חזרה לביה”ס2013 -מה קונים השנה?

מגמות, חידושים וטיפים לקראת החזרה לבית הספר: רשת קרביץ מציעה מגוון מוצרים רחב בכל רמות המחירים, מהזול הבינוני ועד היקר. כולם יוכלו לרכוש ברשת קרביץ מגוון מוצרים לכל כיס. 

רשת ‘קרביץ’ מקיימת במהלך חודש אוגוסט כ-50 ירידים בכל רחבי הארץ. בירידים קיים מגוון התיקים הגדול בארץ וניתן למצוא כ-1,000 סוגי מוצרים שונים וכ-50 מותגים מהמובילים בארץ. הירידים פתוחים לקהל הרחב משעה10.00 ועד 23.00..
 
רשת קרביץ מציעה תיק חלופי לאורך השנה לכל תיק שנמכר ברשת ומתחייבת לשירות איכותי אמין לאורך כל השנה ולא רק בתקופת החזרה לבית הספר.
 
מערך השירות של קרביץ נותן מענה כל השנה ללקוחות החברה , ומתוגבר בכוח אדם מקצועי בתקופת החזרה ללימודים. קרביץ מאמינה שבאמצעות שירות טוב ניתן לשמר לקוחות במשך88 שנים ולעוד שנים רבות.
 
להיטי השנה לילדים
ONE DIRECTION,מותגי דיסני,  הלו קיטי, אנגרי בירדס, פול פרנק, EASTPAK, NICI,זבלונים, גאליס, ברצלונה, אדידס, מותגי כדורגל וכדורסל.  
תיקים אורטפדים לילדים
המותג המוביל בתחום התיקים האורטופדיים הוא ‘קל גב, עם הגב האורטופדי במגוון רחב של דוגמאות האהובות על הילדים. מערכת המנשא של התיק מותאמת לגובה ומבנה גב התלמיד על מנת להקל עליו ולמנוע נזקים גופניים העלולים להיגרם מנשיאה לא נכונה. מערכת הגב מותאמת לגודל התלמיד, יחד עם המבנה האנטומי הייחודי של גב התיק ובעזרת אבזמי הכיוון והמתיחה- מקנה יציבות והתאמה לגב. הגב האנטומי מספק תמיכה מלאה לגב בעזרת כריות מרופדות המצופות ברשת אוורירית למניעת הזעה ומיוצב על ידי מערכת משולבת של חומרים להתאמה מושלמת. הכותפות מעוצבות בהתאמה למבנה הכתף להשגת חלוקת עומס מרבית, מרופדות היטב ומצופות ברשת רב שכבתית. בנוסף, מצויד התיק במערכת ייצוב בין הגב לתחתית להשגת יציבות מרבית.
 
המותגים המובילים בתחום התיקים האורטופדים (כיתות א עד ו)
הלו קיטי, אנגריבירדס, מותגי דיסני, ברצלונה, בוב ספוג ומותגי כדורגל.
 
מוצרים חדשים לילדים
Trolly light: קלגב מציגה עוד פטנט עולמי בלעדיTrolley Light-התיק הקל בעולם על גלגלים. לראשונה אפשר לבחור האם לשאת את התיק עם מערכת הגב האיכותית והקלה בעולם, או להרכיב בקלות את ידית הטרולי והגלגלים ולגרור אותו לבית הספר. הילקוט מיוצר מחומרים מתקדמים עמידים וקלים, והוא היחיד בעל תו תקן ישראלי. הילקוט בעל מערכת גב אורטופדית בתוספת רשת המאפשרת מעבר אוויר ונידוף זיעה מגב התלמיד. 
כותפות מרופדות הניתנות להתאמה על פי מידת הילד. תחתית קשיחה עשויה בד העמיד בפני שחיקה. בנוסף, מצורף כיסוי גשם (מוצר זה הינו פטנט רשום של חברת קל גב).
מחיר:249 ₪ 
 
