חופשה עם הילדים בחו"ל:סנטר פארקס

14.3.2012חופשה משפחתית

טיולי כוכב הם סגנון הטיול המועדף על רוב המשפחות המטיילות בחו"ל עם הילדים- לא צריך לחפש כל לילה מלון או צימר חדש, לארוז ולפרוק, לא חייבים לכבוש חצי עולם בנסיעות מתישות ולסמן יעדים על המפה. מקום הלינה הופך בית לשבוע של בילוי וטיול נינוח, גיבוש משפחתי וחוויות משותפות, ממנו אפשר לצאת לגיחות קצרות וטיולים בין האטרקציות ומסלולי הטיול באזור.

סנטר פארקס(Center Parcs),רשת כפרי הנופש למשפחות מציעה חופשות משפחתיות במערב ארופה, בכפרי נופש הבנויים בתוך מעין יער פרטי, לחוף נהר או אגם בכפר קטן ופסטורלי, השייך רק לנופשים בו. השלווה והנינוחות של כפר הנופש הארופי מתאימה במיוחד לנו ההורים, שזקוקים מדי פעם למנוחה מהמרוץ היומיומי, אבל לא בטוח שזה מה שהילדים צריכים. הם בוודאי ירצו גם קצת אקשן… אז אפשר לשלב פעילויות כמו טיולי אופניים, קירות טיפוס, באולינג, מיני גולף, אומגה, חץ וקשת, מבחר פעילויות יצירה ומשחקים לילדים ועוד. להזמנת לינה וכפר נופש לקיץ הקרוב:04-8138000

 
איפה נמצאים כפרי הנופש? 
רוב כפרי הנופש של סנטר פארקס, ממוקמים בהולנד אבל יש גם כפרים נוספים של הרשת, שהקהל הישראלי פחות מכיר, בהם תוכלו לנפוש בחופשה הבאה שלכם עם הילדים בבלגיה, צרפת וגרמניה.
למידע נוסף: סנטר פארקס בישראל: 04-8138000או באתר: www.graiver.co.il 


פעילויות לילדים בכפרי הנופש

בכל כפרי הנופש יש פארק מים, בריכות, מגלשות מים, קירות טיפוס, שייט באגם, פינות חי, סולמות וגשרי חבלים בין עצי היער ועוד שפע של שעשועים ופעילויות לילדים. שבילי הכפר נועדו להולכי רגל ורוכבי אופניים בלבד והילדים יכולים לרכב בהם בביטחון, בעוד אתם ההורים תתפסו עוד קצת שלווה. מכוניות מורשות להיכנס לכפר רק לטובת התארגנות המשפחות ביום הראשון והאחרון של שבוע החופשה – הכניסה לכפרים היא בימי שני ושישי.


אטרקציות וטיולים בקרבת כפרי הנופש של סנטר פארקס
כשנוסעים לחו"ל רוצים חופשה, אך רובנו רוצים גם קצת לראות עולם. מיקום כפרי הנופש של רשת סנטר פארקס, בקרבת יעדי תיירות, הופך אותם לנקודת מוצא אידיאלית לטיולי כוכב. חלק מהכפרים ממוקמים בקרבת יעדי טיול פופולריים מאוד וחלקם בקרבת יעדי תיירות מיוחדים ופחות הומי תיירים, בהם פוגשים בעיקר מקומיים ואירופאים.


הצצה אל כפר נופש של רשת סנטר פארקס

כפרי נופש וטיולי כוכב בסביבה:
אין צורך לארוז, כי הרי חוזרים"הביתה"כל ערב. פריקה ואריזה רק פעם אחת–ימי שני או שישי, ימי הכניסה והיציאה, והנופש תמיד לשבוע. תטיילו כמה רחוק שמתאים לכם. נביא כאן שתי דוגמאות.

