חופשה משפחתית ביער השחור בגרמניה

20.6.12

היער השחור. איזור מפורסם ויפהפה זה, בגרמניה, הוא ללא ספק אחד המתויירים והנחשקים בעולם.

אטרקציות ביער השחור
האטרקציות רבות ומגוונות וכוללות בין היתר את מוזיאון שעוני הקוקייה, מפל המים הגבוה בגרמניה, פארק ספורט אתגרי ופארק הציפורים המפורסם. גולת הכותרת של הביקור באזור הוא ללא כול צל של ספק ביקור בפארק אירופה – פארק השעשועים הגדול והחדיש ביותר בגרמניה ובנוסף תוכלו ליהנות מנופש פעיל ומרתק לכל המשפחה. שבילי טיול בין יערות ואגמים, טיולי אופניים, מסלולים רבים ואטרקציות שונות ברחבי האזור.

לינה ביער השחור
אפשרויות השהייה באזור גם הן לא שגרתיות: ממלון בסגנון אלפיני מסורתי (3 כוכבים) דרך דירות נופש בבתי דירות (גדלים ומספרי חדרים שונים לפי גודל המשפחה) ועד לדירות בסגנון וילה ביער בכפר הנופש אופינגן (oefeningen)מחירים–החל מ829 יורו. כל השהייה ביער השחור מתאפיינת בטיולי כוכב, טיולים ופעילויות לאורך היום, ללא צורך בהגעה למקומות לינה שונים וללא הפסד זמן מיותר במעברים ממקום למקום. מעבירים יום מלא על-פי הטעם והקצב של כל אחד –ובסוף היום שבים ל"בית"המוכר.

חברת ב.ד גרייבר
בחברת ב.ד.גרייבר מציעים אתרי לינה מעניינים באיזור היער השחור.
חברת ב.ד גרייבר מציעה מגוון שירותי ומוצרי תיירות לקהל הישראלי, תוך שימת דגש על יחס מקצועי ואישי. החברה הותיקה (מעל חמישה עשורים של פעילות) חרטה על דגלה את ערך המצוינות בשרות ללקוחותיה, קבוצות ויחידים, תוך מתן פתרונות יצירתיים וחווייתיים בתחומי הטיולים, הנסיעות והתיירות.
לפרטים נוספים: באתראו בטלפון:04-8138000

אין תגובות

השאר תגובה