טיול רכבות משפחתי בין נופי שווייץ

טיול רכבות בין פסגות האלפים המושלגות – לראות את שוויץ בשבוע של טיול רכבות לכל המשפחה, דרך פסגות מושלגות ואגמים, גשרים ומנהרות והכל בקרון עם חלונות שקופים.

 
טיול רכבות הוא זמן איכות משפחתי: אין דאגות, אין פקקים, בעיות חנייה או ניווט ליעד הבא. הנסיעה נינוחה, מפנקת וכל משפחה יכולה ליהנות מהטיול בקצב שלה ובזמן שלה. בדרך, נשקפים מהחלון נופים מרהיבים של מרבדים ירוקים, אגמים ופסגות הרים מושלגות. 
 
שירות הרכבות בשוויץ נחשב לאחד הטובים והיעילים בעולם- הרכבות מהירות, תדירותן גבוהה הן מדויקות כמו שעון שוויצרי. יתרון נוסף הוא שהרכבות מגיעות כמעט לכל מקום. בלוח הרכבות כתוב בדיוק איזה אוטובוס יסיע אתכם מתחנת הרכבת עד ליעד מסוים וכמה זמן הליכה יש בין התחנות או עד ליעד הסופי. 
 
מסלולי הרכבות הפנוראמיות הם מסלולים נופיים אשר מחוברים באמצעות רכבות, אוטובוסים וספינות בין אטרקציות הטבע המרהיבות ביותר בארץ האלפים ובהן אתרים שהוכרזו כאתרי מורשת עולמית מטעם אונסק"ו.

המסלול ברכבת הפנוראמית כולל טיול מאינטרלקן ליונגפראו–פסגה המתנשאת לגובה של4,158 מטרים. תחנת הרכבת הסמוכה, יונגפראויוך, היא תחנת הרכבת הגבוהה ביותר באירופה, אשר גובהה 3,454 מ’. הרכבת עושה את דרכה אל ההר בשיפוע ובדרכה היא עוברת דרך הצד הצפוני של פסגת אייגר, עם תצפית לנוף מרהיב. משם ניתן לצאת לסיור רגלי המוביל לקרחון אלטש, הקרחון הארוך ביותר באלפים. 
 

המסע ממשיך בנסיעה ברכבת ה-Brűnig Expressמאינטרלקן ללוצרן, בה ניתן להזמין מושבים עם חלונות פנוראמיים במחלקה הראשונה. הטיול כולל הפלגה נעימה על אגם לוצרן ל- Alpnachstadומשם עליה, ברכבת גלגלי שיניים, התלולה ביותר בעולם,  להר הפילטוס המתנשא לגובה2,132 מטרים.  
 
מסלול הרכבות מתחיל בעיר אינטרלקן, הממוקמת בין שני אגמים- אגם טון ואגם ברינץ, ומוקפת בהרים גבוהים. העיר מהווה מוצא מסורתי לטיולים בסביבה, ובייחוד לעלייה אל פסגת היונגפראו. רחובה הראשי הארוך עובר בין שתי תחנות הרכבת של העיר. בחלק אחד של הרחוב פארק מקסים ומעליו נוף פסגות, ובחלקו האחר חנויות תיירים, בתי מלון , ומסעדות. 
 
המסלול עובר גם בעיר לוצרן, אחת הערים העתיקות והציוריות בשוויץ, אשר שוכנת על שפת האגם. את העיר חוצה נהר הרוס ועליו גשר הקאפלה- גשר עץ ארוך ומקורה ועליו ציורי קיר. מצידי הנהר משתרעת טיילת צבעונית עם מסעדות, בתי קפה ומופעי רחוב.  
ואם ברכבות עסקינן, בלוצרן נמצא מוזיאון התחבורה בו מוצגים מטוסים, רכבות עתיקות ומאות רכבים. כמו כן, במוזיאון נמצא פלנטריום בו ניתן לערוך טיסה וירטואלית לחלל. במהלך הקיץ ניתן להשתתף באחד מן פסטיבלי המוסיקה הידועים של לוצרן. 
 
מסלול רכבות נוסף מומלץ, במיוחד לחובבי המתוק, עובר דרך רכבת השוקולד. המסלול מתחיל בעיר לוצרן ועובר דרך אינטרלאקן ועד למונטרה. ברכבת מוגשים קפה וקרואסונים והמסלול עצמו כולל ביקור במפעל השוקולד המפורסם של חברת נסטלה, וביקור במפעל הגבינה של הכפר גרויירס. המסע עובר על פני3 אגמים קטנים ודרך אגם בריינז (Brienz)בעל צבעים מאוד ייחודיים, עקב מי הקרחונים שהוא מכיל, דרך כפרים, מעיינות הרים מבעבעים ויערות אלפיניים. את הטיול ברכבת השוקולד ניתן לערוך בימים שני, רביעי וחמישי בחודשים מאי- יוני, וספטמבר- אוקטובר, ובכל יום בחודשים יולי- אוגוסט. 
 
מחיר:799 יורו לנוסע
המחיר מחושב לפי2 מבוגרים  ו-2 ילדים וכולל: טיסות שכר לבזל,  6לילות באכסניית נוער, חדר משפחתי עם שירותים ומקלחת, על בסיס לינה וארוחת בוקר, כרטיס רכבות, ועלייה לפסגות.
 
לפרטים נוספים והזמנות ניתן לפנות לגורדון טורס בטלפון:03-7659000
 

אין תגובות

השאר תגובה