יום המשפחה בטרמינל מעלית הזמן

16.1.2011עושים שוק

לכבוד יום המשפחה והוולנטיינס דיי שחלים השנה ב-14 בפברואר, בטרמינל מעלית הזמן בירושלים יוצאים במבצע סופשבוע של אהבה, במסגרתו יוענק כרטיס שלישי במתנה לרוכשים 2 כרטיסים במחיר מלא, בימים שישי עד שני (11.2.11-14.2.11), שיאפשר לטוס לחלל, לטוס הודו ולבקר בירושלים ובגוף האדם.

שלושת המסעות החדשים בטרמינל מעלית הזמן:

מסע ביקום
במיצג"מסע ביקום"נסייר במערכת השמש שלנו, סביב כדור הארץ, הירח והפלנטות השכנות. במהלך המיצג השביט יטוס מולנו, רוחות השמש תישובנה לעברנו ואסטרואיד ינחת ממש לידנו.

הודו המדהימה
באמצעות מכונת זמן מופלאה– "טיים וואלה" נלקחים הצופים למסע גיאוגרפי ותרבותי בהודו של התקופות השונות. התכנית משלבת שחזורים תלת מימדיים של עתיקות שנמצאו בהודו, צילומי נוף מרהיבים, ופיסות מציאות הודית המציגות את המגוון יוצא הדופן של דתות, תרבויות וסגנונות חיים בהודו.

מסע בגוף האדם
מיצג זה חושף את סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר שהאדם לא תכנן: גוף האדם עצמו. איך אנו נושמים? איך אנו קולטים מידע? איך אנו מעכלים? איך אנו נראים מבפנים? המיצג עונה על השאלות האלה, באמצעות הדמיות תלת-מימדיות מרהיבות ומדויקות. נטייל באוזן, במוח, בשרירים, בריאות ואפילו ברחם.

והסרט של מעלית הזמן
מעלית הזמן עושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של ירושלים. העיר ואנשיה קמים לתחייה על גבי3 מסכים בו זמנית, ומזמינים את הצופים לחוות את תולדותיהם.
במיצג זה חיים טופול מגלם את שלם, מדריך טיולים בן3000 שנה. הוא לוקח אותנו לסיור שבו נכיר את ירושלים לעומק: נראה אותה בתקופת בית שני, נבקר בארמון המלך שלמה, נהלך בסמטאות העיר הביזנטית, ועוד. גם ירושלים של מעלה מומחשת בצורה ייחודית ומקורית. הסרט אינו בתלת מימד.

 

הכניסה מותרת לגיל5 ומעלה.

טלפון להזמנות ומידע נוסף:02-6248381
טרמינל מעלית הזמן ירושלים…

אין תגובות

השאר תגובה