חורף חם בטרמינל מעלית הזמן

1.1.2012עושים שוק – ארכיון

חורף חם בטרמינל במעלית הזמן ירושלים בינואר-פברואר כרטיס שלישי במתנה לרוכשי שני כרטיסים למסעות הרב חושיים בתלת מימד.

בימי החורף הגשומים הבאים עלינו לטובה, כולנו מחפשים היכן לבלות עם הילדים תחת קורת גג בבילוי מרגש ומחמם לב. רוצים לנחות על המאדים? לחדור באמצעות קפסולה לגוף האדם? ליפול לבור בעומק3000 שנה ולפגוש במלך שלמה? לשוטט בטוק-טוק ברחבי הודו? כל מה שאתם צריכים זה לרכוש בורדינג כארד בקופת ה "טרמינל",אטרקציה מאפשר למבקרים בו לצאת למסעות גיאוגרפים, תרבותיים, היסטוריים, מדעיים…. ואפילו מסעות בזמן.

במיוחד לתקופה זו בשנה, יוצא ה"טרמינל"במבצע, במסגרתו כל הרוכש2 כרטיסים במחיר מלא בחודשים ינואר-פברואר 2012 מקבל כרטיס שלישי במתנה לאותו הביקור (המבצע מיועד ליחידים בלבד ואינו תקף לקבוצות). בתוקף עד 30.2.2012.

ב"טרמינל"ניתן לבחור מסע ליעד אחד ממבחר מסעות ליעדים מרתקים היוצאים מידי
 כ-30 דקות. כל מסע הנמשך כ-25 דקות, יוצא לדרך על גבי 90 מושבים נעים, כל משתתף מקבל אוזניות מיוחדות ומשקפיים תלת ממדיים, שבעזרתם הוא יוצא לחוויה רב- חושית הנעזרת במערכות הקרנה, תאורה, קול, רוח ומים מהמשוכללות בעולם.

למבקרים בירושלים מוצעים המסעות הבאים:

"מסע בגוף האדם"החדש לוקח אותנו אל אחד מפלאי הבריאה- גוף האדם. בעזרת אינפו- קפסולת מצלמה חיננית, אנו נכנסים אל תוך גוף אשה וסורקים אזורים שונים בגוף. מתחילים מהאוזן ומשם היישר אל המוח.

"מסע ביקום"הינו מסע מרתק עד לקצות היקום המוכר לנו כיום, כולל תופעות נדירות בחלל כמו חורים שחורים מחד וחלקי ננו מאידך. חלק מהצילומים הופקו במיוחד בסיוע נאס"א, סוכנות החלל האמריקאית וה–BBC.

"הודו המדהימה"הוא מסע גיאוגרפי, היסטורי ותרבותי בהודו, הכולל גם את סיפורו המרגש של הטאג’ מאהאל באגרא הידוע כאחד משבעת פלאי תבל, בכיכובו של אנופאם קאר השחקן ההודי הנודע.

בנוסף, הסרט"מעלית הזמן ירושלים" (בדו ממד).

מעלית הזמן) עושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של ירושלים. העיר ואנשיה קמים לתחייה על גבי3 מסכים בו זמנית, במסע בכיכובו של חיים טופול ומזמינים את הצופים לחוות את תולדותיה במהלך  3,000שנה.

מחיר:54₪. המבצע בתוקף עד 30.2.2012

שעות פתיחה: ימים א-ה– 10:00-17:00
ימי ו’ – 10:00-14:00
שבתות– 12:00-18:00

כתובת: בית אגרון, רח’ הלל37, ירושלים.
טלפון להזמנות ומידע נוסף:02-6248381.

צילום: CPN

אין תגובות

השאר תגובה