יום המשפחה 2019: פעילויות לילדים ולמשפחות

פעילות לילדים בתל אביב במרכז מהותי
פעילות לילדים עם ערך מוסף במהותי | צילום: אמית הרמן

חוגגים את יום המשפחה 2019 עם הרבה פעילויות לילדים ולכל המשפחה: מה יותר מגבש מבילוי עם הילדים בחדר בריחה? חוויה בין דורית עם סבא וסבתא במרכז מהותי, פעילויות במוזיאונים, סדנאות מיוחדות לכל המשפחה בערבה התיכונה, מופע חינם של צוות מנחוס בקניון הגדול בפתח תקווה או הקרנת טרום בכורה לסרט וארוחה ב20 ש”ח בקניונים:

 

כאן בורחים בכיף – 10 חדרי בריחה למשפחות
שוב מסעדה? מה יותר מגבש מפעילות משפחתית בחדר בריחה לכבוד יום המשפחה? משחק הרפתקה שמכניס אתכם למציאות מדומה, מקבלים סיפור נושא ודמויות ומתחילים במסע נגד הזמן, עם חידות, מכשולים ורמזים שיביאו אתכם על הפתרון באחד מ– 10 חדרי הבריחה של האסקייפ סיטי כמו צ’ארלי בממלכת השוקולד בחיפוש אחרי המתכון הסודי והמתוק, תהפכו לשודדי הקאריביים ואולי תמצאו עם הילדים את האוצר האבוד, כשהחורף מגיע חוזרים למשחקי הכס ומצילים את הממלכה, נראה אתכם יוצאים מהמקדש הארור של מונזטזומה, או ממבוך האלים, שהוא קצת מפחיד אז רק לילדים הגדולים יותר… האם תצליחו להסיר את קללת המומיה ולצאת מהפירמידה של תות ענח’מון? ועוד… ותוכלו להמשיך את הבילוי במתחם הדה וינצ’י בר אשר מעוצב ברוח המאה ה-15 ומגיש פיצות מעולות שנאפות במקום וסלטים מיוחדים.

להזמנת חדר בריחה לשבוע המשפחה צלצלו: 053-9347442 

להזמנת חדר בריחה ליום המשפחה לחצו כאן…

אסקייפ סיטי חדרי בריחה בתל אביב
נראה אתכם יוצאים מהתא של הקפטן בשודדי הקאריביים… צילום: אסקייפ סיטי

 

יום המשפחה עם סבא וסבתא במהותי
מרכז מהותי מזמין את סבא וסבתא עם הנכדים לפעילות מיוחדת ליום המשפחה 2019: פעילות הדגל של מהותי- זמן מהותי המאפשרת במהלכה להתרגש, לשתף וללמוד האחד על השני דרך חוויה מקורית ומעניינת, מסע בין תחנות החושפות את הייחודיות שבהם ומשלבות טכנולוגיות מיוחדות במהלכן שואלים אחד את השני שאלות ובונים יחד לוח השראה ועוד פעילויות מיוחדות.

איפה: מרכז מהותי, תל אביב
מתי: יום שלישי 5.2.19 בין השעות  16:00-18:00
טלפון: 053-7106941
יום המשפחה במהותי…

פעילות לילדים בתל אביב, מרכז מהותי
פעילות לילדים במרכז מהותי

פעילות להורים ולילדים במוזיאון אגם
מוזיאון אגם בראשון לציון המציג את בתנועה מתמדת – תצוגת קבע הכוללת עשרות יצירות מקור שהובאו מרחבי העולם ומקיפות שישה עשורי עבודה של האמן יעקב אגם מזמין אתכם ביום המשפחה ליהנות מפעילו משותפת להורים וילדים- יצירת קופסאות אור ואהבה מחומרים יוצאי דופן המעוטרות בדפוסים גיאומטריים, ברוח האמנות הקינטית של יעקב אגם.

