ילדים בחלל-מרכזי מבקרים,אטרקציות ופעילויות לילדים בנושאי חלל ואסטרונמיה

לקראת שבוע החלל שמתקיים בשבוע הבא, מצאנו כמה מקומות שיכולים לעניין אתכם לביקור עם הילדים, מקומות שמקיימים פעילויות מיוחדות כחלק מפעילויות שבוע החלל וגם אתרים הפועלים כל השנה עם פעילויות ותכנים מדעיים בנושאי חלל ואסטרונומיה למשפחות ולקבוצות של גנים, בתי ספר וקייטנות.

הפלנטריום ברמת אביב
הכיפה הלבנה שרובנו חולפים על פניה בכניסה לרמת אביב והפכה לסמלו של מוזיאון ארץ ישראל, היא אחת האטרקציות היקריות במוזיאון לילדים הגדולים יותר.
במקום תוכלו לצאת עם הילדים לטיסה וירטואלית ומסחררת בעקבות הסרט כוכבים, שהופק על ידי מוזיאון החלל בלסטר באנגליה ומוקרן על גבי מסך של360 מעלות, וייקח אתכם אל יקום עם אין סוף גלקסיות ומיליארדי כוכבים.  בכניסה לחלל הסרט יש גם תצוגה עם מוצגים וחליפות אסטרונאטים ועמדת הנצחה לאילן רמון. * הכניסה לסרט אפשרית לגילאי7 ומעלה בלבד

במהלך שבוע החלל תתקיים סביב הפלנטריום"אקדמיית החלל הישראלית"מתחם משימות לילדים המדמה את המשימות אותם נדרשים אסטרונאוטים לבצע בחלל – מתקן המדמה כוחG,ביצוע פעולות שגרתיות בתנאי חוסר כבידה, לבישת חליפת אסטרונאוט ועוד. בנוסף יתקיים במקום מופע אור בין גלקטי במחווה לאמן עזרא אוריון שיבוצע על ידי גיל טייכמן של מסע במערכת השמש והיקום.

הפלנטריום ברמת אביב…


מרכז המבקרים על שם אילן רמון במצפה רמון

בנסיעה הבאה שלכם לאילת, או בחופשה הבאה שלכם באזור הר הנגב, מומלץ לעבור דרך מצפה רמון ולבקר במרכז המבקרים על שם אילן רמון שנפתח לפני כשנתיים. על שפת המכתש, מול הנוף מהמרשימים בארץ, תוכלו להכיר עם הילדים את סיפור היווצרותו של מכתש רמון במיצג קצר ומדהים המשלב וידאו וטכנולגיית המחשה מיוחדת.

מרכז המבקרים אילן רמון במכתש רמון

בנוסף לסרטים ולמידע המוגש בצורה ידידותית לילדים על המכתש, הטבע והסביבה, במרכז המבקרים מוקדשת תצוגה שלמה וסרט לסיפורם של אילן רמון ובנו אסף, כולל מוצגים שאי אפשר להשאר מולם אדישים כמו יומנו של אילן רמון מהטיסה במעבורת החלל קולומביה.
מרכז המבקרים במכתש רמון… 

מצפה הכוכבים של גבעתיים
במרכז גבעתיים, מסתתר לו מצפה כוכבים פעיל שבו מתקיימות במהלך כל השנה,מעבר לשבוע החלל, פעילויות לקהל הרחב, חוגים לילדים ותצפיות מודרכות על הכוכבים, שביל החלב ומערכת השמש. חלק מהתצפיות מתקיימות באתרי תצפית מרוחקים יותר, בהם יש תנאי ראות טובים כמו נחל חווארים, פארק תמנע ועוד בהם יש פחות"זיהום אור"מה שמאפשר לראות גם את שביל החלב וכוכבים נוספים.
מצפה הכוכבים בגבעתיים…

טלסקופ לילדים

הטכנודע
מערבית לחדרה, בגבעת אולגה ממוקם מרכזהטכנודע,מרכז מדע פעיל בו מבקרות משפחות וקבוצות של תלמידים וגני ילדים ולומדות בצורה חווייתית עקרונות מדעיים בנושאים מגוונים. במקום יש חצר מדע פעילה עם עשרות מוצגים מסקרנים, בינהם מטוסים ומזלטים אמיתיים, מוזיאון עם תערוכות פעילות ומתחלפות, מתחם מדע לקטנטנים, חדרי מעבדות בהם מתקיימים שיעורי רפואה לתלמידי תיכון ועל הגג – מצפה כוכבים שבו מתקיימות הדרכות על מערכת הכוכבים באמצעות תוכנת הדמיה מיוחדת ועוד. לפרטים על שבוע החלל בטכנודע: 053-7106958
אירועי שבוע החלל בטכנודע…


טלסקופ לילדים

מדעטק חיפה – אסטרונאוטים ליום אחד
במדעטק – מוזיאון המדע בחיפה יתקיימו במהלך שבוע החלל הישראלי פעילויות לילדים- הכרות עם מערכת השמש והכוכבים ופרויקטSpace ILבניית דגמים של חלליות, העפת טילים ופעילויות נוספות לכל המשפחה.
לפרטים על שבוע החלל במדעטק:053-7106949 

שבוע החלל פארק קרסו למדע


פארק קרסו למדע

בפארק קרסו למדע,מתקיימים במיוחד לשבוע החלל פעילויות לילדים, סדנאות יצירה, תצפיות כוכבים בטלסקופים, הרצאות והדרכות בנושאי חלל ואסטרונומיה לכל המשפחה.
טלפון: 053-7106968  
שבוע החלל בפארק קרסו למדע…

 

 

 
 

אין תגובות

השאר תגובה