טיול ט"ו בשבט במשאית ספארי בצפון

טיול ט"ו בשבט מודרך לכל המשפחה במשאית ספארי מכפר הנופש נופי גונן

כפר הנופש נופי גונן בקיבוץ גונן, מזמין את כל המשפחה לטיול ט"ו בשבט בטבע ברחבי הגליל ועמק החולה, במשאית ספארי פתוחה המגיעה לכל מקום בשטח, במסלולים מרתקים ובנקודות לא מוכרות, בהן מעיינות סודיים של מים חמים.

במהלך הטיול ניתן לחזות בציפורים הנודדות, ביופיים של העצים בעונה זו, לנשום את האוויר הגלילי הנקי וליהנות משלל הפריחות הצבעוניות המרשימות ביופיין והריחות שבטבע. 

ביום שבת,18 בינואר, יצאו ארבעה טיולים בשעות 09:00, 11:00, 13:00 ו-15:00.

משאית הטיולים מדגם ספארי מתאימה לטיולי טבע ושטח, פתוחה משני הכיוונים ויוצרת חיבור בלתי אמצעי של המטיילים עם הסביבה, בעלי החיים והצמחייה. המשאית גבוהה, יציבה, מרווחת ומותאמת לנסיעת שטח ויכולה להכיל עד45 מטיילים.

היציאה מכפר הנופש נופי גונן בספארי במסלול נסיעה לאורך נהר הירדן שבצדדיו עצי אקליפטוס מרשימים ונקודות החניה של העגורים בשטחי החקלאות באזור, כולל תצפית על הירדן וזרימתו וכן תצפית על המטעים הסמוכים, בהם פקאנים, שזיפים ואגסים. משם ממשיכים לגשר הפקק למעבר ג’ילבון תחתון, נכנסים לחורשת דרדרה בה הטבע נמצא במיטבו – עצי האקליפטוס והתאנה הרבים מצילים ומשרים אווירה קסומה ושלווה של גן ירוק. בהמשך מבקרים בתחנת קמח דרבשיה, בנחל דיבשה וחוזרים לגונן.

משך הטיול כשעתיים.

טיולי משפחות בצפון, אטרקציות לילדים בטו בשבט, פעילויות לכל המשפחה
טיולי משפחות במשאית ספארי. צילום באדיבות כפר הנופש גונן.

לאורחי כפר הנופש היציאה לטיול- ללא תשלום. 
למי שאינו לן בכפר הנופש – המחיר למשתתף הינו50 ₪.
היציאה לטיול בתיאום מראש ומותנית בתנאי מזג האוויר. 

טיול ט"ו בשבט במשאית ספארי
קיבוץ גונן
18בינואר יום שבת
טלפון להרשמה:04-6955220

 

צילום: אלה טיולי מדבר

אין תגובות

השאר תגובה