טסים למונדיאל בברזיל?חוברת מידע מקיפה עם כל התשובות לשאלות לקראת המונדיאל2014

מתכוננים למונדיאל2014: חברת Live Ticketsמדווחת על עלייה חדה בביקוש לכרטיסים למונדיאל במהלך השבועות האחרונים; לקראת אירוע השיא של הקיץ ערכהLive Ticketsחוברת מידע מקיפה שבה תהיה רשימת המשחקים, מידע על כל עיר כולל היכן ממוקם ה-Fan Zone,מפות האצטדיונים, טיפים, אמצעי תחבורה ומידע שימושי נוסף

חודשיים לפני בעיטת הפתיחה של מונדיאל2014 בברזיל ובחברת Live Ticketsמספקים נתונים ראשונים לגבי כמות הישראלים שצפויים לצאת בחודשים יוני ויולי כדי לצפות במשחקים. מניתוח של כמות הכרטיסים שנמכרה עד כה וכמות הביקוש לכרטיסים נראה כי כ-3,500 ישראלים יפקדו בקיץ את 12 האצטדיונים בברזיל שיארחו את 64 משחקי המונדיאל. מדובר בכמות של יותר מפי 2 לעומת כמות הישראלים שטסו לפני 4 שנים לצפות במשחקים בדרום-אפריקה, אליה טסו כ-1,500 ישראלים בלבד. 

 
Live Ticketsביצעה ניתוח של מכירת הכרטיסים עד כה ושל הביקוש לכרטיסים שממנו עולה כי המחיר הממוצע לכרטיס בשלב הבתים של המונדיאל מגיע כעת ל-650$. כרטיסים למשחקי נבחרת ברזיל בשלב זה נמכרים כבר בסכום ממוצע של1,000$. לנוכח המחיר הגבוה הפכו כרטיסי קטגוריה 3 למאוד פופולריים. 
 
המשחקים שיתקיימו בערים ריו דה-ז’נירו וסאו פאולו הם היקרים ביותר, במיוחד המשחקים של ברזיל, ספרד וארגנטינה בערים אלו. גם משחקי הנבחרת ממקסיקו יקרים יחסית לאחרים, בשל הקירבה והביקוש הגדול לכרטיסים מאת הקהל המקסיקני ובשל הבית האטרקטיבי שבו הוגרלו עם ברזיל וקרואטיה.
 
משחקי נבחרת ספרד הם הפופולריים ביותר בקרב הישראלים. הדבר נובע מהעובדה כי מדובר בנבחרת אטרקטיבית, עם מחירים נוחים שמשחקת בערים אטרקטיביות.
 
חמשת המשחקים המבוקשים ביותר מבחינת הישראלים בשלב הבתים:
ספרד – צ’ילה (ריו)
ספרד – הולנד (סלבדור)
גרמניה – פורטוגל (סלבדור)
אנגליה – אורוגוואי (סאו פאולו)
ארגנטינה – בוסניה (ריו)
 
כמות של מאות ישראלים בנו לעצמם דיל של שבוע בסלבדור במסגרתו יצפו בשני משחקים: ספרד – הולנד (13.6) וגרמניה – פורטוגל (16.6). המחיר הממוצע למשחקי השמינית והרבע הינו כ-$950, כאשר המשחקים בהם אמורה לשחק נבחרת ברזיל והמשחקים בריו הם היקרים ביותר. במפתיע, משחקה של ספרד בשמינית הגמר בפורטלזה (אם תסיים ראשונה) נמכר כרגע במחיר אטרקטיבי, במיוחד לאור העובדה שאם ברזיל תסיים שניה בבית היא תהיה היריבה של ספרד בשלב זה, מה שיעלה את מחיר המשחק באופן משמעותי. כרטיסים לשלב חצי הגמר נמכרים כעת במחיר ממוצע של $2800 לכרטיס בודד. 
 
צילום: מור שפיגל.

אין תגובות

השאר תגובה