טיול מומלץ הילדים לראש השנה-התחלות חדשות בטבע ובחקלאות בעמק יזרעאל

טיול של התחלות לכל המשפחה בראש השנה וסוכות על אופניים חשמליים ממרכז השטח של שטיין טיולי אופניים חשמליים בקיבוץ רמת דוד 
 
לקראת ראש השנה מציעים בשטיין–טיולי אופניים חשמליים בקיבוץ רמת דוד בעמק יזרעאל, מסלול שכולו התחלות חדשות, הן בטבע והן בענפי החקלאות השונים מסביב לקיבוץ. הסיור יצא לשדות לצפות בכותנה הפורחת הממתינה לקטיף, בעצי הזית הכורעים תחת יבול וממתינים למסיק ובשדות במרחבים הנחרשים וממתינים בצפייה לזריעה החדשה.

המסלול הוא מעגלי ואורכו כשעה וחצי. המבקרים מטיילים עצמאית בשטח וקובעים לעצמם את הקצב והחוויה מתאימה לכל המשפחה. ההורים רוכבים על אופניים חשמליים משוכללים ובטיחותיים והקטנים, מגיל שנה ואילך, יושבים על כסאות, בכרכרה או מתחברים לאופניים של הבוגרים עם חצי אופניים.

 
פתוח למשפחות בראש השנה בין התאריכים25-27/9 בשעות 10:00-18:00, בסוכות בין התאריכים 9-18/10 בשעות 10:00-18:00 שישי 10/10, 17/10 9:00-13:00 בשאר ימות השבוע בתיאום מראש 
 
טיולי אופניים חשמליים לכל המשפחה: יציאה מקיבוץ רמת דוד, שבתות בין השעות09:00-16:00. מומלץ לתאם מראש. באמצע השבוע בתיאום מראש.
מחיר סיור של כשעה וחצי :94 ₪ לרוכב, 50 ₪ לילד מתחת לגיל 14. 
טלפון:  053-7106955
 
 
עוד על מרכז השטח החדש ברמת דוד: 
 לפני כמה חודשים נפתח בקיבוץ רמת דוד מרכז השטח החדש של שטיין טיולי אופניים חשמליים. בסמוך לכניסה לקיבוץ עבר המבנה המיתולוגי של מועדון הוורטיגו הוותיק שיפוץ לקראת הכשרתו כמרכז שטח של חברת טיולי האופניים החשמליים, שנוסדה לפני כשנה על ידי בני הזוג חיים ושירי שטיין, חברי הקיבוץ וחובבי טבע וטיולים בפני עצמם. 
 
במרכז השטח החדש של ‘שטיין טיולי אופניים חשמליים’ מקבלים המטיילים הסברים, קסדות והדרכת בטיחות באווירה רגועה ועל כוס קפה ויוצאים לסיור. החוויה מתאימה לכל בני המשפחה וגם אם לא רכבתם שנים תגלו שעם אופניים חשמליים הטיול בטבע הוא באמת משחק ילדים. במהלך הסיור תוכלו לעצור לפיקניק בחורשת הבונקרים המטופחת, לעצור לסיור רגלי בשדות להכרת הטבע ולהתחבר לשקט ולשלווה. הסיור הוא בקצב שלכם ואתם מחליטים על המסלול ואפילו באיזו מהירות לרכוב – רגוע או אקסטרים. 
 
בסיום המסלול תוכלו ליהנות מכוס קפה, שתייה קרה או גלידה לקטנים ולהמשיך לטייל באטרקציות האחרות של עמק יזרעאל, עליהן תוכלו ללמוד בעמדת המידע למטייל הנמצאת במרכז השטח החדש. מרכז השטח נמצא קרוב למסעדת אוקטגון, מוזיאון ראשית ההתיישבות בקיבוץ יפעת, תחנת המשטרה הבריטית ועוד.
 
צילום: אסף רונן
 

אין תגובות

השאר תגובה