ט"ו בשבט בתחנה הראשונה בירושלים

חגיגות ט"ו בשבט לכל המשפחה בתחנה הראשונה בירושלים – מופעי מחול, תיאטרון ואמנויות.

מתחם התחנה הראשונה בירושלים חוגג את ראש השנה לאילנות במופעי מחול, מוסיקה ותיאטרון, בשיתוף מנהל קהילתי בקעה, הורה ירושלים ובית הספר לאמנויות. כל האירועים יתקיימו בחינם, ביום חמישי16.1 ט"ו בשבט, בין השעות17:00-21:00. 
 
בין האירועים לכל המשפחה:
מאלתרים אמנות עם תלמידי התיכון לאמנויות, אירוע רב תחומי של תלמידי התיכון לאמנויות במגמות אמנות פלסטית, קולנוע, תיאטרון, מוסיקה ומחול, בשיתוף באי המתחם. מגמת המוסיקה תאלתר קטעי נגינה במרכז הרחבה ואותה ילוו תלמידי מגמת מחול בריקוד חופשי.

בחללים השונים יוקרנו סרטים של מגמת הקולנוע, ומגמת התאטרון תציג פסלים חיים. מגמת אומנות תקים פינת רישום ופינת גרפיטי. כל הפינות יהיה פתוחות ויזמינו את באי המתחם להשתתף בפעילויות השונות. 
 

הפעלות חידונים משחקים ודוכנים לכל המשפחה -נוער מנהל קהילתי בקעה יפעיל דוכנים והפעלות לכל המשפחה, בהם תחנות יצירה, הכנת הסיפור שישה בשקיק בספרון קטן (הילדים יצבעו ויקשטו), הכנת מובייל אצטרובלים, דוכן מצא את המילה עם מילים הקשורות לט"ו בשבט, דוכן קליעה למטרה ועוד פינות יצירה עם פרחים ופירות יבשים, דוכני משחק תחרותיים וחידות הקשורות לחג.
 
חגיגת מופעי ריקוד של להקת הורה ירושלים – ברחבה המרכזית במתחם התחנה הראשונה תחגוג להקת הורה ירושלים על להקותיה השונות את ט"ו בשבט עם מבחר קטעים מפתיעים ומיוחדים לחג: קונצרטינה וגיטרה, פזמון ליקינטון, פתאום קם אדם, מטריה בשניים ועל העיר עפות יונים. המופעים יתקיימו שלוש פעמים, בשעות:17:00-18:00 סבב ראשון, 18:30-19:00 המופע המרכזי ובין השעות 19:00-20:00 יעלה הסבב שני.
 
התחנה הראשונה בירושלים, פעילויות טו בשבט לילדים, אטרקציות לילדים
מתחם התחנה הראשונה בירושלים. צילום: דודי סעד.

חגיגות ט"ו בשבט לכל המשפחה
התחנה הראשונה, ירושלים
יום חמישי16.1.14 בין השעות 17:00-21:00
הכניסה חופשית
 
 
בתמונה הראשית: להקת הורה ירושלים. צילום: גדי דגון.

אין תגובות

השאר תגובה