (בית יד לבנים) במהלך ימי החג, בין התאריכים 7.12-29.11. 
 
ספר הג’ונגל – חברים לנצח
עם עזריאל אשרוב, על פי סיפרו הקלאסי של ר.קיפלינג. הצגה נפלאה לילדים המגוללת את סיפורו של מוגלי, גור-אדם, שאומץ על ידי להקת זאבים גדל ולמד את חוקי הג’ונגל בעזרת חבריו – בלו ובגירה. מחזה: נועה ברנר במאי: אמיר פיי גוטמן, הפקה מוסיקלית: דרור מרגלית. ספר הג’ונגל, יום ו’29.11.13 בשעה 11:00 – במה 1
 
פיטר פן
מטה האמנים מזמין אתכם להצטרף להרפתקאותיהם של פיטר, וונדי, ג’ין ומייקל, במעופם מעל גגות העיר בדרכם אל ארץ לעולם לא. במסעם הקסום יפגשו פיראטים מפחידים – שבראשם קפטן הוק ותנין בעל שיניים חדות, שבלע את השעון של קפטן הוק ומאז הוא מתקתק בתוך בטנו ועוד. משתתפים: נירו לוי, ציפי מור, יגאל אילף, קרן אללוף, מיכל קורמן. בימוי: צביקה קורמן. מוזיקה: אבי ברק. פיטר פן, שבת30.11.13 בשעה 11:00 – במה 1. 
 
כיפה אדומה
הצגה ברוסית. הצגה מוסיקלית על פי האגדה קלאסית של שארל פירו, המועברת לנוחות הדור הצעיר של חבר העמים בשפה הרוסית. בימוי: שאול טיקטינר, תפאורה: סרגי ברזין אולג פירר, מלחין: משה בלחרוביץ. כיפה אדומה ברוסית, שבת30.11.13 בשעה 11:00 – במה 2.
 
שומר הסיפורים
רגע לפני פרויקט חייו של שלמה הקבלן הגדול בעיר, נמצא דייר שמסרב להתפנות. הצגת ילדים חדשה, המשלבת פירוטכניקה מרהיבה ומזמינה אתכם לגלות את סיפורו של בית שבתוכו סיפורים רבים נוספים. את המחזה כתב שולי רנד ומשתתפים תיאטרון שחור, תיאטרון צלליות ומחזמר ועוד עשרות דמויות של להקת בובה מעייסס. תפקידים ראשיים: אסי צובל / אבישי שיטרית בלווי מוסיקלי: להקת בובה מעייסס, מחזה: שולי רנד, תלבושות: אלה קולסניק, תפאורה: ניב מאור. משך המופע כשעתיים וחצי. שומר הסיפורים, יום א’1.12.13 בשעות: 10:00 ו-13:00 – באולם הגדול – במה 1. 
 
ששש יווווSHYOOo
בחנוכה הקרוב תוכלו להלהיב את הילדים עם מופע קרקס חוויתי ובינלאומי, המביא אל הבמה עולם מרהיב ומהפנט לכל המשפחה: עשרות משתתפים עם מיומנויות מרהיבות מזמינים אתכם להיכנס לתוך ‘חלום’, לגלות את מסעה של ניקי ילדת הפלא בין יערות קסומים, הערים עתיקות ובמעמקי הים, ולפגוש בלוחם עתיק, פיראט לצד דמויות קסומות נוספות. 
ששש יווווSHYOOo,יום ה’5.12.13 בשעה 17:30 – באולם הגדול – במה 1. 
 
מותק הילדות התחברו
תיאטרון הפארק מקבץ את כוכבות הילדים של כל הזמנים: ציפי שביט וחני נחמיאס במסגרת מחזמר ענק. הזדמנות פז להתוודע אל שירי הילדים של כל הזמנים, במחזמר ענק וססגוני שסוחף את כולנו למסע קסום ומרגש בעקבות בשירי הילדים הקלאסיים. המופע בהשתתפות שחקנים ורקדנים. משתתפים: ציפי שביט, חני נחמיאס, מאיה פפאיה, בועז וינון, נעה גורן, תום עוזיאל ושחקנים ורקדנים נוספים, בימוי:אמיר פרישר גוטמן, ניהול מוזיקלי: אייל חביב, כוריאורוגרפיה: יוליה איגלניק, תלבושות: אלה קולסניק, אביזרים: ולדי קולסניק, תפאורה: בתיה ומיכאל פיק, מותק הילדים התחברו, שבת7.12.13 בשעה 11:00 – באולם הגדול – במה 1.
 
 
מופעי חנוכה לילדים
תיאטרון חולון
שד’ קוגל11 (בית יד לבנים)
7.12-29.11
לפרטים:03-5023001 |   info@hth.co.il | 03-5023010/0 
 

אין תגובות

השאר תגובה