ויסוצקידס-חליטות צמחים ופירות ללא קפאין לילדים

ויסוצקי נכנסת לראשונה לקטגוריית הילדים עם סדרת ויסוצקידס – חליטות צמחים ופירות ללא קפאין בטעמים שילדים אוהבים 

 
חברת ויסוצקי, המובילה בשנים האחרונות את מהפיכת התה הירוק, פונה לקהל הילדים בישראל ומשיקה קטגוריה חדשה של חליטות צמחים ופירות ללא קפאין לילדים תחת השם ויסוצקידס.  הסדרה כוללת3 טעמים המותאמים במיוחד לילדים – ענבים, נענע ופטל. כל מוצרי הסדרה הינם ללא קפאין ועשויים מרכיבים טבעיים בלבד.
 
חליטות ויסוצקידס מגיעות במתיקות טבעית מעודנת, שמקורה בהרכב הצמחים והפירות שבתיונים. בהתאם לטעם האישי ניתן לשתות את החליטות ללא תוספת סוכר, או בהמתקה בכפית אחת בלבד של סוכר או דבש, בדגש כי להורה יש שליטה על כמות הסוכר במשקה ויכולת ניהול צריכת הסוכר של הילד לאורך היום. 
 
כהורים, אנחנו משקיעים זמן ומחשבה כדי להבטיח תזונה בריאה לילדנו: דואגים שהם יצרכו מספיק סידן, מספיק ירקות ולא יאכלו יותר מידי ממתקים. אך מה לגבי שתייה? לא תמיד אנחנו זוכרים לעקוב אחרי השתייה של ילדינו, לוודא שהם שותים מספיק ושהם בוחרים במשקאות בריאים. 
 
שוק המשקאות לילדים מציע בעיקר משקאות עתירי סוכר המכילים3-5 כפיות סוכר לכוס, החל מתרכיזים ומשקאות קלים וכלה בשוקו. חליטות ויסוצקידס מהוות תחליף בריא לתרכיזים, ולמשקאות ממותקים עתירי סוכר. 
ובמיוחד לילדים – ללא קפאין ובטעמים אהובים.
 
במשך שנים פנו לויסוצקי הורים לילדים והצביעו על הצורך בתה המותאם לילדים בשני היבטים:
1. שיהיה ללא קפאין
2. שיהיה בטעמים שילדים אוהבים
בויסוצקי הרימו את הכפפה ובתהליך פיתוח שארך שנתיים יצרו משקה בריא לילדים: חליטות צמחים ופירות ללא קפאין, ללא סוכר ובטעמים שילדים אוהבים – פטל, ענבים ונענע. טעמי הסדרה קיבלו ציונים גבוהים במבחני טעימה בקרב ילדים בישראל. 

החליטות טעימות לשתייה גם חם וגם קר (משקה חם בבוקר או בערב ו/או, שתייה קלה בבקבוק אישי למהלך היום).

 
מחיר מומלץ :16 ₪ לאריזה (המחיר נקבע על ידי הקמעונאי).  
 
 

אין תגובות

השאר תגובה