איפה: מוזיאון אגם, ראשון לציון
מתי: שבת 2.2.19 בשעות 10:00, 11:00, 12:00 ו-13:00. יום שני 4.2.19 ויום חמישי 7.2.19 בשעה 17:00.
טלפון: 053-9382681
כל הפרטים על יום המשפחה במוזיאון אגם…

סדנה לילדים במוזיאון אגם- קופסת אור

 

סדנאות לכל המשפחה בערבה התיכונה
בערבה התיכונה מזמינים את הציבור לחגוג את יום המשפחה במגוון סדנאות חווייתיות ויצירתיות לזמן איכות משפחתי.

 

זיו היצירה – סדנאות יצירה אקולוגיות ואומנות שימושית על טהרת המחזור
זיוה עמית ממושב עין יהב בערבה התיכונה, הקימה בחצר ביתה סטודיו ייחודי לאומנות ויצירה אקולוגית, בו היא מקיימת סדנאות במגוון תחומים, בדגש על פיסול בעיסת נייר ויצירת אומנות שימושית על טהרת המיחזור והקיימות, כגון: סדנאות ‘שרפצמיג’ על גלגלים (שרפרף עשוי צמיג עם 4 גלגלים), עץ ממחוזר- הדפסה על עץ, בדים ממוחזרים, חוטי טריקו, אבנים שונות-קקטוסים מאבנים ויצירה משותפת של שלט משפחתי מחלוקי נחל לבית. מחיר מינימום לסדנה למשפחה-
220 ₪ (המחירים משתנים בהתאם לסדנאות). משך הסדנה- בין שעה וחצי לשעתיים. הסטודיו פתוח כל ימי השבוע. יש לתאם מראש.
לפרטים – זיוה עמית: 052-8666223

 

שוקוליטלי – סדנאות שוקולד מתוקות
בעין יהב שבערבה תיכונה הקימה טלי את השוקוליטריה היחידה במדבר, בה ניתן לקיים סדנאות ליצירה מהנה ומתוקה במיוחד. תיהנו ממגוון שוקולדים- חלב, שוקולד ומריר ותכינו פרלינים בשלל מילויים וטעמים.
משך הסדנא- כשעה. מתאים מגיל שנתיים וחצי. מחיר עד גיל 13 – 65 ₪ לסדנה. מגיל 13 ואילך – 75 ₪ לסדנה.

 

טלפלא – סדנאות להכנת פיות וגמדים – לנשים וילדות בלבד
פעילות נפלאה לאימהות ובנות. בסטודיו טלפלא מתקיימות סדנאות להכנת פיות וגמדים מהאגדות במהלך פעילות משפחתית, חווייתית ויצירתית. הילדות מכינות פיות בעוד הילדים גמדים, אותם הם צובעים ומקשטים במיני בדים ולוקחים הביתה למזכרת. כמו כן, ניתן לרכוש ערכת פיות ליצירה בצימר או בבית שמכילה חומרים לשתי פיות וחוברת הדרכה.  מתאימה ליצירה מגיל 7 בעזרת מבוגר. מחיר סדנא- 100 ₪ לאדם, עלות ערכה (כוללת 2 פיות) – 120 ₪
לפרטים והזמנות- 0545269744

 

סדנת קינוחי ג’לי אומנותיים – ג’לאור JELLOR
סדנאות יצירה של אמנות מתוקה, בעין יהב בערבה התיכונה- קינוחים מרהיבים בג’לי שמעבירה אורית אביבי שטוקלמן, בביתה שבעין יהב בערבה התיכונה. הג’לי הינו חומר מאוד נוח לעבודה, אינו חם ואינו קר, אינו נשפך ואינו מלכלך וטעים עד מאוד. היצירה בג’לי אין סופית מבחינת האפשרויות, הצבעים, הטכניקות והתוספות לג’לי- פירות, קציפות גבינה, עוגות שונות ועוד. הסדנה מייצרת מפגש מהנה בה מתכננים, יוצרים ומתכבדים. כל קינוח הוא יצירה ייחודית. הסדנה מתאימה למשפחות, ימי כיף וקבוצות קטנות (מינימום 4 איש) ואין צורך בידע מקדים.
משך הסדנה כשעתיים. מחיר- 120 ₪ למשתתף. מומלץ להזמין מראש (לפחות יומיים לפני המועד)
לתיאום סדנה – אורית- 052-8310964