I TROLLY  -תיק טרולי מתפרק, אשר באמצעות מערכת רוכסנים מתפרק לשלושה תיקים בגדלים שונים: תיק קטן–יכול לשמש כתיק אוכל,  תיק בנוני–יכול לשמש כתיק שמיועד לחוגים ו/או לימים קצרים [עם פחות דברים לסחוב], או תיק גדול–למערכת שלמה.
דוגמה לשימוש–הילד מגיע לכיתה עם התיק המלא, במהלך היום הוא נדרש ללכת לשיעור ספורט, במקום לסחוב את כל התיק הגדול הילד מפרק מהתיק הגדול את התיק המתאים לפעילות הנדרשת ולא סוחב משקל מיותר.
תיקי הטרולי כוללים: ידית נשלפת – לא עוד מנגנונים מסורבלים, לתיק יש ידית נשלפת שניתן לקפלה בתום השימוש ולהשתמש בתיק כתיק גב.
גלגלים מחוזקים–השימוש המסיבי של הילד בתיק מצריך גלגלים מחוזקים, לדוגמה- כשהילד יורד בדרגות והתיק נחבט בכל המדרגות בדרך למטה.
שימוש בחומרים קלי משקל.
המחירים: החל מ-249 ש”ח.
 
תיקים זרוקים
המותגים המובילים: Nici ,Eastpak ,Jansport  Outdoor ,Adidas  Explore  Dakine.
חדש: המותג המוביל בתחום התיקים הזרוקים השנה הוא Eastpak. התיק מבית החברה העולמית וי אפ, מדובר בתיק המוביל באירופה בקרב צעירים, תיק באיכות טובה (צפיפות בד גבוה,30 שנות אחריות, רוכסנים איכותיים) ונפח של 25 ליטר .
מחירים- החל מ-149 ש”ח.
 
חשוב: במלאי של הרשת קיים מלאי של תיקים משנים קודמות ועודפים במחיר מוזל החל מ-59 ₪ לתיק זרוק ו- 99 ₪ לתיק אורטפדי .
 
מבצע בלעדי בקרביץ
קנה תיק eastpakמעל149 ₪ וקבל אוזניות  DJאיכותיות מביתeastpak
 
מגמות
קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה אקולוגיים ביבוא של קרביץ. קרביץ מציעה מגוון בקבוקים לשתייה אקולוגיים ללא ביסופנלA, החומר המזיק בפלסטיק. כמו כן, קופסאות אוכל בעלי פתרון לשמירה על טריות הסנדביצ’ים בבית הספר.
 
Sistema – מוצרי פלסטיק איכותיים המיוצרים בניוזילנד, בתוך מגוון המוצרים קיים קופסאות אוכל בכל הגדלים, משולבים עם פתרונות לניידות. בקבוקי שתייה ללא חומר ביסופנלAבנפחים שונים ,700 מ"ל ו-500 מ"ל.
מחירים:  9.99 – 29.99  ש"ח.
 
 Water uבקבוקי שתייה אקולוגיים: מותג המשווק בלעדית בקרביץ כל השנה. נפחים:500 מ"ל, ליטר. 
 
כסאות לתלמידים
קרביץ מציעה מגוון כסאות איכותיים המיוצרים באיטליה עם3 שנות אחריות על כל הרכיבים. מחירים:199- 599 ₪.
מבצע בלעדי: כסא דגם עופר עם3 שנות אחריות, במחיר מיוחד של 199 ₪ לחזרה לבית הספר.
 
קניות לילדים, חדש על המדף, חזרה לבית הספר

ציוד ומוצרי נייר
המותגים המובילים בתחום:  ONE DIRECTION,  nici  -זבלונים, גאליס, אינגרי בירדס, ברצלונה, הלו קיטי, תותית, פול פרנק, הלו קיטי, מותגי דיסני (נסיכות–מיקי ומיני–פו הדב).
מחירים: החל מ9.99 ₪ – 49.99 ₪ 
 
יומןnici – NICIהמותג המדובר עם הכבשה החביבה מתחזק גם השנה בקרביץ. להפתעתנו למרות שהמוצר לא זול, הלקוחות לא נרתעים ורוכשים אותו.
המחיר: החל מ-40 ₪.
 
