חופשה באילת?המחירים באילת יורדים-לפחות בחופים

נוסעים בקרוב לחופשה באילת? באילת החליטו על מהלך של הוזלת מחירי מוצרי המזון ושרותי החוף בחופי הרחצה, כחלק מקמפיין לעידוד תיירות החורף לאילת.

מי מאיתנו ההורים, לא מכיר את ההרגשה המעצבנת שכל בילוי עם הילדים הופך למסחטת כסף של ההורים. מדי פעם אנחנו נתקלים במחירים שערוריתיים של קרטיבים, ארטיקים, פופקורן ואפילו מים שמחירם מתומחר כאילו היו שמפניה מובחרת…. באילת יזמו מהלך שישנה את התמונה, לפחות בכל הקשור למחירי המוצרים הנמכרים במרבית חופי העיר. 

עיריית אילת יזמה בשיתוף התאגיד העירוני לתיירות והתאחדות מלונות אילת, מהלך וקמפיין חדש שיציג את מחירון החופים האחיד והמוזל של אילת. לצד האקלים הייחודי, רצועת חוף קסומה וים עם אתרי צלילה יפים, ניתן יהיה מעתה לחסוך בעלויות הנופש ברוב חופי אילת ובכך תשודרג חווית הנופש בעיר. מדובר בשלב ראשון בתכניתה של עיריית אילת לפיקוח על המחירים ולהורדתם. במהלך השנה הקרובה, צפויות פעולות נוספות בתחום, שנועדו למצב את אילת כעיר תיירות מובילה, כבירת הנופש של ישראל. 

חופי אילת – המחירון החדש
המחירון החדש קובע כי מחירו של בקבוק מים קטן יעלה5 ₪, בקבוק מים גדול  10 ₪,שתיה קלה-  8 ₪,קרטיב -4 ₪, בירה 1/2 ליטר – 18 ש"ח, בירה 1/3 – 24 ש"ח, מנת צ’יפס גדולה-  20 ₪כיסא נוח -6 ₪, והמעוניינים לנפוש על מיטת שיזוף יפרדו מ- 12 ₪ בלבד.
המחירון עצמו מוצג על גבי שלטים בכניסה לכל חוף בו מוצע המחירון המומלץ.

חופים מומלצים באילת, חוף מומלץ באילת, אטרקציות לילדים באילת
חפשו את המחירון – מחירון החופים המומלץ באילת

הרוב המוחלט של מפעילי החופים הצטרפו למהלך העירוני והעירייה מקווה, כי החופים הבודדים (שלושה מתוך25 חופים הקיימים באילת) שטרם הצטרפו יעשו כן בהקדם.  לטובת קביעת המחירון החדש ביצעה בקיץ האחרון, סיירת התיירות של עיריית אילת, סקר השוואת מחירים בכל ערי החוף בארץ, כאשר מהממוצע הופחת שיעור המע"מ ובהתאם לכך, נקבעו המחירים המומלצים בחופים. 

 
ראש העירייה מאיר יצחק הלוי מציין כי המהלך נועד להשביח את המוצר התיירותי ולעודד את התיירות לאילת גם בימי החורף. הקמפיין חושף בפני ציבור התיירים בישראל את המחירים החדשים והנוחים בחופי אילת, בנוסף למגוון אפשרויות לינה לכל כיס, מרכזי קניות פטורים ממע"מ, מגוון אטרקציות לילדים ולכל המשפחה, מקומות בילוי ומסעדות ובעיקר אקלים קייצי שנמשך כמעט כל השנה. סגן ומ"מ ראש העירייה, אלי לנקרי, יו"ר התאגיד העירוני לתיירות אשר הוביל את המהלך כחלק מהמגמה העירונית להביא לכך שהפטור ממע"מ הנהוג בעיר יגולגל במלואו אל הצרכנים, תושבי אילת ואורחיה, ציין כי זהו שלב חשוב נוסף בדרך להביא לכך, שתושבי העיר ולמעלה מ-3 מיליון המבקרים והתיירים הפוקדים את אילת מידי שנה, ייהנו מהטבת המע"מ במלואה בכל שירות או מוצר שהם צורכים באילת. בצעדים אלה אנו פועלים להקטנת יוקר המחייה ולהוזלת השהייה לתיירים המגיעים אליה. בדרך להפיכת חופי הים של אילת הפתוחים לרחצה במשך כל ימות השנה, לחופים הזולים ביותר בישראל.

 
החופים באילת שמשתתפים במבצע:
חוף הרודס, חוף דן, חוף מיקה, חוף רויאל ביץ’, חוף חנניה, חוף ממן (בלו ביץ’), חוף מוריה (לאונרדו), חוף ננין ביץ’, חוף אבניו, חוף קיסוסקי, חוף חשמל על הגל, חוף הוויליג’, חוף הריף אורכידאה, חוף אקווה ספורט, חוף ישרוטל ים סוף, חוף בר ביץ’, שמורת האלמוגים, דולפין ריף, חוף המגדלור, חוף הנסיכה.

 
יש לקוות כי מעבר למהלך הראוי הזה, יוזלו בהמשך גם עלויות החופשה באילת (ובארץ בכלל) שכרוכים בהוצאה גבוהה משפחתית גבוהה, במיוחד בתקופות החגים והחופש הגדול.

אין תגובות

השאר תגובה