חדרי בריחה לילדים: 6 חדרי בריחה מיוחדים שלא הכרתם

חדר בריחה באווירת שודדי הקריביים צילום: אסקייפ סיטי

מחפשים חדרי בריחה לילדים? במבצר מסתורי בצפון, בצריף במדבר או במרחבי שרונה, במפעל השוקולד של ווילי וונקה או מתחת למים עם בובספוג: קבלו הצצה לכמה חדרי בריחה מיוחדים שיהפכו את הבילוי המשפחתי הבא שלכם לחוויה מיוחדת:

 

צוללים למעמקים: חדר הבריחה של בובספוג
מתחם חדרי הבריחה אסקייפלנד מזמין אתכם לחוויה מיוחדת, מגבשת, מלמדת, מאתגרת ובעיקר מהנה באחד מ3 חדרי בריחה שונים: צוללים למעמקים – בוב ספוג (מיוחד לילדים), חדר בריחה לאוהבי המוסיקה – צלילי הרגאי האחרונים – בוב מרלי התקליט האבוד, וחדר בריחה אוצר לאומי. במקום הוקם גם מבוך אסטרטגיה- צא מזה: משחק שיוציא אתכם מהקופסא ויגרום לכם לשתף פעולה. תיהיו מוכנים לחדד את כל החושים ולהקפיץ את האדרנלין…

איפה: המוסכים 22, חיפה
טלפון: 053-9382935
כל הפרטים על אסקייפ לנד…

אסקייפ לנד חדרי בריחה בצפון
אסקייפ לנד חדרי בריחה בצפון- אוצר לאומי

 

אבירים ליום אחד
מתחם חדרי הבריחה לילדים מסתורי בראשון לציון מציע שלושה חדרי בריחה- אבירי השולחן העגול, טורפדו והודיני: בחדר בריחה אבירי השולחן העגול תהפכו לאבירים ותיקחו חלק בסיפור על המלך ארתור ואבירי השולחן העגול, בטורפדו תהפכו למהגרים בלתי חוקיים שמנסים להיחלץ מהספינה בה אתם כלואים, בחדר הודיני תיבחנו על כישורי הבריחה שלכם מבתי כלא ויכולת הופעה מול קהל. במקום ניתן לחגוג גם ימי הולדת ואירועים בחדר אירועים מקושט עם מוזיקה כיבוד והפתעות.

איפה: משה לוי 9, ראשון לציון
טלפון: 053-9382948
להזמנת חדר בריחה ופרטים נוספים…

מסתורי- חדרי בריחה בראשון לציון

 

חדר הבריחה של צ’ארלי בממלכת השוקולד
בואו להשיג את המתכון הסודי לטעם הקסום לשוקולד המפורסם של ווילי וונקה מבלי להיתפס: חדר הבריחה אסקייפ סיטי בתל אביב מזמין אתכם לגלות מה נמצא בחדר הסודי של ווילי וונקה במפעל השוקולד ולהשיג את המתכון הסודי לשוקולד. במתחם עוד 9 חדרי בריחה שונים ומגוונים- שודדי הקאריבים, משחקי הכס, מבוך האלים, בשבי האויב, אטלנטיס, קללת המומיה, המקדש הארור, המסור, מלחמת האבירים.

איפה: רחוב בן יהודה 32, תל אביב

חדר שודדי הקאריביים באסקייפ סיטי – צילום יחצ.

אגדת השער הקסום ומבצע שרונה
במתחם שרונה הוקם סיטי קווסט- משחק בריחה שמתקיים ברחבי המתחם, בין המבנים הישנים, העצים והחנויות. במקום שני משחקי בריחה: משחק בריחה ומשימות לילדים – אגדת השער הקסום- משחק מחשב ופנטזיה שמתעורר לחיים ולוקח את הילדים למסע אחרי 3 גבישים קסומים. וליותר גדולים – מבצע שרונה- משחק בריחה שבו תוכלו להכנס להפוך לשעה קלה לסוכנים של סוכנות ביון ישראלית בשם wise שתציל את המדינה, בעזרת טאבלטים ומשימות ברחבי המתחם. פעילות זאת מתקיימת גם בעיר התחתית בחיפה.

איפה: מתחם שרונה בתל אביב, עיר תחתית בחיפה

 

הבריחה מהמבצר
במבצר יחיעם שבגליל המערבי תמצאו אטרקציה המשלבת בין ישן- המבצר העתיק, וחדש- חדר בריחה: משחק בריחה הרפתקני ומאתגר, שמטרתו לברוח מהמבצר באמצעות פתרון משימות יצירתיות ומקוריות. משחקי הבריחה בגרסת המבצר ביחיעם משלבים מידע היסטורי של המבצר העתיק בשילוב טכנולוגיות וגאדג’טים, כל זאת על רקע נופיו המרהיבים והייחודיים של הגליל המערבי, המעניק תפאורה קסומה. המשחק נפתח בקבלת פנים עם שתיה וכיבוד, ממשיך במשחק ומסתיים בסיור במבצר, כאשר לאורך הפעילות מוגשים לאורחים שלל פינוקים.

איפה: מבצר יחיעם שבגליל המערבי
הבריחה מהמבצר- מבצר יחיעם…

 

צריף הסודות של בן-גוריון
בואו לגלות דברים שהחביא ראש הממשלה הראשון של ישראל. מה הסתיר דוד בן-גוריון מעיני הציבור? אילו סודות מדינה הוחבאו בחדרו הסודי? בחדר הבנוי כחדר בריחה מחכים חומרים מתקופת הקמת המדינה: מסמכים, מכתבים, תמונות והקלטות הקשורות בימיה הראשונים של המדינה ובבן-גוריון עצמו. המשתתפים יצטרכו לענות על חידות, לפתוח מנעולים, ולשתף פעולה עד למציאת תיבת אוצר ופיענוח החידה האחרונה. לאחר פיצוח הקוד האחרון בחדר יתגלה למשתתפים אוצר היסטורי…

איפה: צריף בן גוריון, שדה בוקר
טלפון: 0539382244
עוד על צריף בן גוריון…

אין תגובות

השאר תגובה