סרגלים: חברת מאפד מציגה סרגל גמיש.  היתרון הוא שאפשר לאחסן את הסרגל בקלמר או בתיק ביתר נוחות. הסרגל גמיש ולכן הפינות שלו לא קורעות הקלמר / תיק.
המחיר:4.99 ₪.
 
מספריים: מספריים גמישים שמתאימים לשתי הידיים,, גם לימנים וגם לשמאליים. אידיאלי לכיתות הנמוכות. המחיר:7.99 ₪.
טיפקס: טיפקס יבש. הטיפקס היבש מגיע בגלגלת ומאפשר למחוק טקסט באופן נוח נקי וחלק. הטיפקס לא מתייבש ועמיד מאוד. המחיר:5.50 ₪. 
 
קופסת אוכל, קניות לילדים, חזרה לבית הספר

טיפים ועצות להורים ולילדים מרשת קרביץ

כיצד לרכז ולארגן נכון את קניית סל מוצרי החזרה לבית הספר:
1.להכין בבית בשיתוף הילד רשימה של המוצרים הנדרשים ואיתה להגיע לחנות (רצוי להיעזר ברשימה מבית הספר).
2.רצוי לרכוש לילד, בעיקר בכיתות הנמוכות, מוצרים איכותיים הקשורים לבריאותו כמו: ילקוט אורטופדי, עיפרון אורטופדי, מחק איכותי ומוצרים בעלי תו תקן.
3.לרכוש עפרונות רק של חברות ישראליות או אירופאיות- עופרות העפרונות מהמזרח הרחוק שבירים ולא איכותיים ולעיתים אף רעילים. לכיתה א’ רצוי לקנות עפרון בעל עופרת רחבה יותר (בכדי שלא ישבר).
4.מומלץ לרכוש מוצרים מחברות ידועות, המייצרות לפי תקנים בינלאומיים. לדוגמה- מחק לא איכותי מורח את הכתוב כי אין בו מספיק פלסטיק.
5.לכיתות נמוכות כדאי לקנות טושים עם פקק מאוורר, וזה מפני שבעת בליעה קשה יותר לחלץ פקק אטום ופקק אטום מונע זרימת אויר לנשימה (והיו דברים מעולם).
6.חשוב לקנות בחנויות המתמחות בחזרה לבית הספר- ‘תופסי הטרמפים’ לא מכירים את האיכויות והתקנים, לא מציעים את המגוון הרחב ולא מעניקים אחריות למוצרים.
7.המחירים בעונה זו אטרקטיביים – כדאי לרכוש מראש כמות גדולה יותר של מוצרים כמו מחברות, דפדפות, עטיפות- הילד יזדקק לכמות נוספת במהלך כל השנה.
8.בקניית ילקוט: יש למדוד את הילקוט על גב הילד ולוודא שהוא מתאים לקלסר או לדפדפת פוליו.
לוודא שגב הילקוט המיועד לנשיאה על הגב יהיה גב קשיח וקל.
לוודא שלילקוט מצורף עלון הסבר לנשיאת הילקוט.
יש להדק את כתפיות הילקוט על ידי שינוי אורכן כך שרוב שטחו של גב הילקוט יהיה צמוד לגב הילד.
להתחשב יותר באיכות הילקוט פחות בצורתו למרות לחץ הילד.
אין להניח דברים בולטים בילקוט הפונים לגב התלמיד מפאת הסכנה לפציעתו.
9.לילדים בכיתות הנמוכות עדיף לקנות דבק שפתון ולא דבק פלסטי- הוא יותר בטיחותי ונוח לשימוש.
10.יש לשים לב לחומרים המצויינים על האריזה ולודא שאין חומרים רעילים.
11.לכיתות א’-ב’ מומלץ לקנות מחברות בעלות10 שורות, לכיתות ג’-ד’ מחברות בעלות 14 שורות.
 
 
 
 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה