חופשה באילת עם ילדים

מה לא נאמר עליה? עיר מקלט, עיר נמל, עיר מדבר, עיר מפלט.. ובעיקר עיר החופשה האולטימטיבית למשפחות עם ילדים, עיר עם היצע בתי מלון, נופשונים, אטרקציות לילדים, מסעדות טובות, קניות, עיר המשלבת את הנאת הנוף המדברי והים.

חופשה באילת, כולנו מכירים את צמד המילים הנפלאות האלו כאשר מגיע הקיץ או באמצע החורף ובעצם לאורך כל השנה ניתן לצאת לביקור ולחופשה באילתולהנות משפע ומשלל עצום של טבע חופשי ואטרקציות מגוונות לילדים. התקופה העיקרית לצאת לחופשה באילת היא כאשר מגיע החופש הגדול וכמובן כולנו מחפשים אחר אטרקציות ופעילויות אשר יעסיקו את ילדינו. חופשה באילת מציעה שילוב מגוון של פעילויות לילדים, החל מהשהות והכיף של השהייה בבתי המלון או בחדרי האירוח השונים הקיימים בעיר וכלה בטיולי שטח משפחתיים, צלילות מודרכות לילדים, שהות לחופי הים, פינות טבע ויצירה לכל גילאי הילדים בכל אתר, פעילות של ספורט ימי, ולאלו שלא רוצים ללכת רק לאתרים יכולים לצאת באופן עצמאי לטיולי שטח בשבילי הטבע מסביב לאילת, ברגל או ברכב ולמצות מהשהות בחופשה את מיטב הפעילויות אשר מציעה לנו העיר אילת.

כמה טיפים לפני היציאה לחופשה באילת:

כדאי מאוד לברר אילו אטרקציות ופעילויות מוצעות לילדים במלון ודרך המלון לפני שיוצאים אליו. בין בתי המלון קיימת תחרות רבה על ליבם של הילדים וכדאי לבצע את ההשוואה על מה יקבלו ילדיכם בדיל החופשה ומה המחירים של כל מלון לאטרקציות השונות.

יש חיים מחוץ לבריכה – למרות שהכי נוח לבלות כל השבוע בבריכה, לפעמים הילדים וגם ההורים יכולים למצות את הבילוי הרצוף בין מים-חדר אוכל… אז יש באילת עוד הרבה מה לעשות גם מחוץ לבתי המלון – יום כיף בריף הדולפינים עם החוף המוצל הוא חוויה משפחתית רגועה ושונה, חו]ים כמו חשמל על הגל בהם יש הרבה אפשרויות לבילוי בספורט ימי לחובבי האקשן, טיולי טרקטורונים ועוד.


כדאי להחליט על מספר האתרים בהם תבקרו ועל מהות הפעילויות ומספר האטרקציות מראש ביחד עם הילדים לפני שמגיעים לאילת בכדי למנוע עיכובים מיותרים. אפשר ורצוי להערך עם קופונים מראש, כבר כאן באתר.

כדאי להצטייד במפת האזור ולתכנן פעילות משפחתית וטיול עם הילדים כבר בדרך לאילת או בדרך הביתה כמו טיולים בפארק תמנע, בקניון האדום ולהתחיל את החופשה באילת כבר בדרך.

כדאי ומומלץ לשלב פעילות ספורטיבית כמו הליכה או רכיבה על אופניים ובכך לפתח גם הרגלים נוספים תוך כדי החופשה.

כמובן שאחת האטרקציות המועדפות והקיימות רק באילת היא שנורקל. בדרך כלל באתרים השונים מוצעים שנורקלים להשכרה לפי שעה או ליום שלם. כדאי לברר ולרכוש לפני ההגעה לחופשה את השנורקל והמשקפת וכך ניתן גם לצאת באופן חופשי בכל חוף.

חופשה נעימה!

אין תגובות

השאר תגובה