יום לימודים ארוך?באשקלון זה קורה

3.10.2011סופר מאמי-סופר דדי

באשקלון הוחלט השנה להאריך את יום הלימודים במערכת החינוך לגיל הרך עד השעה16:00 אחרי הצהריים במהלך 5 ימים בשבוע, על מנת לתת מענה להורים עובדים, ולהורים שאינם עובדים או עובדים במשרה חלקית ומעוניינים להצטרף למעגל העבודה.

הארכת יום הלימודים תתקיים על פי תוכנית שנקבעה במשרד החינוך, ותכלול פעילויות העשרה יחד עם הזנה בריאה הכוללת ארוחה חמה ומזינה העומדת בסטנדרטים הנדרשים של איכות מזון והכשרות, כפי שנקבעו על ידי משרד הבריאות והרבנות הראשית.

מטרתו של יום חינוך ארוך ולימודי העשרה היא להעמיק את הידע וההשכלה של התלמידים ולהוסיף חינוך לערכים ופעילות חברתית. כמו כן, לתת הזדמנות שווה לכל ילד במערכת החינוך.

הארכת יום הלימודים מתקיימת ב-22 גני יוח"א, ובגנים בשכונת שמשון וב-36 גני מיל"ת בשכונות שמשון, גבעת ציון ורמת אשכול.

בימים אלו נערכים במחלקת החינוך להמשיך ולהפעיל צהרונים גם בשכונות הצפוניות בעיר אפרידר, ברנע, נווה דקלים, כוכב צפון ונאות אשקלון- כאשר הארכת יום הלימודים מותנית ב-22 תלמידים לכל הפחות.

הרישום מתקיים אצל הגננות וב-2 גני עופר הרישום בשיאו, כמו גם בגנים בשכונת ברנע בעיר: מצפה ברנע, ארגמן ולילך. באשקלון פועלים117 גני ילדים במסגרת הרשות, 10 גנים לחינוך מיוחד ו- 107 גני מ"מ וממ"ד, מתוכם ב-60 מופעל יום חינוך ארוך.

אין תגובות

השאר תגובה