חנות פופ אפ לילדים של שעוני הילדים-פליק פלאק

מותג שעוני הילדים פליק פלאק, מבית סווטש, המיובא לישראל על ידי קבוצת רולטיים, ייקח חלק במיזם חדש היוצא לאור בימים אלה–חנות פופ אפ לילדים בלבד אשר תיפתח בשדרות רוטשילד69 תל אביב, לשבוע ימים בלבד בין התאריכים ה-15/5-22/5. 

חנות הקונספט החדשה תהיה בעלת זיקה לאופנה ועיצוב איכותיים ותכלול חוויה שלמה ותכנים מיוחדים הפונים לילידם מגיל0-12. 

 
בין מעצבי האופנה והמותגים הרבים אשר יציגו בחנות, מותג שעוני הילדים פליק פלאק ידאג ללמד את הילדים לקרוא את השעה באופן אחר ומיוחד. מדובר בשעון הראשון שתרגם לילדים את רעיון קריאת השעה כבידור והנאה. כל שעוני פליק פלאק מיוצרים בשוויץ, בעלי מכסה אלומיניום איתן וזכוכית מינראלית עמידה לשריטות. השעון מופעל על ידי מנגנון קוורץ שוויצרי והוא עמיד במים וזעזועים. בנוסף לכך, ניתן לכבסו במכונת כביסה בטמפרטורה של עדc°40.
פליק פלאק הוא מותג מבית קבוצת סווטש, היצרנית והמפיצה הגדולה ביותר של שעונים בעולם. בשנתיים האחרונות חברת פליק פלאק ודיסני חתמו על הסכם שיתוף פעולה והחברה מייצרת שעונים רבים בשילוב דמויות דיסני אהובות: מיקי ומיני מאוס, ספיידרמן ובטמן, המכוניות, הנסיכות ועוד..
 
קבוצת רולטיים מתמחה בייבוא שעונים ותכשיטים ואחראית על20 מותגים בינלאומיים, לרבות אומגה, טיסו, גוצ’י, ck,סווטש, לונג’ין, אן קליין וקנת קול. מלבד זאת, מפעילה הקבוצה20 נקודות מכירה בבעלות פרטית, תחת הרשתות אימפרס וסווטש, כמו גם 150 נקודות מכירה סיטונאיות.
 
אירוע הצגת הילדים של שעוני פליק פלאק יתקיים ביום שני ה-20/5 בשעה 17:30 אחר הצהריים.

אין תגובות

השאר תגובה