טיול לשישי: קופצים לצפון לפני הסגר…

טיול לשישי
נהנים מהכנרת לפני שבת...

מיום חמישי כשהתחילה חרושת השמועות שהולכים לסגור שוב את הכל החלטנו שחייבים להספיק טיול לשישי לצפון, הפעם בלי להשאר לישון… קבלו 3 המלצות לסופ”ש הבא שלכם בצפון:

טיול לשישי משפחתי לצפון

אבו קייק

האיש שהמציא את הקייקים בארץ חזר אחרי כמה שנים טובות בחו”ל, בטיימינג מאתגר במיוחד והמציא מסלול חדש בלגונות המטורפות שנוצרו בצפון הכנרת  שאנחנו חייבים לנסות בפעם הבאה, מסלול לקבוצות שכולל חתירה מפארק הירדן ועד בית הבק בכנרת וחזרה.

הפעם היינו בהרכב פחות אקסטרימי אז בחרנו במסלול המשפחתי מפארק הירדן היפייפה ועד קצת אחרי גשר אריק. חשוב לציין לגבי המסלול – הירדן בקטע הזה מלא מים אבל רגוע והזרימה לא מהירה נכון לעכשיו מה שאומר שאפשר לעצור באיזי להתרעננות באחת מהזולות שבדרך וגם שצריך לחתור או לתת לזרימה לקחת אותכם בסבבה עד הגשר…

בפארק הירדן אפשר גם להשאר לישון בקרוואנים, אוהלים או חדרי צוות ממוזגים ולהנות מאחד ממסלולי המים בפארק, שכשוך בבריכות, טיול באמת המים ומופע אורות הלילה המקסים.

 

קייקים בצפון
קייקים באבו קייק

 

לאתר האינטרנט של אבו קייק: לחצו כאן…

החתירה תעשה אתכם רעבים…

במרחק נסיעה קצר בקצרין יש כמה מסעדות והפעם גילינו במקרה את מיטשוס שהתגלתה כבאמת שוס.
התפלאנו לראות שהיינו כמעט לבד במקום כזה מעולה שבימים רגילים אי אפשר להכניס לשם קיסם… המלצרית אמרה שזה בגלל המצב והאי ודאות… הם מהבוקר מבולבלים כמו כולנו ולא יודעים מה הם עושים עוד שעה…
בקיצור מקום מומלץ לחובבי הבשר ויש גם המבורגר טבעוני… לא זולה אבל אחת הטובות בצפון.

ואיפה אפשר להתרווח אחרי ארוחה טובה אם לא מול הכחול של הכנרת?

 

אוכל בצפון

 

חוף בורה בורה

מבט מהיר בחניון חוף אמנון ועוד כמה חופים בדרך הביא אותנו לנסוע לבורה בורה. חוף שהוא אמנם בתשלום אבל מקום יפייפה בקצה הצפוני של טבריה.

אם תגיעו מוקדם לחוף תוכלו להתפרש על נקודה משלכם וליהנות ממרחב מול קסם המים הכחולים…
אם תרצו להימנע מהחול תוכלו לתפוס מקום תחת אחת השמשיות שנמצאות על הדשא, להתרווח על כריות בפינות הזולה ולהירגע. במקום גם מסעדה, מלתחות, כיסאות נוח, מיטות שיזוף, ספות ועוד.

שירותי ההצלה פועלים עד השעה 18:00 בכל ימות השבוע.
כמה: לאדם מגיל 3: 50 ₪.

 

כנרת

 

מקווים שהטיול שלכם בשישי יספיק להמשך השבת, מוזמנים לשתף איך היה בקבוצת הפייסבוק שלנו…

מאחלים שבת שלום,
צוות קינדרלנד 🙂

אין תגובות

השאר תגובה