 

“בטון עברי” – סדנאות יצירה בבטון
בכפר האומנים בצוקים עורכים עומר ועדי דוידמן סדנת יצירה ויציקת בבטון. בסטודיו תוכלו להשתתף בסדנאות ייחודיות וכן להתרשם ממגוון רחב של אלמנטים שונים כמו שולחנות, פסיפס צבעוני, טראצו, כיורים מלוטשים ודוגמאות המשמשות אדריכלים בפרויקטים שונים בארץ ובעולם. ניתן להשתתף בסדנה בודדת, להכיר את עולם היצירה מבטון עברי, ללמוד על טכניקות ערבוב בטון ושילובי צבעים או לחילופין להשתתף בסדרת סדנאות מעמיקות שיקנו לכם את הכלים ליצור מבטון גם בבית. בתום הסדנה, לאחר שתיית תה ועוגיות הבטון מתייבש והמשתתפים מקבלים את התוצרים הביתה. הסדנאות מתאימות לזוגות, קבוצות ומשפחות- בכל הגילאים.
משך סדנה: שעה עד שעה וחצי. מחיר: 150 ₪ למשתתף.

 

‘חקלאים ליום אחד’ בחוות בין השיטין – עובדים וגם טועמים חקלאות
במושב חצבה בערבה אטרקציה ייחודית המאפשרת למבקרים להכיר את החקלאות, בחוויית ביקור מושלמת בשדה חקלאי, לעבוד וגם לקטוף ולטעום את טעם הערבה בקטיף עצמי. עכשיו בחוות בין השיטין קוטפים- פלפלים, חצילים, מלפפונים, קולורבי סגול ועוד. במסגרת הסיור: סיפור על החווה ומגוון הגידולים בה, התנסות בעבודת השדה- חקלאים ליום אחד- בקטיף, הכנות לשתילה, שתילה, הדלייה, טפטפות, אריזת התוצרת וכד’, קטיף וטעימת ירקות ישר מהשיח לצלחת.
מחיר לאדם- 27 ₪ (התשלום מעל גיל 3 ובמזומן בלבד). סיורים למשפחות מתקיימים בימי ו’, בשעות – 9:30 ו- 12:30. משך הסיור כשעה וחצי, כולל הסבר, עבודה חקלאית וקטיף עצמי. בתאום מראש.
לפרטים נוספים ותיאום פעילות בחוות בין השיטין – 050-7965887

 

מלא הטנא – קטיף עצמי בחממה תיירותית אורגנית – חגיגה של טעמים וצבעים
תומר ורונית טנא, חקלאים ממושב עין יהב, מזמינים לסיור בגינות ירק אורגניות, כולל הדרכה אודות ההתיישבות בערבה, הפריית העגבנייה והפלפל באמצעות הדבורים, ענף פיתוח החקלאות בערבה, ביקור בכוורות וקטיף עצמי וטעימה של העגבניות. המבקרים מוזמנים לטעום מתוצרת החממה והמעוניינים לקחת צידה לדרך מוזמנים למלא סלסילת “מלא הטנא”. מלא הטנא הינה חממה תיירותית אורגנית לקטיף עצמי, בחממה כ- 40 זנים של עגבניות שרי, פלפלים בצבעים שונים ושאר ירקות. בכל יום חמישי מתקיים שוק אורגני בו מגוון ירקות ופירות אורגניים, בשעות 16:00-19:30.
בתיאום מראש – 052-3666606

 

לכל הפעילויות חובה להזמין מקום מראש. ניתן להזמין באתר- www.goarava.co.il

סדנת בטון עברי בכפר האומנים צוקים. צילום: תיירות ערבה תיכונה

 

