ישראל בתלת מימד-אטרקציה חדשה במיני ישראל

16.8.2010מדור תיירות ואטרקציות

אטרקציה חדשה נפתחה לאחרונה במיני ישראל – סרט המציג את נופי הארץ ממעוף ציפור ומוקרן בטכנולוגיית תלת מימד, באולם המיני מקס החדש שנבנה במיוחד עבור האטרקציה החדשה.

מיני ישראל, פארק האטרקציות שליד לטרון, מציע עכשיו מעבר לביקור בפארק המיניאיטרות הגדול גם סרט תלת מימד ראשון מסוגו בישראל המציג את נופי המדינה מלמעלה, אטרקציה חדשה שפותחה על ידי חברתXPANDהאמריקאית, מחברות ה-3Dהמובילות בעולם המפעילה למעלה מ-3,000 בתי קולנוע ברחבי העולם.

הסרט שנקרא ישראל במימד אחר(3DISCOVERING ISRAEL),מציג את הארץ מזוית שלא תראו בדרך כלל, אלא אם כן אתם טייסים בחברת אלבטרוס המתמחה בצילומי אוויר שצילמה והפיקה את הסרט. 

הסרט כולל אתרים ואטרקציות רבות ברחבי הארץ- החל מחרמון בצפון, דרך תל אביב ומישור החוף ועד ים המלח בשילוב צילומי ארכיון נדירים אשר הומרו לסצנות תלת ממדיות ואפקטים מיוחדים המותקנים באולם המעניקים לצופה חוויה משלימה לביקור במיני ישראל.

הסרט מוצג בפארק כ-3 פעמים בשעה ומחיר הכרטיס יעמוד על 20 שקלים לאורח, בתקופת ההרצה יהיה ניתן לרכוש בקופות כרטיס משולב מוזל הכולל כניסה לפארק ולסרט.

סרטי תלת מימד - אטרקציה חדשה במיני ישראל
    
"ההשקה של קולנוע התלת מימד הוא חלק מהמהפיכה שעובר מיני ישראל בחודשים האחרונים",מסבירה סמנכ"לית השיווק של מיני ישראל, גלית אביסרור. "הסרט משלים את חווית הביקור בפארק בכך שהוא מציג את הדגמים ומקורם בתלת מימד מרהיב המסייע למבקרי הפארק לחזות בישראל מזווית ייחודית נוספת"

מיני ישראל מציג מאות דגמים של מבנים ונופים, בשילוב מודלים דינאמיים, קולות וצלילים ודמויות זעירות בסצנות המתארות את ההווי, התרבות וחיי היומיום של אתרים ואטרקציות מהמוכרים והפחות מוכרים בארץ, בתפאורה של צמחיה ננסית ארץ ישראלית שפותחה במיוחד עבור הפארק.

בחופש הגדול מתקיימים במיני ישראל מופעים לילדים במהלך היום וגם סיורים ליליים בשעות הקרירות של היממה, בשילוב תאורת לילה מרשימה -אטרקציה מיוחדת למשפחות, ליחידים ולקבוצות.

מיני ישראל ממוקם סמוך ללטרון ופועל בחודש יוני בימי א’-ד’ בין השעות10:00-19:00 ובימי חמישי עד השעה 21:00. ביום שישי פועל הפארק בין 10:00-14:00 ובשבת מ-10:00-19:00
בחודשי הקיץ- יולי-אוגוסט- הפארק פתוח עד22:00

עוד עלמיני ישראל…
 

אין תגובות

השאר תגובה