יומן מסע לנוסע הצעיר- FlyingKids

28.10.09מערכת קינדרלנד

תארו לעצמכם שאתם מגיעים לפריז (והפעם משום מה עם הילדים…), אתם רוצים לצאת ולראות את עיר האורות הרומנטית, לשוטט קצת במונמרט ואח"כ לחזור לארץ ולספר בגאווה שהייתם עם הילדים בלובר ובפומפידו והם דווקא התעניינו והתנהגו למופת אבל…

התכניות שלכם משתבשות מהר מאוד, כשאתם מגלים שלילדים יש כמובן תכנית ממוקדת וקצת שונה משלכם הכוללת נסיעה ברכבת הראשונה ליורודיסני, לאכול ביג-מק עסיסי ולחזור כמה שיותר מהר למלון כדי לבהות שוב בהאנה מונטנה, הפעם בדיבוב צרפתי.

בדיוק בשביל זה הוציאו לאחרונה בהוצאת שטיינהרט קציר שני יומני מסע ראשונים בסדרתFlyingKids -מדריכי נסיעה לילדים, שמנסים לעורר עניין אצל ילדים ובני נוער הנוסעים עם ההורים לחו"ל בגישה קצת שונה ונגישה לילדים.

מדריכיFlyingKids (ולא, אל תנסו לתרגם את השם שלהם לעברית…) כתובים כיומן מסע צעיר ואנרגטי, מציעים הפעלות, טיפים והסברים מהאריזה בבית ועד לנחיתה ולכל אורך הטיול בחו"ל באמצעות מידע והסברים המותאמים לילדים, משימות, חידונים, בדיחות, מידע פיקנטי וטיפים. 

המידע מועבר בקלילות באמצעות משימות, מחקר ושעשועים שהילדים נשלחים אליהם בכל אתר ואתר ויש ביומנים גם מדריך צילום מזורז לילדים, שירצו ללמוד איך להנציח את הביקור במגדל אייפל או ביורודיסני.

אז לאן נוסעים עם הילדים בחו"ל?
יומן מסע לנוסע הצעיר יצא בנתיים לשני יעדים פופולריים למשפחות ישראליות הנופשות בחו"ל- פריז (כולל יורודיסני כמובן) ומדריך לנופש באנטליה וסביבותיה שאולי יצליח להוציא אתכנו הפעם גם לטייל מחוץ לשערי הקלאב. 
המדריכים, שיצאו בשלב זה לפריז ולאנטליה יצאו בהמשך גם ליעדים משפחתיים נוספים בחו"ל כמו קליפורניה ודיסני וורלד, הולנד, איטליה, ותאילנד והם מתאימים לילדים מגיל שש, בסיוע ההורים או לילדים גדולים יותר.

המדריכים מצמצים את הסיכוי לשמוע בטיול שאלות והערות כמו "מתי מגיעים?"ו"משעמם לי"מהכסא האחורי באוטו וגורמים לילדים להתעניין ולקחת חלק בחוויית הגילוי של אתרים ומקומות מעניינים לאורך הטיול.

בכל אחד ממדריכי הנסיעות יש אפשרות לתעד את הטיול, לכתוב רשמים ולשלב תצלומים משפחתיים ואישיים מהנסיעה, בעזרת מדריך הצילום המזורז ולהפוך את מדריך הנסיעה לאלבום חווייתי משותף שגם נשאר למזכרת מהטיול אותה אפשר להראות פעם לנכדים.

היומן מעוצב כקלסר, מלווה בדמותו של לאונרדו שנותן לילדים טיפים ומשימות לכל אורך הטיול, בסופו מעטפת פלסטיק לאיסוף מזכרות ודפי מדבקות צבעוניים, אפשר בקלות להוסיף עמודי תמונות ורשמים, או להוציא עמודים בודדים לטיולים יומיים בלי צורך לקחת את כל המדריך.

את הרעיון ליומני המסע לנוסע הצעיר הגתה, פיתחה וכתבה שירה הלפרין-שיפמן, אם לשניים ונוסעת משפחתית מתמידה שכתבה את המדריכים מתוך צורך אישי לשדרוג הנסיעות המשפחתיות לחו"ל.

את המדריכים מלווה אתר אינטרנט הכולל טעימה מתוך הספרים וטיפים לנוסעים עם ילדים לחו"ל.
מחירים: פריז ויורודיסני89 ש"ח , נופש באנטליה וסביבותיה  79ש"ח, הנחה לרוכשים דרך האתר: http://www.theflyingkids.com

מדריך טיולים לילדים לצרפת ופריז, יורדיסני ואנטליה- theflyingkids

ואיך המדריכים?
אנחנו בחנו בשבילכם (רק מהארץ בנתיים…) את המדריך לילד המעופף לפריז וירודיסני, שחיכה לנו בבוקר בתיבת הדואר וסיבך אותנו עם ילד אחד, שקלט אותו ואחרי עיון קצר במדריך, התחיל לספור את הימים עד הבר מצווה, כי הוא עשה לו חשק לקפוץ לפריז ולאחותו הקטנה שרוצה פתאום לנסוע ל"אורו-דיסני"…

המדריך מגיע בעיצוב מותאם לילדי דור הדוט.קום והפייסבוק, עם טקסטים שלנו המבוגרים עלולים להראות מבולבלים וחסרי הגיון ומעט עמוסים בהתחלה – אבל לילדים ובני נוער הם הכי טבעיים כאילו, דא. ברורררר…..

קראנו ביחד את הטיפים לנסיעה וחשבנו למה לנו לא היה מדריך כזה בזמנו שהיה מפחית את השעמום בטיולים המשפחתיים, נסחפנו אחרי המקומות והמידע המעניין במדריך ולבסוף שמנו אותו אחר כבוד במדף ספרי הנסיעות לחו"ל, סופרים את הימים עד טיול הבר מצווה, שיהיה ככל הנראה לפריז ויוודיסני, או לכל יעד אחר שיכתבו אליו את המדריך הבא בסדרה המוצלחת הזאת.

שורה תחתונה -אם מחכה לכם בקרוב טיול בר מצווה או סתם טיול משפחתי עם הילדים, בנתיים רק לפריז או אנטליה, אל תצאו לדרך בלי ה-FlyingKidsהרלוונטי, שיבטיח לכם ולילדים הרבה שעות של עניין, תעסוקה וכיף לקראת ותוך כדי הטיול וגם ישאר כמזכרת מקסימה הרבה אחרי שתחזרו מהטיול עם הילדים לחו"ל.

 

אין תגובות

השאר תגובה