יום המשפחה בגן הבוטני – טיול רגלי ופיקניק משפחתי
הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם המצוי בימים אלו בשיא פריחתו מהווה אטרקציה ייחודית לילדים ולמבוגרים המבקשים להנות מחווייה אמיתית בטבע עירוני. לרגל יום המשפחה שיחול ב-5.2.2019 מוזמן הקהל הרחב, הורים וילדים ובני המשפחה, לבקר בגן (הכניסה חינם) ולהנות מחגיגות יום המשפחה. המבקרים בגן מוזמנים ליהנות מסיור מודרך ברחבי הגן הססגוני בו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזה”ת המחולקים לשש חלקות כאשר בכל אחת גדלים צמחים ופרחים האופייניים לכל יבשת. עלות הסיור 15 ₪ למשפחה הסיור. הסיור יוצא בשעה 15:30 יש להזמין מקומות מראש. בשביל התגליות שבגן יוכלו הילדים באמצעות מתקני משחק ופעילות באיזורי המים, האדמה, הצמרות והשורשים ללמוד מה הקשר ביניהם ובין הצמחים שגדלים בגן. בגן פסל ייחודי, חלק משביל התגליות, באורך 50 מטר, עשוי אלפי ענפים של עצי אקליפטוס הבנויים כמיצג של עץ ענק שנפל, בו יוכלו הילדים להיכנס ולשחק. במדשאה הענקית של הגן מוזמנים המבקרים לערוך פיקניק משפחתי עצמאי אל מול נופי הגן.

הכניסה חינם לגן משעה 14:00 עד 17:00.
שעות פתיחה: א’-ה’: 09:00-17:00, ו’: 09:00-15:00, ש’: 09:00-17:00
במקרה של גשם יש להתעדכן לגבי קיום הפעילות 02-6794012
www.botanic.co.il

צילום: הגן הבוטני

סיורים מוזיקליים מיוחדים וארוחה משפחתית במוזיאון המוזיקה
לרגל יום המשפחה מזמין מוזיאון המוזיקה את הקהל הרחב ילדים, הורים סבים וסבתות להגיע עם כל המשפחה לביקור במוזיאון. במהלך היום יערכו סיורים מוזיקליים מיוחדים לכל המשפחה ובמבצע משפחתי מיוחד – ילד ראשון בחצי מחיר והשני בחינם. בנוסף, יוכלו המבקרים ליהנות מארוחה משפחתית במסעדת נחמן שמצויה בכיכר המוזיקה, בעלות של 220 ₪ ל4 סועדים. בין המנות לבחירה: פיצה לבחירה, סוגי פסטה לבחירה שעשויה במקום (לא כולל רביולי), סלט לבחירה, פיש אנד צ’יפס וקנקן לימונדה. ההטבה תקפה בין השעות 10:00-17:00.

הסיור במוזיאון נערך עם טאבלט הניתן בכניסה למוזיאון. בטאבלט מתוודעים המבקרים ל’סבא לוי’ דמות אנימטיבית בתלת מימד המדריכה את המבקרים דרך הגלויות השונות בהם עבר עם ישראל, החללים המעוצבים ודרך משחקים אינטראקטיביים המוצבים בכל חלל וחלל, אוסף ייחודי ומגוון של כלי נגינה עתיקים וחדשים ועיצוב מיוחד של החללים במוזיאון. גולת הכותרת של המוזיאון הוא המשחק הראשון בהיסטוריה בתלת מימד ובמציאות מדומה דרך משקפי אוקולוס. מדובר בסיור עצמאי בתוך ‘בית המקדש’ המלווה במוסיקה וסרטי תלת מימד.

מסעדת נחמן איטליה בכיכר המוסיקה היא מסעדה חלבית-איטלקית המציעה מגוון רחב של מנות איטלקיות הכוללת מגוון פסטות, סלטים, דגים ועוד.

