טוויסטר במבצע לפארק האטרקציות האחים וורנר בספרד

29.8.12

כשלושה חודשים לאחר השקת המותג טוויסטר, דגני בוקר ממולאים בקרם נוגט ובקרם בטעם ווניל, מחזקת חברת ר.ב את תמיכתה במותג ויוצאת במהלך שיווקי נוסף בהיקף מדווח של כמיליון ₪.
הקמפיין הפרסומי של מאנדיי יכלול טלוויזיה, עיתונות, קולנוע ואינטרנט, תוכן שיווקי, אביזרי תצוגה ייחודיים והטעמות בשטח.

במרכזו של המהלך הנוכחי עומד מבצע הפרס הגדול שבמסגרתו המותג טוויסטר מטיס הורה וילד לפארק השעשועים של הוורנר בראדרס במדריד, שם הם יוכלו ליהנות מזוג כרטיסיVIPומסלול מיוחד של תור מהיר לכל המתקנים בפארק.

על הפארק
פארק וורנר בראדרס שבדרום מדריד מביא את כל הקסם של הוליווד לספרד. הפארק, שממוקם ב-San Martin de la Vega,מחולק לחמישה פארקים בנושאים שונים, ונמצאות בו כל הדמויות האהובות מעולם הסרטים המצוירים של האחים וורנר, בהם הלוני טונס, סופרמן, באטמן ועוד.

הפעילות משתלבת היטב עם השחקן החדש בשוק דגני הבוקר, טוויסטר, הנושא את דמותו של טאז השד הטזמאני, דמות לוני טונס מוכרת ואהובה. ההשתתפות בהגרלה מתרחשת בדף הפייסבוק של טאז טוויסטר בו מתבקשים הצרכנים לענות על שאלה אחת אמריקאית הקשורה לעולמם של דמויות הלוני טונס. את התשובות ניתן למצוא בין היתר, בפרקים החדשים של הלוני טונס שואו שמשודרת בימים אלה בערוץ הילדים בדיבוב לעברית, או על ידי חיפוש באינטרנט.

המבצע ימשך עד לתאריך ה17.9.12 .

אודות טוויסטר
מותג דגני הבוקר טוויסטר"הינו מותג דגני בוקר ממולאים קרם נוגט ודגנים ממולאים קרם וניל. שני המוצרים עשירים בקרם אירופאי משובח, יותר מכל מוצר אחר בשוק (50% קרם ), ומכילים 7 ויטמינים ומינרלים כולל ויטמין C .

אודות ר. ב. מוצרי דגנים
חברה שהוקמה לפני כשנתיים, כזכיינית ויבואנית בלעדית של דגניPOSTו-MONDAY,ועוגיותGRIESSON,בייגלהSOLETTI,כמו כן, ר.ב. מספקת שרותי הפצה למותגים שונים.
ר.ב. מתרחבת ומרחיבה את סל המוצרים שלה במגוון קטגוריות ובמוצרי פרימיום, במקומות בהן היא יכולה להביא בשורה.

אין תגובות

השאר תגובה