טיולים ופעילויות לכל המשפחה עם החברה להגנת הטבע

טיולים ופעילויות לילדים ולכל המשפחה עם מדריכי החברה להגנת הטבע בסופי השבוע במהלך חודש יולי ברחבי הארץ, מדן וכמעט עד אילת:

חיי הלילה
4.7.13,חמישי, טיול צפרות לכל המשפחה
עם רדת החשיכה נצא למסע לילי במעגן מיכאל בו נתור אחר חיי הלילה הפעילים של בעלי החיים והציפורים. ניסע על גבי עגלת ספארי הרתומה לטרקטור ונאיר את האזור עם פרוז’קטורים. פקחו עיניים לא תאמינו למראה עיניכם. 
בתשלום.

 ציידי הנחשים
5.7.13,שישי, טיול צפרות לכל המשפחה
סיור מיוחד בעקבות תופעה יוצאת דופן: בקיץ, עם תום עונת הקינון, מתקבצים החיוואים – עוף דורס גדול הניזון מנחשים, לסעודה ייחודית בעקבות חריש השדות. נצפה בחוואים התרים אחר נחשים בשדות שנחרשו זה עתה באזור השפלה, ונלמד על אורחות חייהם.
בתשלום.
 
טבע קולינרי
6.7.13,שבת, משפחות
ביער בן שמן חבוי עולם של טעמים, נצא לסיור בעקבות הזרעים וצמחי הבר למאכל הגדלים באזור ונתנסה בחוויה של הכנת ארוחה דשנה מן הטבע. בתשלום.
 
גלגולים – טיול אל הדיונה
13.7.13,שבת, משפחות עם קטנטנים
על מצע קרקע חולית זהובה ונעימה נשתולל ונתגלגל, נפגוש בצמחי חולות, נזהה עקבות וננסה לגלות למי הן שייכות. 
בתשלום.
 
תכלת על ים כנרת – טיול משפחות בסובב כנרת
13.7.13,שבת, משפחות
נצא לגלות את שביל סובב כנרת, נטייל לאורך מזח הסירות בכפר נחום, נמשיך בשביל מזרחה בין עצי שיזף ונטעם מפרי הדומים. נתרחץ בחוף אמנו להנאתנו ונחוד חידות לילדים ולמבוגרים על האגם הלאומי שלנו. בתשלום.
 
כינרת, טיולי החברה להגנת הטבע, טיול עם ילדים, טיולי משפחות

טיול עם הילדים בעקבות הנשרים בכרמל
13.7.13,שבת, משפחות
גם בעונת הקיץ החמה ישנו הר ששומר על גוון ירוק ורענן. נטייל בנחל נשר, אחד הנחלים היפים, הירוקים והמוצלים שבכרמל. נרד בין בולדרים ומפלונים ונכיר פינות חבויות וקסומות. 
בתשלום. 
 
חיי הלילה
18.7.13,חמישי, טיול צפרות לכל המשפחה
עם רדת החשיכה נצא למסע לילי במעגן מיכאל בו נתור אחר חיי הלילה הפעילים של בעלי החיים והציפורים. ניסע על גבי עגלת ספארי הרתומה לטרקטור ונאיר את האזור עם פרוז’קטורים. פקחו עיניים לא תאמינו למראה עינכם.
בתשלום.
 

הליכה לקיסריה
20.7.13,שבת, משפחות
נבקר בשרידי אמת מים של קיסריה ונחקור את תעלומת שפע המים בתקופה הרומית. נתרשם מהעושר והמרחב של העיר הקדומה בשרידי רצפת פסיפס מרהיבה. נטייל לאורך הים בחוף האקוודוקט ונתגלגל בדיונות החול. נקנח בשקיעת החמה בים עם שירה של חנה סנש.  
בתשלום.

חוף הקשתות - קיסריה, טיולים עם ילדים בים
טיול לחופש בחוף הקשתות, קיסריה
 

 
עששיות בגבעת התיתורה
25.7.13,חמישי, משפחות
טיול בגבעת התיתורה, פינת טבע קסומה בלב העיר מודיעין. לאור עששיות נגלה עולם מופלא של הטבע המתעורר לאחר השקיעה, אתרים ארכיאולוגים ועוד הפתעות. 
בתשלום. 

 

 
חלום ליל קיץ – סופ"ש בערבה
26-27.7.13,שישי-שבת, סופשבוע משפחות בבית ספר שדה חצבה
הלילות הנעימים של הערבה והשמיים הנקיים ממוקדי תאורה מזמינים טיולים מופלאים לאור ירח מלא. ניפגש בשעות הנעימות של אחרי הצהריים לטיול בגבעת חצבה ונקבל את השבת בתצפית מרהיבה על האזור ונתגלגל על הדיונות הנעימות. בערב נצא אל חווארי הלשון הלבנים שליד מושב עידן לטיול ייחודי באור ירח מלא בו נחווה את המדבר בלילה. למחרת בבוקר נסע למקום הנמוך בעולם, עין בוקק, נחל שוקק חיים בשבילי מדבר יהודה. נכנס לערוץ קניון מוצל ומלא צמחיה ונשכשך במים הרדודים הזורמים בו.
בתשלום.
 
 
אקליפטוס ברוח – טיול לנחל שורק
27.7.13,שבת, משפחות
בשעות בין הערביים הנעימות נצא לטייל בחלקו המשוקם של נחל שורק. נלמד על שיקום נחלים בישראל ועל הצמחייה המיוחדת של האזור ואם יתמזל המזל אולי נפגוש בצב הרך.  
בתשלום. 
 
הי מים בששון – מסלול נחל דן
27.7.13,שבת, משפחות עם קטנטנים
נטייל ונצטנן ביום של כיף לגדול ולקטן בין מים וצמחייה בשמורת נחל דן. נטייל בין הגשרים ופלגי המים ונכיר את פינות החמד המוצלות והקרירות שבשמורה. 
בתשלום.
 
לפרטים:03-6388688

אין תגובות

השאר תגובה