שעות פתיחה: א’- ה’ 09:00-17:00, ו’ 09:00-13:00
hebrewmusicmuseum.com/he

מוזיאון המוסיקה בירושלים

 

סיור חוויתי לילדים במוזיאון בת ים
ביום המשפחה יתקיים במוזיאון בת ים סיור לאמנות בתערוכה עידן חדש – תערוכה חדשה שבה 12 אמנים מרחיבים את גבולות התודעה. התערוכה מנסה לאתר את הופעותיה של תנועת העידן החדש (תנועה רוחנית משנות ה-70 של המאה הקודמת) בשדה האמנות המקומי. אחרי הסיור תתקיים סדנת אמנות בעקבות העבודות והחומרים המוצגים בתערוכה. מיועד לגילאי 5-12 ולמבוגרים מלווים.

איפה: מוזיאון בת ים לאמנות
מתי: 5.2 בשעה 17:00

 

 

חגיגת יום המשפחה בעופר הקניון הגדול
עופר הקניון הגדול בפתח תקווה מזמין אתכם לחגוג את יום המשפחה עם מופע סטנדאפ של הצוות הכי מצחיק שיש בקהילת הסטנדאפיסטים: צוות מנחוס. מופע מערכונים קומי לכל המשפחה בשיתוף הקהל, המשלב קטעי סטנדאפ, מערכונים ואילתורים בשילוב דמויות, אביזרים והלבשה.
צוות מנחוס התחילו את דרכם עם סרטונים מצחיקים ברשתות החברתיות וצברו מיליוני צפיות לסרטונים שהעלו. בעקבות הצלחתם ברשת קיבלו הצוות גם הצעות לעבור לעולם הטלוויזיה והשתתפו ב- 2 עונות של התוכנית הצחוקייה בערוץ ניקולודיאון ובסרט שלושה על ירושה שהופק בערוץ טדי. כמו כן התארחו הצוות בשלל תוכניות מובילות לנוער: סוואגרס, קיסריה אקספרס ועוד.

איפה: קומת הפאסט פוד (ח’4 במעלית), הקניון הגדול פתח תקווה
מתי: 05.02 יום שלישי, בשעה 17:30
הכניסה למופע חופשית- ללא תשלום!

עופר הקניון הגדול פתח תקווה. צילום: אסף לוי

יום המשפחה בקניון G כפר סבא
ביום המשפחה ה-5.2.19 תתקיים בקניון G כפר סבא הקרנת טרום בכורה של הסרט הדרקון הראשון שלי 3 במחיר סמלי של 20 ₪ בלבד זהו הסרט השלישי בסדרת סרטי האנימציה המצליחה והאהובה, בו הופך היקאפ מילד לנער מתבגר ועל כתפיו מוטלת המשימה שהייתה של אביו – להנהיג את שבט הוויקינגים ולדאוג לשלומם של הדרקונים. כאשר צייד דרקונים אכזר מאיים ללכוד את להקת הדרקונים, מחליטים היקאפ וחד-שן, הדרקון שלו לצאת בעקבות אגדת העולם הנסתר ולחפש מקום מבטחים לדרקונים
בנוסף כל ילדי המשפחה יוכלו ליהנות מארוחות ילדים במגוון מסעדות ובתי קפה במתחם G כפר סבא, ב- 20 ₪ בלבד!

בתי הקפה והמסעדות המשתתפים במבצע ב-20 ₪ :

  • קפה גרג – כל ארוחות הילדים
  • קפה הילל – פסטה/טוסט ילדים ושתייה או כריך לחמניית ביס ולימונדה או אלפחורס/בראוניס ושוקו חם
  • חומוס שוק – שניצלונים עם צ’יפס או אורז וגזוז בטעמים
  • ג’אפניקה – אטריות יאקיסובה צמחוני
  • יוגו – קרפ ומיץ תפוזים סחוט
  • בנדיקט – מיני פנקייק

ההקרנה תתקיים בתאריך ה- 5/2 בשעה 17:20. מימוש ארוחות ילדים ב 20 שח בלבד, בהצגת כרטיס הסרט.
ניתן לרכוש כרטיסים באתר או בקופות סינמה סיטי G כפר סבא בלבד.
עד גמר המלאי, אין כפל מבצעים והנחות, כפוף לתקנון.

להזמנת כרטיסים לסרט לחצו כאן…

 

אין תגובות

השאר תגובה