הצעות לחופשה לבני נוער בחו"ל

10.5.12

גילאי היוצאים לחופש יורדים מידי שנה, כאשר גילאי17 תופסים כבר כ-40% ממספר הצעירים היוצאים לחו"ל. אחרי פסח כאשר מתקרבת תקופת תום הבחינות וסוף השנה, מתחילים התיכוניסטים לתכנן את חופשתם. כל היתר הם בדרך כלל צעירים לפני הגיוס לצה"ל. בני הנוער מחפשים חופשה שמהווה חגיגה מתמשכת שבמרכזה ים, חופים מרהיבים, חיי לילה ומסיבות עד אור הבוקר.

כ-30,000 בני נוער צפויים לצאת לחופשת הקיץ בחו"ל בעונה הקרובה שהתחילה אחרי חופשת פסח. כך מעריך אייל בן צבי מנכ"ל חברת  FLYCLUB (פליי קלאב)המתמחה בחופשות לבני נוער וצעירים.

מלון מיורקה רוק בספרד
חברת פליי קלאב מציעה לבני נוער להגיע למלון מיורקה רוק באי מיורקה בספרד.
חופשה בעיירה מיורקה מיועדת לצעירים. העיירה ממוקמת על קרבת חוף הים וישנם מועדוני הענק בסביבה.
המלון מיורקה רוק משדר לאורחיו מסר אחד ברור, המסיבה היא כאן והיא נמשכת לכל אורך החופשה שלכם, או כמו שהם כותבים לאורחים, THE NEXT SOUND TO THE NEXT GENERATION .

חופשה במיורקה הכוללת טיסה ושהות של6 לילות במלון מיורקה רוק ברמת 3 כוכבים, על בסיס לינה ומסיבות, תעלה החל מ- 879$ לאדם בחדר לארבעה.

חופשה באיביזה
לבליינים המחפשים חופשת קלאברים, איביזה היא ללא ספק התשובה. חברתFLYCLUBמשווקת את מלוןUSHUAIAהנחשב כיום למלון הטוב ביותר באי איביזה. המלון מאפשר כניסה לגילאי22 ומעלה בלבד, אולם גם לגיל העליון ישנו חסם.
המלון נמצא באיביזה עצמה במיקום מדהים על חוף הים הנקרא  PLAYA DE BOSSA וצמוד למועדון ה-SPACE הנחשב למועדון הגדול ביותר באיביזה. במלון מופיעים בכל שבוע מיטב הדיג’אים בעולם והביקוש למסיבות הנערכות במלון בשילוב עם סטייל יוקרתי במיוחד, הפכו את המלון הזה לנחשב והמבוקש ביותר באי.

מחיר לסופ"ש כולל טיסות ושלושה לילות, החל מ-2,500$ לאדם בחדר זוגי.

היעדים המובילים לחופשות נוער בחו"ל כוללים את סאני ביץ’ בבורגס בולגריה וכרתים ביוון.

דילים נוספים לחו"ל:

חופשה במליה לשבעה לילות במלון3 כוכבים הממוקם במרכז חיי הלילה, על בסיס לינה בלבד, תימכר השנה בחברת FLYCLUBבמחיר של החל מ-569$ לאדם בחדר לשלושה.

חופשה לאותו מספר לילות במלון סטאר ביץ’ ויליג’ ברמת4 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר, תימכר ב- 799$ לאדם בחדר זוגי.

חופשה של שישה לילות בבורגס סאני ביץ’ במלון3 כוכבים, על בסיס לינה והעברת משדה התעופה למלון וחזרה, תימכר ב- 549$ בלבד לאדם בחדר זוגי. חופשה של 6 לילות במלון 4 כוכבים סופר מרכזי, על בסיס הכל כלול, תעלה 799$ בלבד לאדם בחדר זוגי.

על חברת פליי קלאב
FLYCLUBהיא חברה המתמחה בחופשות לצעירים הפועלת כשלוש שנים בתחום התיירות.
החברה נמצאת בקשר מתמיד עם בני הנוער בארץ. הקשר היומיומי עם הקהל משמעותי ובאמצעותו מצליחים לבנות את החופשות הטובות ביותר עבור הצעירים.

להזמנות:03-7265656.
לאתר הבית…
צילום: מיורקה רוק פיאסטה גרופ.
 

אין תגובות

השאר תגובה