חנוכה בהיכל הקרח חולון-מופע החלקה אמנותי ושלל פעילויות לכל המשפחה

חנוכה על הקרח – היכל הקרח של ישראלIce Peaksבחולון מזמין את כל המשפחה לחגיגה על הקרח עם מופע מרהיב של החלקה אמנותית בכל שעה עגולה, חגיגת איפור מקצועי, הפעלות ומוסיקה לכל המשפחה. 

 
Ice Peaks -היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון (בסמוך למתחמי ‘ימית2000’ ומוזיאון הילדים) מציע במהלך כל ימי החג ליהנות משפע של פעילויות, אטרקציות והפתעות, כולל איפור מקצועי חינם לכל המחליקים והמחליקות, מופעים מרהיבים של מחליקים מקצועיים, שיעלו על הקרח בכל שעה עגולה ויכבשו את הצופים עם מופע החלקה אמנותית מקצועי עד עשר דקות (בשעות השיא, בין 17:00-11:00 בימי החג) והזדמנות להצטלם עם הקמע של המתחם – הפינגווין המחליק, שיצא לקול תרועה וישמח להצטלם עם הילדים על הקרח. 
מתחםIce Peaks -היכל הקרח של ישראל הוקם בהשקעה של15 מיליון ₪ על ידי משקיעים יהודים מחו"ל, במטרה למקם את ישראל על מפת ספורט החורף הבינלאומית. כיום משמש המקום מרכז האימונים של קבוצות הוקי ישראליות, שבעבר נאלצו לצאת לאימונים בחו"ל או להרחיק לגבול הצפון, ומחליקים אמנותיים המתאמנים לקראת אולימפיאדת החורף. במקום מופעל בית קפה עם כיבוד קל ושתייה חמה, וחנות הציוד המקצועי הראשונה בישראל, שמציגה את הבשורות והאביזרים המקצועיים לענפי ההוקי והחלקה על הקרח. בהגעה למתחם מומלץ להצטייד בגרביים ובגד עם שרוול ארוך. נעליים, וקסדה מסופקים על ידי המתחם (קסדה חובה עד גיל10). הטבות למגוון ארגונים חברות וגופים, למחזיקי כרטיסי אשראי ישראכרט , לאומי קארד וויזה כאל. 
 
החלקה45 דקות  – 65  ₪
כולל אספקת נעליים, וקסדה למלווים הכניסה ללא תשלום להיכל
מומלץ להגיע בלבוש ארוך וחמים 
חובה להצטייד בגרביים–ניתן לרכוש במקום ב-5 ש"ח

משתמשיwaze :יש לרשום ‘היכל הקרח חולון’ 
 

חנוכה לילדים
5.12-28.11חופשת חנוכה
Ice Peaks -היכל הקרח בפארק פרס חולון

שעות פתיחה: בימי החופש ובשישי שבת 24:00-10:00 
העלייה על משטח ההחלקה עד שעה לפני הסגירה
לפרטים:03-5323008
 
צילום: אילן נחום

אין תגובות

השאר תגובה