כפר הנופש דה אמהוף(De Eemhof)בהולנד
כפר הנופש דה אמהוף לדוגמא ממוקם במרחק של כ-80 ק"מ מאמסטרדם- בזמן סביר ניתן להגיע ממנו גם לדולפינריום בהרדרוויק (כ-40 ק"מ),פארקהשעשועים ווליבי(כ-60 ק"מ), המוזיאון הפתוח זאנסה סכאנס(כ-100 ק"מ),אומוזיאון כלי הנגינההמקסים של אוטרחט(כ-80 ק"מ).בכפר הנופש, שהוא הפופולרי ביותר בין הישראלים, עומד לרשות הנופשים נציג ישראלי ואפשר להצטרף לטיולי מכוניות המאורגנים על ידו.
 
כפר הנופש טרוי פורט(Trois Forêts)בצרפת
כפר הנופש טרוי פורט בחבל לורן, שבצפון-מזרח צרפת, הוא דוגמא מעט שונה. הוא ממוקם בתוך יער עבות ואפשר לבלות בו שבוע של נופש רגוע או פעיל. בתחומי הכפר או בסביבתו הקרובה, אפשר לצאת לטיול אופניים, לרכב על סגוויי או סוסים, לשוט בנהר, לדלג בין העצים בפארק חבלים ואטרקציות נוספות. האזור כולו הוא אזור נופש, וניתן גם להרחיק ממנו לעיר שטרסבורג במרחק של כשעה, לעיר מץ בנסיעה של שעה וחצי, או אפילו אל לוקסמבורג וגרמניה השכנות ולבקר באטרקציות כדוגמת פארק ארופה ואטרקציות נוספות לילדים באזור.

סנטר פארקס הולנד, סנטר פרקס הולנד, כפר נופש בהולנד, חופשה משפחתית בחו"ל, אטרקציות לילדים בחו"ל
פולקלור הולנדי (צילום: ב.ד. גרייבר)
 

פארק המים הפרטי של סנטר פארקס
רוצים לנוח ואין לכם כוח לטייל כל יום – בסנטר פארק הילדים ימצאו מה לעשות גם יום שלם. חזרתם מותשים מיום טיול, אך הילדים מילאו מצברים בנסיעה והם חסרי מנוח–שיעלו על האופניים ורק יצטרכו לבחור. מגוון אפשרויות הבילוי בתוך הסנטר פארק, השמורות רק לאורחי הכפר יספיק לבילוי משפחתי במשך הרבה יותר משבוע – רק צריך לבחור…

פארקי המים, נקראים אקווה מונדוAqua Mundoוהם חלק בלתי נפרד מכל כפרי הסנטר פארקס. מגלשות מים, בריכות פנימיות וחיצוניות, מגוון שעשועי מים, לקטנים ולגדולים. לא בטוח שהילדים יהיו מוכנים לצאת… אבל אם כן, יש עבורם גם פינת חי, מגרשי ספורט, קיר טיפוס, באולינג, סירות פדלים באגם או בנהר, והרשימה ארוכה ומגוונת.

אטרקציות מיוחדות: יש בילויים אחרים אותם תמצאו רק בכפרים מסויימים, כמו מרכז הספורט הימי בכפר דה אמהוף בהולנד, או מרכז ה- INDORסקי (סקי בתוך מבנה) בכפר דה קמפרוונן(De Kempervennen),או פארק הפיראטים בכפר דה ווסמרן(De Vossemeren)בבלגיה.
 
 
סנטר פארקס הולנד, סנטר פרקס הולנד, כפר נופש בהולנד, חופשה משפחתית בחו"ל, אטרקציות לילדים בחו"ל
שוק הגבינות – טיולי כוכב מכפרי הסנטר פארקס
(צילום: ב.ד. גרייבר)
 
מה עוד עושים בסנטר פארקס?
אנחנו המבוגרים נהיה עם הילדים, כמובן, וההנאה לראותם צוהלים ומאושרים, אין גדולה ממנה. אך בין לבין, אפשר גם ליהינות מפינוקים אחרים הכלולים במחיר: סאונה, ג’קוזי, מאסז’ ושאר פינוקים, או לשבת במרפסת בית הקפה ולהביט על הילדים. היצע רחב של מגרשי ספורט, מבדמינגטון וסקווש, דרך חדר כושר, ועד כדורעף חופים וכדורגל, נותנים תשובה לספורטאים שבחבורה.
 
המרקט דום
כמו בכל כפר, גם כאן מרכז הכפר – המרקט דום, הוא מרכז החיים בכל אחד מכפרי סנטר פארקס. זה המקום לקניות, בתי קפה, מסעדות, הפעלות לילדים, בילויים, וכמובן – לראות ולהיראות. זו הזדמנות נפלאה להכיר נופשים אחרים, רובם ממדינות אירופה, להכיר חיים אחרים ואולי גם לרכוש חברים חדשים. ילדים חברותיים במיוחד, בוודאי ימצאו חברים דוברי שפות שונות, והם לא צריכים שפה כדי לתקשר.
 

כפר הנופש סנטר פארקס, מסלולי אופניים בהולנד, טיולי אופניים בהולנד, טיול עם ילדים בהולנד
פארקי המים בסנטר פארקס (צילום: ב.ד. גרייבר)
 

בתי נופש או וילות בלב היער
שלוש רמות של וילות- VIP,פרימיום או קומפורט–מוצעות בכל אחד מכפרי הנופש של רשת סנטר פארקס, בהתאם להעדפות ולתקציב. בכולן מטבח קטן, מצויד ומאובזר בכל מה שצריך, ברביקיו בחצר, ובמפוארות שבהן גם סאונה וג’קוזי. חלקן משקיפות אל האגם או הנהר, אחרות מסתתרות בלב היער.
 

לאכול בבית או בחוץ
את האוכל אפשר להכין לבד, ממצרכים שקונים בסופרמרקט של הכפר, אין צורך להביא כלום מהבית (יש אפילו ערכות לשומרי מסורת). אם לא בא לכם לרחוץ כלים אחרי הארוחה, או לסדר מיטות–אפשר להזמין שירות ניקיון בתשלום. אפשר גם לצאת לאכול באחת המסעדות שבכפר, אבל אם אתם ממש עייפים–ארוחה מוכנה תגיע עד מפתן החדר. רוצים לצאת לבלות בערב, בתי הקפה של הכפר מחכים לכם, וגם תוכניות בידור ומופעים יש כמעט מידי ערב.
  

כפר נופש הולנד, כפר נופש בחו"ל, כפר נופש למשפחות
פארק חבלים? צילום: ב.ד. גרייבר

כפר נופש הולנד, כפר נופש בחו"ל, כפר נופש למשפחות, סנטר פרקס, סנטרל פרקס, סנטר פארקס
או פארק מים? צילום: ב.ד. גרייבר

חבילות הארוח ברשת סנטר פארקס
כפרי רשת סנטר פארקס מציעים את כל מגוון המחירים, וכל משפחה מטיילת תוכל להתאים לעצמה את מה שהיא מעדיפה או מה שמאפשר לה התקציב. אפשר להזמין גם טיסה ורכב ואפשר להגיע לבד, או כחלק מטיול גדול יותר. כדאי להקדים להזמין מראש, ולהנות מהנחות ומבצעים מיוחדים. מחיר הלינה בכפרי הנופש יכול להתחרות בכל לינה אחרת בטיול, אך אין מה להשוות את מה שמקבלים. כפרי הנופש הם לא רק לינה, הם חלק בלתי נפרד מהכיף של החופשה עצמה.

סנטר פארקס, סנטר פרקס, סנטרל פארקס, סנטרל פרקס, כפר נופש בהולנד, כפרי נופש בהולנד
למידע נוסף באתר ב.ד. גרייבר נציגי סנטר פארקס בישראל:  www.graiver.co.il 
לפרטים והזמנות לינה בכפרי הנופש לקיץ הקרוב:04-8138000
 

אין תגובות

השאר תגובה